Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REVIZII TEHNICE (SERVICE) LA VAGOANELE DE MARFA AFLATE IN CIRCULATIE SI REPARATII CURENTE LA VAGOANELE DEFECTATE ACCIDENTAL IN EXPLOATARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 112612/08.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala:  Str. Dionisie Lupu, Nr. 68, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Punct(e) de contact:  Dragos PUIA, Tel. 021.318.52.58, int. 16, In atentia:  Serviciului Achizitii Publice, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  021.312.91.46, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Sucursala Feldioara
Adresa postala:  Str. Dumbravii, Nr. 1, Jud. Brasov, Localitatea:  Feldioara, Cod postal:  507065, Romania, Punct(e) de contact:  Marcel Dan POP, Tel. 0268.265.137, In atentia:  Sefului Serviciului Achizitii Publice, Email:  [email protected], Fax:  0268.265.445, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro/Sucursala-Feldioara*id_8-subunitati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8, lit. d) din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REVIZII TEHNICE (SERVICE) LA VAGOANELE DE MARFA AFLATE IN CIRCULATIE SI REPARATII CURENTE LA VAGOANELE DEFECTATE ACCIDENTAL IN EXPLOATARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, Str. Dumbravii, Nr. 1, Loc. Feldioara, Jud. Brasov, Cod postal 507065, Tel.: 0268.265.137, Fax: 0268.265.445.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 591, 311.42RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 117.649, 79 Lei fara T.V.A./2011; 144.062, 32 Lei fara T.V.A./2012; 158.469, 32 Lei fara T.V.A./2013; 171.129, 99 Lei fara T.V.A./2014
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor prestate in vederea efectuarii reviziilor tehnice (service) la vagoanele de marfa aflate in circulatie si a celor prestate in vederea efectuarii reparatiilor curente la vagoanele defectate accidental in exploatare in conformitate cu cantitatile si celelalte specificatii solicitate in cadrul Sectiunii Caiet de Sarcini a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea serviciilor prestate in vederea efectuarii reviziilor tehnice (service) la vagoanele de marfa aflate in circulatie si a celor prestate in vederea efectuarii reparatiilor curente la vagoanele defectate accidental in exploatare in conformitate cu cantitatile si celelalte specificatii solicitate in cadrul Sectiunii Caiet de Sarcini a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 591, 311.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 4.371, 31 Lei iar al celei de buna executie in valoare echivalenta cotei procentuale de 5% din valoarea totala fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii constituite din valorificarea productiei interne.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12A din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare); 2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 12B din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare); 3) Pentru persoane juridice/fizice romane: 3.1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente; 3.2. Certificat de inregistrare; 3) Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; 4) Dovada constituirii garantiei de participare; 5) Scrisoare de inaintare (Formularul 2B din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare); 6) Imputernicire scrisa ? doar in cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al ofertantului ? prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul si/sau sa il reprezinte in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, imputernicire care contine in mod expres limitele acestui mandat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7) Informatii generale despre ofertant (Formularul B2 din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare); 8) Autorizatie de furnizor feroviar vizata de catre AFER si aflata in termenul de valabilitate pentru efectuarea serviciilor ofertate; 9) Agrement tehnic feroviar vizat de catre AFER si aflat in termenul de valabilitate pentru efectuarea serviciilor ofertate; 10) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea serviciilor ofertate; 11) Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea serviciilor ofertate; 12) Informatii referitoare la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii; 13) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 1 din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare); 14) Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formularul 12G din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt de participare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 08:29
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2011 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2011 09:00
Locul: C.N.U. S.A. Sucursala Feldioara, Str. Dumbravii, Nr. 1, Loc. Feldioara, Jud. Brasov, Cod 507065
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti ? sectia a VIII-a: Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.332.12.40, Adresa internet (URL):  http: //www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala:  Str. Dionisie Lupu, Nr. 68, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021.318.52.58, int. 25, Email:  [email protected], Fax:  021.312.91.46, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer