Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizii si reparatii sobe pe raza Sucursalei Regionale CFR Craiova


Anunt de participare (utilitati) numarul 34545/01.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: B-dul Decebal, nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Manuela Croitoru, Tel.0251/419.414, Email: [email protected], Fax: 0251/419.414, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNCF "CFR" SA, Sucursala Regionala CFR Craiova
Adresa postala: B-dul Decebal, nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Manuela Croitoru, Tel.0251 419.414, Email: [email protected], Fax: 0251 419.414
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNCF "CFR" SA, Sucursala Regionala CFR Craiova
Adresa postala: B-dul Decebal, nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Tel.0251 419.414, Fax: 0251 419.414
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNCF "CFR" SA, Sucursala Regionala CFR Craiova
Adresa postala: B-dul Decebal, nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Tel.0251 419.414, Fax: 0251 419.414
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizii si reparatii sobe pe raza Sucursalei Regionale CFR Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sucursala Regionala CFR Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demontarea sobelor de teracota si recuperarea cahlelor bune, refacerea sobelor, curatirea cosurilor de fum pentru locatiile prevazute in caietul de sarcini. Revizia si curatirea sobelor pentru locatiile prevazute in acelasi caiet.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74724000-0 - Servicii de curatare a cuptoarelor si a semineelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii sobe 116 buc. si curatire sobe 35 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 179.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1.800 leiGarantia de buna executie este 5% din pretul fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a taxelor locale precum si a contributiilor pentru asigurari sociale de stat si de sanatate.
3. Fisa de informatii generale
4. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
6. Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este IMM
7. Autorizatie de furnizor feroviar insotita de Agrementul tehnic, eliberate de AFER
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil
2. Informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii2. Lista de experienta similara3. Declaratie privind echipamentele tehnice
4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat5. Informatii privind personalul tehnic si de specialitate
6. Informatii privind subcontractantii
7. Informatii privind asociatii
8. ISO 9001, OH SAS 18001
9. Iso 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei se va achita cu numerar la casieria Suc. Regionale CFR Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2007 11:00
Locul: Suc. Regionala CFR Craiova, B-dul Decebal nr. 5-7, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251 415.601, Fax: 0251 415.601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile dupa luarea la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CFR Craiova
Adresa postala: B-dul Decebal, nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Tel.0251 419.414, Fax: 0251 419.414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer