Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizii tehnice periodice autosasiuri MERCEDES


Anunt de participare (utilitati) numarul 147270/16.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel. +40 269805133, In atentia: Popa Elena, Email: [email protected], Fax: +40 269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizii tehnice periodice autosasiuri MERCEDES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: - la sediul prestatorului sila locatiile achizitorului.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 764 si 269, 574RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar/trimestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de revizii tehnice periodice in vederea mentinerii corespunzatoare a starii tehnice si estetice a autovehiculelor aflate in dotarea S.I.R.C.O.S.S. Medias, Sectiile Medias, Tg.Mures si Ploiesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50114000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a camioanelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata pentru Acordul-cadru:
Se estimeaza un nr. min. de 6 revizii RT1si max. 59revizii (RT1 si RT2)autosasiuri MERCEDESLot 1 ?Autosasiuri MERCEDES, Sectia Medias? :1.- cant. min. 1 revizie RT1, la sediul prestatorului, 2. - cant. max. 22 revizii, din care:
- 15 revizii: (10 RT1 + 5RT2) la sediul prestatorului , -7 revizii ( 5RT1 + 2RT2) la sediul achizitorului), tarif estimat: RT1 ? 4200 lei, la sediul prestatorului;
tarif estimat : RT1 ? 4859 lei; RT2 ? 11110 lei, la locatia achizitorului.
Lot 2 ?Autosasiuri MERCEDES, Sectia Tg. Mures?:
1. - cant. min. 1 revizie RT1, la sediul prestatorului, 2. - cant. max. 14 revizii (RT1 si RT2), din care:
- 9 revizii: (6RT1 + 3 RT2) la sediul prestatorului , -5 revizii ( 3RT1 + 2RT2) la sediul achizitorului, tarif estimat: RT1 ? 4200 lei, RT2 ? 9540 lei - la sediul prestatorului;
tarif estimat : RT1 ? 4859 lei; RT2 ? 11110 lei - la locatia achizitorului.
Lot 3 ?Autosasiuri MERCEDES, Sectia Ploiesti?:
1. - cant. min. 1 revizie RT1, la sediul prestatorului, 2. - cant. max.9 revizii (RT1 si RT2), din care:
- 6 revizii: (4RT1 + 2RT2) la sediul prestatorului , -3 revizii ( 2 RT1 + 1 RT2) la sediul achizitorului, tarif estimat: RT1 ? 2300 lei, RT2 ? 4100 lei , la sediul prestatorului;
tarif estimat : RT1 ? 2500 lei; RT2 ? 4300 lei, la locatia achizitorului.
Lot 4 ?Autosasiuri MERCEDES SPRINTER, Sectia Medias?:
1. - cant. min. 1 revizie RT1, la sediul prestatorului, 2. - cant. max.6 revizii(4RT1+ 2 RT2), la sediul prestatorului, tarif estimat: RT1 ? 1.042 lei, RT2 ? 1.397 lei , la sediul prestatorului.
Lot 5 ?Autosasiuri MERCEDES SPRINTER, Sectia Tg.Mures?:
1. - cant. min. 1 revizie RT1, la sediul prestatorului, 2. - cant. max.5 revizii ( 3 RT1+ 2 RT2)- la sediul prestatorului, tarif estimat: RT1 ? 1.042 lei, RT2 ? 1.397 lei, la sediul prestatorului.
Lot 6?Autosasiuri MERCEDES SPRINTER, Sectia Ploiesti?:
1. - cant. min. 1 revizie RT1, la sediul prestatorului, 2. - cant. max. 3 revizii (2RT1+ 1 RT2), la sediul prestatorului, tarif estimat: RT1 ? 980 lei, RT2 ? 1200 lei , la sediul prestatorului.
Cantitateestimata pentru un singur contract subsecvent: min. 1 revizie RT1si max. 6 revizii RT1
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 764 si 269, 574RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum solicitat: Conform Anexa B loturi.Garantia de participare se poate consitui pentru un lot, sau ca suma aloturilor ofertate. Perioada de valabilitate: 90 de zile dela data limita stabilita pentru depunere aofertelor. Modalitate de constituire: in conf. cu reg. art. 86, din H.G. 925/2006. In cazul depunerii de oferte in asociere, G.P. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 4, sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, deschis la BCR, Sucursala Medias. Mod de prezentare ? dovada const. garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original.In orice situatie, dovada constituirii G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data siora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de g.p. in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor, conform Legii 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita ptr. depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin.(1) si (2) din H.G. 925/2006.Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate panala aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular nr.6 ).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora); Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscalaprivind plata impozitelor, taxelor si contributiilor sociale catre bugetetele componente ale bugetului general consolidat, care trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele juridice romane Certificatul de atestare fiscala se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.7)Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociatasociat, tertul sustinator (dupa caz).
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat .
3. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Document de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere, (completareFormular9).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz).
4. Declaratie privind conflictul de interese(art.69^1)
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 8)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: - Virgil Marius Metea, Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;
- Lucian Barsan, Director Tehnic Achizitii SNGN ROMGAZ S.A. Medias;
-Ispasian Ioan Dinca, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias;
-Sorin Gheorghiu , Directortehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias, presedinte comisie evaluare;
-Angela Melinescu, membru comisie de evaluare;
-Elena Popa, membru comisie de evaluare;
-Aurelian Prisca, membru comisie de evaluare;
- Dan Anton, membru comisie de evaluare;
-Aurelia Nicusan, membru comisie de evaluare;
- Andrei Popescu, consilier juridic, Biroul juridic;
- Aurica Catana, Serviciul Protectia Mediului
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertant asociat, subcontractant/ tert sustinator (dupa caz). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Pentru persoanele juridice romane1. Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
Nota: Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireofertantului clasat pe primul loc pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita stabilita pentru depunereaofertelor acesta a prezentatdocumenulin copie lizibila ?conform cu originalul?.
2. Autorizatie tehnica RAR. Ofertantul va prezenta autorizatia eliberata de RAR, pentru demonstrarea capabilitatii tehnice de prestare a serviciilor de revizii autosasiuri MERCEDES, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Actul normativ in baza caruia se solicita autorizatia este Legea 222/2003, cu modificarile si completariile uletrioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani .
Nu se solicita indeplinirea unui prag valoric pentru indicatorul financiar ?cifra medie de afaceri globala in ultimii 3ani?.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 11.
Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Utilaje:
Se va prezenta Formularul 13 ?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii?.
Nota 1: Daca operatorul economic nu detine in proprietate dotariile solicitate pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere, etc. estepermisa si prezentarea unui angajament din partea unui tert.Nota 2: Ofertantul va face dovada ca poate efectua serviciile solicitate intr-un atelier/service aflat la nivel de localitate, judet sau judete limitrofe urmatoarelor localitati: Medias, Tg.Mures si Ploiesti. In acest sens ofertantul va prezenta o lista a service-urilor autorizate pentru toate tipurile de autovehicule sau existenta a minim o unitate de service la nivel de localitate/judet/judet limitrof.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 13.
Personal: Se va prezenta Formularul14 ?Informatii referitoare la personalulresponsabil cu indeplinirea contractului de servicii?
Nota: Ofertantul va prezenta documente prin care acesta atesta confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru indeplinirea contractului de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul14.
Informatii privind masurile de protectie a mediului:
Ofertantul va indica ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile privind respectarea normelor de protectia mediului. In acest sens va prezenta ?Declaratie privind respectarea normelor referitoare la protectia mediului ?
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 18.
Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta o declaratie privind subcontractantul /subcontractantii, partile din contract pe care acesta/ acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. Nota: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia ca la incheierea contractului de achizitie publicasa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta, (art. 96 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 17.
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 16.
Informatii privind sustinerea ferma
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 15.
Certificat ISO 9001:2008, sau echivalent care confirma sistemul de management al calitatii in domeniu.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantulva prezenta Certificatul conform cu cerintele standardului SR ENISO 9001:2008, sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2013 10:00
Locul: Sediul SIRCOSS Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciiti ai ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii actului si/sau a recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic SIRCOSS Medias
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 269805154, Email: [email protected], Fax: +40 269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2013 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer