Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizii tehnice periodice si reparatii accidentale la la electropompe de apa potabila si apa uzata


Anunt de participare (utilitati) numarul 144180/07.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: ing. Gabriela Gabor, Tel. +40 264430050, In atentia: ing. Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizii tehnice periodicesi reparatii accidentale la la electropompe de apa potabila si apa uzata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Statiile de pompare, epurare si tratare a apei ale Companiei, amplasate pe raza judetelor Cluj si Salaj
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reviziile tehnice periodice si reparatiile accidentale laelectropompele de apa potabila si apa uzata au ca obiectiv mentinerea acestora in parametrii optimi de functionare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50511100-1 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de lichid (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform precizarilor din caietul de sarcini (cap.V)
Valoarea estimata fara TVA: 240, 266EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 19.883 lei, respectiv 4.565 Euro pentru toate loturile, astfel: pt.lotul I-462 Lei(106 Euro); pt.lotul II-3.393 lei(779 Euro); pt.lotul III-7.509lei(1.724 Euro), pt.lotul IV-4.255 lei(977 Euro);pt.lotul V-767 lei(176 Euro);pt.lotul VI-753 lei (173 Euro); pt.lotul VII-2.744 lei( 630 Euro).Echivalenta in euro a valorii exprimate in Lei s-a calculat la cursul de schimb al BNR din data de23.04.2013, respectiv 1 euro=4.3555 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 60 de zile de la termenul limita de depunere a candidaturilor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr.17. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM), prezentand in acest sens , ,Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, ,(Formularul nr.3).Candidaturile care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a candidaturilor. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii candidatii preselectati a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006 Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita prin una din urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari( conform Formularului nr.19) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art.90, alin.(3)din H.G.925/2006 si H.G 1045/2011.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Ofertantul va prezenta Declaratia privind acordul pentru constituirea garantiei de buna executie, (Formularul nr.20).Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(2)din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr.4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator(Formularul nr.5)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator(Formularul nr.6)Certificatul de participare la procedura cu candidatura independenta.(Formularul nr.7).Certificatul de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a candidaturilor.Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a candidaturilor.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.8).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de servicii care are ca obiect, , Revizii tehnice periodice si reparatii accidentale la electropompe de apa potabila si apa uzata, , sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Gabriela Gabor.Daca un grup de operatori economici depun candidatura comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la III.2.1.a).Daca candidatul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181( lit.a, c1 si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.In acest sens tertul sustinator va prezenta: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006(Formularul nr.5)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 (Formularul nr.6) siDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.8). Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita candidatului preselectat clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Daca un grup de operatori economici depun candidatura comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci tertul sustinator va face dovada indeplinirii integrale a cerintei solicitate privind capacitatea economica si financiara prin prezentarea urmatoarelor documente: Angajamentul privind sustinerea financiara, din partea tertului sustinator (Formularul nr.12)completat, semnat si stampilat de tertul sustinator.
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta documentele solicitatepentru a demonstra ca indeplineste cerinta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.Candidatul va face dovada ca in ultimii trei ani a prestat servicii similare in valoare de minim 5.584 Euro(24.321 lei)pentru lotul I; 41.021Euro(178.667lei) pentru lotul II;90.744 Euro, (395.235 lei)pentru lotul III;51.408 Euro(223.908lei) pentru lotul IV; 9.279 Euro (40.415 lei) pentru lotul V; 9.089 Euro (39.587 lei)pentru lotul VI;33.141 Euro(144.346 lei) pentru lotul VII. Echivalentul in euro a valorii exprimate in Lei s-a calculat la cursul de schimb al BNR din data de 23.04.2013, respectiv 1euro=4.3555lei. Candidatul va prezenta Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formularul nr.9)care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(conf. prevederilor O.U.G.34/2006, art.188, pct.(2), lit.a)).Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de documente/procese verbale de receptie in vederea demonstrarii experientei similare( conf. prevederilor Ord A.N.R.M.A.P.509/2011).Documentele/certificatele vor fi emise sau contrasemnate de catreo autoritate sau de catre clientul beneficiar. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci indeplinirea cerintei privind experienta similara se demonstreaza prin cumulare. In acest caz se va depune Acordul de asociere -Formularul nr. 15. Nota: In cazul in care un operator economic depune candidatura pentru mai multe loturi, valoarea serviciilor similare din contractul/contractele prezentate va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care depune candidatura.
Modalitatea de indeplinire
In cazul contractelor incheiate in valuta pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R.
Cerinta nr.2.Candidatul va face dovada ca are personal tehnic de specialitate, cu experienta, care sa fi indeplinit cel putin un contract similar in ultimii 3 ani. Candidatul va prezenta Formularul nr.10 (Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului).Se vor anexa CV-uri( conform Formularului nr.11), insotite de dovada( diplome/certificate/contracte de munca /contracte de colaborare sau angajamente;, etc.)privind specializarea personalului tehnic in efectuarea reviziilor si reparatiilor la echipamentele pentru care operatorul economic depune candidatura.
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, insotita de CV-urile personalului tehnic specializat, precumsi copii dupa documentele care dovedesc specializarea personalului.
Cerinta nr.3. In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei terte persoane, atunci se va prezenta un angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a candidatului/grupului de operatori economici (Formularul nr.13); si o Declaratie din partea tertului sustinator privind personalul implicat in indeplinirea contractului si disponibilizarea acestuia, neconditionat, in functie de necesitatile care vor aparea pe parcursul derularii contractului (Formularul nr.14).
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta documentele solicitate, pentru a demonstra ca indeplineste cerinta.
Cerinta nr.4.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a avea obligatia legalizarii acestei asocieri.Legalizarea asocierii se va face daca oferta comuna este declarata castigatoare. In acest scop va prezenta Acordul de asociere( Formularul nr.15)
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta Formularul nr.15(Acordul de asociere)
Cerinta nr.5.In situatia in care, candidatul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de servicii, are obligatia de a preciza partea/ partile pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor precum si specializarea acestora. In acest sens va prezenta Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ( Formularul nr.16).In situatia in care operatorul economic este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu candidatura si care se vor constitui in anexa la contract
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va prezenta Formularul nr.16 (Lista cu subcontractantii si specializarea acestora).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-08-2013-GG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2013 11:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Somes SA, et. 1, cam .3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura se va derula in doua etape: (1) Etapa I - Preselectarea candidatilor si (2) Etapa II-Negocierea ofertelor preliminare. (1) In prima etapa, comisia de evaluare va proceda la verificarea indeplinirii cerintelor minime de preselectie, stabilirea candidatilor preselectati pentru etapa de negociere, comunicarea rezultatului etapei de preselectiesi transmiterea invitatiilor de participare la etapa a II-a, de negociere, catre toti candidatii preselectati.Nu se accepta decl.pe proprie raspundere privind indepl.cerintelor de preselectie. (2) La etapa de negociere vor participa numai candidatii preselectati. Autoritatea contractanta va transmite candidatilor preselectati, prin fax, invitatii scrise, in care se vor preciza urmatoarele: data si ora depunerii ofertelor preliminare, respectiv data si ora la care va avea loc negocierea fiecarei oferte preliminare, in parte.Ofertele preliminare vor contine: propunerea tehnica, propunerea financiara si propunerea de contract. Propunerea financiara va fi prezentata si in format Excel. Propunerea de contract de servicii cu anexele aferente, se va prezenta insusita de candidatul preselectat cu sau fara obiectiuni. In cazul in care sunt obiectiuni la contract, aceste obiectiuni se vor prezenta pentru analiza, autoritatii contractante. Negocierile se vor desfasura cu fiecare candidat preselectat, in parte, in cel putin o runda.Candidatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la sectiunea III.2. Toti candidatii care indeplinesc cerintele de calificare vor fi preselectati pentrua 2-a etapa. Componentele pretului sunt urmatoarele: pretul ofertei conform anexei nr.1 la formularul de oferta; pretul manoperei in cadrul interventiilor accidentale si cheltuielile de deplasare /interventie accidentala, conform anexei nr.4 la formularul de oferta.In cazul in care doua sau mai multe oferte prezinta in cadrul propunerii financiare acelasi pret si sunt clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita candidatilor preselectati care au depus aceste oferte, o noua propunere financiara, in plic inchis. In acest caz, contractul de servicii va fi incheiat cu candidatul preselectat a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la Art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2013 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer