Licitatie Publica - Revizii tehnice si reparatii neplanificate la locomotive si subansamblele acestora:
Anunt de participare (utilitati) numarul 133872/09.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Vitejanu Ion, Tel. +40 253335045, In atentia: Cocosila Venus, Email: [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revizii tehnice si reparatii neplanificate la locomotive si subansamblele acestora:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie aducerea la parametrii normali de functionareai locomotivelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul 1:1 buc, conform caietului de sarcini nr. 4228/28.10.2011;
lotul 2:1 buc, conform caietului de sarcini nr. 4212/27.10.2011;
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: lotul 1:5.000, 00 lei; lotul 2:1.000, 00 lei.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 07 RZBR 0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In cazul in care se va depune contestatie si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.280 lei pentru lotul 1 si suma de 1.000 lei pentru lotul 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primirea a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituirea garantiei de buna executie este prin: -orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- retineri succesive din valoarea facturilor partiale acceptate la plata, cu conditia ca prima depunere sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, conform prevederilor HG 1045/19.10.2011, art. 1.Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaCompletarea formularului nr.12 A, anexat
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Completarea formularului nr.12 B, anexat
Cerinta nr. 3
Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor localePrezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata scadente in luna anterioara deschiderii ofertelor, in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Cerinta nr. 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitieCompletarea formularului nr.12 C, anexat
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independentaCompletarea formularului tip, anexat
Cerinta nr. 6
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006. Completarea formularului tip, anexat.
(Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie:
Director General ? ec. Laurentiu Octavian GRAURE
Comisia de evaluare:
Ing. Vitejanu Ion ? presedinte
Ec. Popescu Nicoleta Manuela ? membru
c.j. Trusca Constantin ? membru
ing.Radoi Nicolae ? membru
ing. Bratescu Paul ? membru
ec. Cocosila Venus - membru Cerinta nr. 1
Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, valabil la data procedurii de achizitie, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, prestarea de servicii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN), in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Prezentarea:
- Autorizatiei de furnizor feroviar emisa de AFER Bucuresti
-Agrementuluitehnic feroviar emis de AFER Bucuresti.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiaraPrezentarea bilantului contabil la data de 30.06.2011, vizat de organele competente.
In cazul in care nu exista bilantul contabil la data de 30.06.2011, se poate prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2010.
Cerinta nr. 2 Informatii generale, inclusiv cifra globala de afaceri Prezentarea cifrei de afaceri globale, in perioada ultimilor 3 ani. Completarea formularului tip anexat. Pentru conversia leu ? euro se va folosi un curs mediu BNR pentru ultimii 3 ani, sau cursul de pe site-ul http: //ec.europa.eu.budget. Completarea formularului tip anexat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind experienta similara
Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Se va completa formularul 12 D, continand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se va prezenta in copie certificatul constatator pentru prestarea unui serviciu similarsi o recomandare de la beneficiarul prestatiei prezentata pentru demonstrarea experientei similare.
Cerinta nr. 2
Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice prestarii serviciului, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa formularul 12H, anexat, completat.
Cerinta nr. 3
Informatii privind personalul
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul 12 I, anexat, completat.
Cerinta 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze Daca anumite parti din serviciu urmeaza sa fie subcontractate, atunci operatorul economic are obligatia sa isi declare subcontractantii si partile din serviciu care urmeaza sa fie prestate de acestia. Subcontractantii vor incheia contracte cu prestatorul serviciului, in aceleasi conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta. Se va completa formularul 12 G anexat.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii Prezentarea in copie a certificatului, acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificare sistemului de asigurare a calitatii (ISO 9001/2008), pentru servicii similare celei/celor ofertate, alte documente echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 09:00
Locul: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI SA - DIRECTIA COMERCIALA - SERVICIUL ACHIZITII SERVICII SI LUCRARI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform art.33 alin.2 din HG 925/2006- orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte prezinta acelasi pret, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara realizeaza cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 cu 2, alin 1, lit b si alin 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A., Directia Comerciala, Serviciul Achizitii Servicii si Lucrari.
Adresa postala: Str.Uzinei nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel. +40 0253335045, Email: [email protected], Fax: +40 0253335068
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 14:04