Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizii tehnice planificate si interventii la centralele termice


Anunt de participare (utilitati) numarul 87781/01.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC CRAIOVA, B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: NICUSOR DASCALU, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizii tehnice planificate si interventii la centralele termice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: RTFC Craiova conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizii tehnice planificate si interventii la centralele termice conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 36, 425RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare 720 de lei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea adjudecata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formul A din Sect Formul in orig;2.Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conform cu Formul B din Sect Formul. in orig;3.Certif de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asig sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), valabil la data deschid ofertei, eliberat de Directia Gen a Finant Publice si Control Finant de Stat in orig sau copie legaliz;4.Certif privind plata taxe si impozit locale, valabil la data deschiderii ofertei, elib de Primaria locala in orig sau copie legaliz;Pentru pers juridice romane: Certif constatat, in orig sau copie legalizata emis, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofert, de Oficiu Registru Comert de pe langa Tribunal teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activit al ofertant corespunde obiect procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic Legii nr. 85/2006 privind proced insolventei, sau ca soc se afla in incapacitate de plata, in orig sau copie legaliz;Pentru pers juridice straine: Documente edificat care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil pentru anul 2008 in copie
b) ultima balanta contabila in copie
c) declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a princip serv similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se vaanexa o recomandare emisa de beneficiarii la care se face referire in Formularul C2, in copie;b)decl pe propria raspundreferit la echipam tehnice si la masurile aplicate in vederea asig calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare in orig;c)decl pe proprie raspund ref la person/organ tehnic de specialit de care dispune sau al carui angajament de particip a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig control calitatii in orig;d)decl pe propria raspund referit la studiile, pregatirea prof si calificarea personal de conducere, precum si ale pers responsabile pentru indepl contract de serv in orig;e)decl pe propria raspund referit la efectiv medii anuale ale personal angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani in orig;f)decl pe propria raspund privind partea din contract de serv care urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontract si specializ acestora in orig;g)decl referit la utilaj, instalatiile, echipament tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplin corespunzatoare a contractului de servicii;h)Autorizatie ISCIR conform cap. 3 din caietul de sarcini pentru punere in funct, service si reparatii la tipurile de cazane, supapele si tuburile radiante din caietul de sarcini;i)dovada ca detine personal tehnic de specialit aut ISCIR pentru executarea lucrarilor de verificari tehnice periodice la cazane, supape, tuburi radiante;j)Se vor prezenta, in copie certif care atesta implement sistemului de calitate ISO 9001 sau ca se afla in curs de implementare;k)Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de protectie a mediului ISO 14001 sau ca se afla in curs de implementare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform capitolului IV.2)din fisa de date achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
17
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 11:00
Locul: RTFC Craiova, B-dul Dacia, Nr 221, Craiova , Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 14, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200134, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: RO-200044, Romania, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2009 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer