Licitatie Publica - Revizii tehnice si reparatii accidentale motoare CATERPILLAR si transmisii ALLISON
Anunt de participare (utilitati) numarul 143773/21.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Contracte, Tel. +40 269805133, In atentia: Popa Elena, Email: [email protected], Fax: +40 269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizii tehnice si reparatii accidentale motoare CATERPILLAR si transmisii ALLISON
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La locatiile sondelor indicate de achizitor
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 262, 200 si 469, 350RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendar estimativ al contractelor subsecvente: lunar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de revizii tehnice periodice si reparatii curente in vederea mentinerii corespunzatoare a starii tehnice si estetice a utilajelor echipate cu motoare Caterpillar sitransmisii Allison, aflate in dotarea S.I.R.C.O.S.S. Medias.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate estimata pe durata Acordului -cadru:
Lot 1 ?Revizii tehnice motoare CAT si transmisii Allison?: min. 60 revizii ? max. 105 reviziiValoare min. estimata :220.200 lei ? val. maxim estimata 385.350 lei.
Lot 2 ? Reparatii motoare CAT si transmisii ALLISON?: minim10 reparatii? maxim 20 reparatiiVal. min. estimata 42.000 lei - val. max. estimata 84.000 lei
Cantitate estimata pentu un singur contract subsecvent:
- Lot 1 ?Revizii tehnice motoare CAT si transmisii Allison?: minim 1 revizie ? maxim 15 revizii- Lot 2 ? Reparatii motoare CAT si transmisii ALLISON? minim1 reparatie ? maxim 5 reparatii
Nr. de ore estimate pentru o reparatie: 20 ore
Valoarea estimata fara TVA: intre 262, 200 si 469, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1- 7.700lei; Lot 2 ? 1.680 lei. Garantia de part. se poate consitui pentru un lot, sau ca suma alot. ofertate. Perioada de valab.: 90 de zile dela data limita stab. pentru depunere aofertelor. Modal. de constituire: in conf. art. 86, din H.G. 925/2006. Garantia poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 11, sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia resp. prev. art. 86 alin.(2) ?(4) din H.G.925/2006. Daca garantia se constit. prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contulRO14 RNCB 0231 0195 6886 0001, al autoritatii contractante deschis la BCR, Sucursala Medias. Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original. Dovada const. G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de g.p. in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitata in doc. de participare vor fi respinse. In cazul ofert. care se regasesc in categoria I.M.M.-urilor conf. Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. In cazul depunerii de oferte in asociere, G.P. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prez. in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Cuantumul care se va retine conf. art.278^1 din OUG nr.34/2006 este: Lot 1:3.853, 50 lei, Lot 2:840, 00lei. Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea, fara TVA, afiecarui contract subsecvent.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006.Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate panala aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.6 ).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociatl asociat, tertul sustinator (dupa caz).
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora); Certificatul de atestare fiscalacare va fi prezentat trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane Certificatul de atestare fiscala se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.7)Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociatasociat, tertul sustinator (dupa caz).
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat.
3.Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Document de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere, (completareFormular9).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz).
4. Declaratie privind conflictul de interese(art.69^1)
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 8)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: - Corin Emil Cindrea, Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;
- Lucian Barsan, Director Tehnic Achizitii SNGN ROMGAZ S.A. Medias;
-Ispasian Ioan Dinca, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias;
- Sorin Gheorghiu, Director tehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias;
-Angela Veronica Melinescu, Sef Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
-Elena Popa, Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
-Aurelian Stefan Prisca, Sef Serviciul Mecano-Energetic, membru comisie de evaluare;
-Iulian Alexe, Serviciul Mecano-Energetic, membru comisie de evaluare;
-Mircea Mihai Vleju, Serviciul Contabilitate, membru comisie de evaluare
-Aurica Elena CATANA, Sef Serviciul Protectia Mediului;
-Andrei Iancu Popescu, consilier juridic, Sef Biroul juridic Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1.Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine
2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
Nota: Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireofertantului clasat pe primul loc pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita stabilita pentru depunereaofertelor acesta a prezentatdocumenulin copie lizibila ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012.
Nu este solicitat indeplinirea unui prag valoric pentru indicatorul financiar ?cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani?.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 11 ?Declaratie privind cifra de afaceri?Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani din care sa rezulte ca:
- ofertantul a prestat cel putin un contract avand ca obiect servicii similare obiectului achizitiei "Revizii tehnice si reparatii motoare CAT si transmsii ALLISON". Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin prezentarea a cel putin un certificat/copii dupa parti relevante din contract/document/proces-verbal de recepie emise sau contrasemnate de o autoritatesau de catre clientul privat beneficiar.
Nu se solicita indeplinirea unui prag cantitativ sau valoric.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul 13 ?Listaprincipalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?, 2010.2011, 2012 care sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
UtilajeSe va prezenta Formularul?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii?.Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate min. 2 ateliere mobile, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere, etc. estepermisa si prezentarea unui angajament.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul 14 ?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii?.
Informatii privind subcontractantii
Se va prezenta o declaratie privind subcontractantul /subcontractantii, partile din contract pe care acesta/ acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.
Nota: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia ca la incheierea contractului de achizitie publicasa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta, (art. 96 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 17 "Lista cu subcontractantii".
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 16.
Informatii privind sustinerea ferma
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 15
Certificat ISO 9001:2008,
care confirma sistemul de management al calitatii, valabil la datalimita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Certificatul conform cu cerintele standardului SR ENISO 9001:2008, sau echivalent.
Certificat ISO 14001 care confirma sistemul de management de mediu, valabil la datalimita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantulva prezenta Certificatul conform cu standardulSR EN ISO 14001:2005, sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala electronica vor participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare si care sunt inregistrati in SEAP, conf. art. 6 alin. (2) din HG 1660/2006.Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este ?pretul ofertei?.Acesta reprezinta: - pentru lotul 1 - media aritmetica a preturilor unitarepentru revizii, din Formularul 10B1.- pentru lotul 2 - pretul unitarpentru o ora de reparatieInformatii disponibile: Numar runde :1 rundaDurata rundei: 1 ziOfertantii pot vedea cea mai buna oferta de pretda X nu ?Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: da X nu ?Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului da ? nu xSe va utiliza pasul de licitareda ? nu x
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.06.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.06.2013 10:00
Locul: Sediul SIRCOSSMedias, Soseaua Sibiului, nr. 5, jud. Sibiu, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii actului si/sau a recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic SIRCOSS Medias
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 269805154, Email: [email protected], Fax: +40 269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2013 12:02