Licitatie Publica - ?Revizuire Plan Urbanistic General al Municipiului Bucuresti?
Anunt de participare la concursul de solutii numarul 219/25.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, etj. 10 SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Directia Proceduri Achizitie, Tel. +40 213055530, In atentia: Silvia Barbulescu - Director Executiv, Dimitriu Dragos - Sef Serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
?Revizuire Plan Urbanistic General al Municipiului Bucuresti?
II.1.2) Descriere succinta
?Revizuire Plan Urbanistic General al Municipiului Bucuresti?
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
72211000-7-Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare (Rev.2)
72590000-7-Servicii informatice profesionale (Rev.2)
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Informatii privind situatia economico-financiara Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 10.000.000 lei.Tert sustinatorDECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR SERVICII PRESTATE IN ULTIMII 3 ANIInformatii privind experienta similara: a) sa fi elaborat/participat la elaborarea, in ultimii 3 ani, la cel putin o documentatie Plan Urbanistic General/Plan de Amenajare a Teritoriului Zonal/Master-Plan sau documentatie similara intocmita conform legislatiei tarii de provenienta a candidatuluib) sa fi prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract avand ca obiect implementarea unui sistem informatic integrat in cadrul administratiei publice care automatizeaza activitatea de urbanism si amenajarea teritoriului, schimbul de date in interiorul institutiei respective sau in relatia cu institutiile partenere, subordonate sau cu administratia centrala si cu cetatenii. Prin sistem integrat se va intelege o aplicatie care realizeaza inter-operabilitatea a minim 2 sisteme software distincte.c) sa fi prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract avand ca obiect constituirea de baza de date structurata pe politici urbane, sistematizare si implementare de solutii GIS aplicate in planificarea urbana, cu acces direct prin internet si solutie GIS de modelare a reglementarilor de urbanism.d) sa fi prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract avand ca obiect prestarea de servicii de dezvoltare de aplicatii GIS specializate, care agrega date la nivel local (oras, municipiu), regional (judet)Informatii privind experienta similaraDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Resurse umane : Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1.coordonator echipa urbanism arhitect/urbanist, persoana cu studii superioare in domeniul arhitecturii sau urbanismului si cu experienta in urbanism si planificare urbana, inclusiv in domeniul planurilor de amenajare a teritoriului inter-orasenesc, a teritoriului periurban si cu drept de semnatura si certificat RUR de tip ?D? si de tip ?C?2. o echipa formata din cel putin 3 arhitecti/urbanisti, persoane cu studii superioare in domeniul arhitecturii sau urbanismului si cu experienta in urbanism si planificare urbana.3. o echipa formata din cel putin 12 specialisti in urbanism certificati: a) RUR D ? ?planurile urbanistice generale de municipii impreuna cu regulamentele locale aferente acestora?; b) RUR F1 ? ?Cadrul natural si calitatea mediului? c) RUR F4 ? ?Echiparea tehnica a teritoriului?; d) RUR F5 ? ?Protejarea si dezvoltarea patrimoniului natural?; e) RUR F6 ? ?Protejarea si dezvoltarea patrimoniului construit?; f) RUR G1 ? ?Echipare edilitara? g) RUR G2 - ?Sociologie urbana si demografie h) RUR G4 ? ?Economie urbana? i) RUR G5 ? ?Studii de istorie urbana? j) RUR G6 ? ?Amenajare peisagistica? k) RUR G7 ? ?Cai de comunicatii si transporturi? l) RUR G8 ? ?Studii de teren?4. cel putin un arhitect /urbanist? persoana cu studii superioare in domeniul arhitecturii sau urbanismului, membru RUR sau/si al Ordinului Arhitectilor din Romania, atestat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National pentru Restaurare Arhitectura, Cercetarea Monumentelor Istorice, Verificare Proiect, Sef Proiect, Studii, Investigatii, cercetare si evidenta monumentelor istorice. 5. cel putin un arhitect/urbanist ? persoana cu studii superioare in domeniul arhitecturii sau urbanismului, membru RUR sau/si al Ordinului Arhitectilor din Romania, atestat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National pentru urbanism, parcuri si gradini.6. o echipa formata din cel putin 3 ingineri proiectanti specialisti retele edilitare, persoane cu studii superioare in domeniul ingineriei de profil si cu experienta in elaborare de proiecte de retele tehnico ? edilitare7. o echipa formata din minim 2 experti in domeniul ingineriei si protectiei mediului, persoane cu studii superioare si atestat profesional in domeniu, cu experienta in evaluarea impactului asupra mediului, bilanturi de mediu si programe de conformare, studii de evaluare a riscului din punct de vedere al protectiei mediului8. cel putin un inginer, persoana cu studii superioare in domeniul ingineriei, cu experienta in proiectare urbana de artere de circulatie si de analize de trafic cu relevanta la scara urbana9. cel putin un licentiat in drept, persoana cu studii superioare juridice, cu experienta in domeniul urbanismului si/sau administratiei publice. 10. cel putin un economist, persoana cu studii superioare economice, cu experienta in domeniul economic-financiar11. manager de proiect IT: persoana cu studii superioare tehnice, cu experienta in implementari de solutii IT GIS in administratia publica. 12. cel putin un analist GIS: sa aiba experienta in implementari de solutii IT geo-spatiale in administratia publica. 13. cel putin un dezvoltator de aplicatii GIS cu experienta in domeniul dezvoltarii de aplicatii GIS, certificat pentru dezvoltarea de aplicatii web si pentru aplicatii desktop.14. o echipa formata din cel putin 5 operatori GIS: cu experienta in domeniul procesarii de date geo-spatiale cu ajutorul software de tip GIS - validare, vectorizare, utilizare de functii de analiza avansata necesare planificarii urbane etc.Informatii privind resursele umaneInformatii privind resursele umaneTert sustinatorCandidatul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii)
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
IV.1) Tip de concurs
Licitatie restransa
Numarul de participanti estimat: 5
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
Pretul de realizare a proiectului (propunerea financiara) 20.00Solutie tehnica 80.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00Continuare criteriu de evaluare 2 - Solutie tehnica 0.00
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 25.09.2012 Ora: 16:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 26.09.2012 Ora: 10:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
Data prevazuta: 30.07.2012
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Nu
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. Arh. Ileana TUREANU ? reprezentant Registrul Urbanistilor din Romania
2. Lector dr.arh. Andrei Traian LUNCAN?reprezentant RUR?vicepresedinte Asoc.Arhitecti Sefi Municipii
3. Drd.arh. Simona Elena MUNTEANU?reprezentant RUR?presedinte Asoc.Arhitecti Sefi de Municipii
4. Conf.dr.arh. Radu RADOSLAV?reprezentant RUR?reprezentant teritorial pt.regiune de vest dezvoltare
5. Arh. Doina Mihaela BUBULETE ? reprezentant RUR ? Urbanproiect Bucuresti
6. Prof.dr.geograf Ioan IANOS ? reprezentant RUR ? Universitatea Bucuresti
7. Sociolog economist Simona BRANISTE ? reprezentant Registrul Urbanistilor din Romania
8. Arh. Catalina PREDA ? reprezentant Registrul Urbanistilor din Romania
9. Ing. Stefan FIERASCU ? reprezentant Registrul Urbanistilor din Romania
10. Arh. Alexandru BELDIMAN ? reprezentant Ordinul Arhitectilor din Romania-Filiala Bucuresti
11. Arh. Gabriel Miron RADULESCU ? reprezentant Uniunea Arhitectilor din Romania
12. Arh.urb.dr. Vera MARIN ? reprezentant Asociatia ?Salvati Bucurestiul?
13. Ing.Roxana COSTACHE ?Sef Serviciu Autorizari si Evaluare Impact?Ag.Reg.pt.Protectia Mediului Buc.
14. Dr.arhg. Mircea ANGELESCU ? Director Ministerul Culturii si Patrimoniului National
15. Arh. Anca Ileana GINAVAR ? Director general Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
16. Arh. Casandra ROSU ? Consilier Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
17. Victor GRIGORESCU?Director Directia Management Proiecte?Ag.Nat.de Cadastru si Publicitate Imobil.
18. Arh. Irina COSMANESCU?reprezentant Ministerul Culturii si Patrimoniului National-membru rezerva
19. Arh. Fanea DUMITRU?reprezentant Uniunea Arhitectilor din Romania-membru rezerva
20. Geog.Gabriela IONESCU?Consilier principal Ag.Reg.pt.Protectia Mediului Buc.-membru rezerva
21. Geograf Bogdan Alexandru SUDITU?Sef Serviciu Urbanism, Dezvoltare Locala, Habitat?MDRT-membru rezerv
22. Arh.Cristina HERTIA?Consilier Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului-membru rezerva
23. Gabriela DRAGAN?Consilier Directia Sisteme Informationale Geografice?ANCPI-membru rezerva
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Alte informatii
Concursul de solutii se organizeaza ca parte a unei proceduri de atribuire a unui contract de servicii (negociere fara publicare prealabila a unui anunt de participare)Termen limita de depunere candidaturi - Data: 25.06.2012, ora 10.00; Conditii de deschidere a candidaturilor - Data: 25.06.2012, ora 12.00.Locul de depunere si deschidere: Splaiul Independentei nr.291-293, sector 6, etaj 10, Bucuresti
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 15:18