Licitatie Publica - Revizii statii TRAFO
Anunt de participare (utilitati) numarul 46637/14.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: EXPLOATAREA MINIERA DE SUBTERAN MOTRU, Strada SEVERINULUI nr.3, judetul Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: COD 215200, Romania, Punct(e) de contact: CALIN GIGI, Tel.0253/410022; 0720/666126, In atentia: Departament Comercial, Fax: 0725/538137; 0253/410067, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizii statii TRAFO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: EMS Motru; EM Mehedinti; BATS Rovinari.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizii statii TRAFO utilizate la alimentarea consumatorilor electrici de la suprafata si din subteran.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EMS Motru: revizie, intretinere statii TRAFO 20/6KV = 2 buc; BATS Rovinari: revizie, intretinere post transformare 20/0, 4KV, 1000KVA = 1 buc; EM Mehedinti: revizii electrice lunare statii TRAFO = 14 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 121, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
suplim. cu 1/3 val.contr, pe o per.de max.4 luni, conf.art.6, alin.(3) din HG 925/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar part 2400 RON, pentru IMM-uri se accepta 1200 lei.Gar buna exec.10% din val contr., G tehnica 12 luni de la PIF.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Modalitati de plata: compensare cu energie electrica, conform HG 685/1999 sau alte modalitati legale de plata, in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate, iar in cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata prin desemnarea unui lider, fara ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prez.declaratii pe propria rasp.sau alte doc.echival.din care sa rezulte ca op.ec.ofertant nu se afla in nici una din sit.prev.la art.180-181 din OUG 34/2006 si/sau cazier judiciar/certif.echivalent. Pers.juridice romane vor prez.Certif.constatator si Certif.de inreg., emise de Of. Registrului Comertului de pe langa Cam.de Comert si Ind.Nationala sau Teritoriala emis cu cel putin 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa reiese structura actionariatului si obiectul de activitate.Pers.juridice/fizice straine vor prez.doc.edif.care sa dovedeasca o forma de inreg./atestare ori apart.din punct de vedere prof., in conf.cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Doc. vor fi prez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-bilant fin-cont, scris. de bonit de la banci sau de la societ. recunosc de audit fin-cont. precum si orice alte doc. legale edif. 2-cifra medie anuala de af. pe ult. 3 ani 360000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, fisa de informatii privind experienta similara, declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani, cel puti doua recomandari de la alti beneficiari, daca in cursul ultimilor 3 ani s-au executat reparatii la subunitati din cadrul S.N.L.O. Tg-Jiu, acestea se vor prezenta obligatoriu, autorizatia ANRE pentru lucrari de categoria C2A-executarea de linii electrice aeriene si in cablu, cu tensiuni cuprinse intre 0, 4-20KV si in statii si posturi de transformare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii EMS Motru.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 11:00
Locul: Sediu EMS Motru.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300800, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie Comerciala al EMS MOTRU
Adresa postala: Strada SEVERINULUI nr.3, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Tel.0725/538339, Fax: 0253/410067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 13:31