Licitatie Publica - Revizii, verificari, service si achizitie piese de schimb necesare functionarii centralelor termice din DRDP Iasi
Anunt de participare numarul 71533/03.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI, Str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul LICITATII, Tel.0232.21.44.30, In atentia: ing. Iulian-Catalin DIMACHE, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-lcitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR - SA - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Mecanizare, Tel.0232.21.44.30, In atentia: ing. Ion Botezatu, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR - SA - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, In atentia: Registratura, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Revizii, verificari, service si achizitie piese de schimb necesare functionarii centralelor termice din DRDP Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile administrative ale subunitatilor din cadrul DRDP Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificari tehnice periodice centrale termice, inclusiv verificarea/inlocuirea supapelor de siguranta, achizitie piese de schimb necesare functionarii, precum si obtinerea de autorizatii de functionare ISCIR a centralelor termice ajunse la scadenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
40 centrale termice
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
DRDP Iasi isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 2500 lei - scrisoare de garantie bancara in original, numerar la casieria DRDP Iasi sau virament in contul RO33 RNCB 0175 0080 9408 0037
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf.art.44 din OUG 34/2006 (A) - contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
4.Copie dupa certificatele constatatoare de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertelor;
5.Certificatul de inregistrare emis de ORC-copie;6.Actul constitutiv (contractul de societate sau statutul) - copie;7.Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP ANAF, copie;
8.Certificat constatator emis de catre ORC de pe langa tribunalul teritorial, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturi contabile la 31.12.2007 si 30.06.2008, semnate si vizate de DGFP;2.Balanta contabila la 31.01.2009;
3.Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.5. Ofertantul trebuie sa prezinte declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.6. Pentru a demonstra ca nu au datorii la D.R.D.P. IASI, ofertantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani insotite de certificari de buna executie, conform Formularului 12E
2. Declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de serviciiconform Formularului 12 H. Se va prezenta lista cu sediul punctelor de lucru din teritoriu conform caietului de sarcini .3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform Formularului 12I + CV ale personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada autorizarii ISCIR si ANRGN dupa cum urmeaza: - AutorizatieISCIR pentru Verificarea Tehnica Periodica (VTP) si pentru Autorizarea Functionarii ( AF);
- Autorizatie ISCIR pentru punerea in functiune (PIF);
- Autorizatie ISCIR pentru service si reparare (PT A1-2002);
- Autorizatie ISCIR pentru montare si instalare;
- Autorizatie ISCIR pentru efectuarea de examinari, verificari si investigatii in vederea evaluarii starii tehnice si intocmire a studiilor privind stabilirea conditiilor de functionare (C9);
- Autorizatie ISCIR pentru reglare si verificare la deschidere inchidere a supapelor de siguranta si intocmire proiecte de reparare recipienti sub presiune ( C7);
- Autorizatie ISCIR pentru proiectare si verificare proiecte;
- Autorizatie ANRGN pentru executie instalatie de utilizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.05.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2009 10:00
Locul: sediul DRDP Iasi din Iasi, str. Gh. Asachi, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie, observatori, imputerniciti ai ofertantilor-max 2 persoane din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. A. Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.0232.21.78.08
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR - SA - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.21.44.30, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2009 07:47