Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizuirea, adaptarea si completarea proiectului Extinderea si Modernizarea Statiei de Epurare in Municipiul Sighisoara, judetul Mures


Anunt de participare numarul 128817/23.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sighisoara
Adresa postala:  Muzeului nr.7, Localitatea:  Sighisoara, Cod postal:  545400, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Voina, Tel. 0265771280, Email:  [email protected], Fax:  0265771278, Adresa internet (URL):  www.sighisoara.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Revizuirea, adaptarea si completarea proiectului Extinderea si Modernizarea Statiei de Epurare in Municipiul Sighisoara, judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului si amplasamentul lucrarii situat in Sighisoara
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizuirea, adaptarea si completarea proiectului Extinderea si Modernizarea Statiei de Epurare in Municipiul Sighisoara, judetul Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Revizuirea, adaptarea si completarea proiectului Extinderea si Modernizarea Statiei de Epurare in Municipiul Sighisoara, judetul Mures
Valoarea estimata fara TVA: 84, 884RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.000 lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic completata in conformitate cu Formularul B din documentatia de atribuire insotita de :
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statsi a impozitelor si taxelor locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) valabile la data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile deconcurenta completata in conformitate cu Formularul C din documentatia de atribuire.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor, de unde sa rezulte ca prestatorul are in obiectul de activitate: Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, cod CAEN 7112 (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ? Formularul D din documentatia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri din ultimii 3 ani (2008-2010) trebuie sa fie de minim 150.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani- Formularul E, de unde sa rezulte cel putin un contract de proiectare pentru realizarea/modernizarea unei statii de epurare.Declaratie care contine informatii privind personalul angajat la data depunerii ofertei si persoanele responsabile de indeplinirea contractului.Certificatul de atestare emis de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile conform Regulamentului privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor ( domeniu de atestare: elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.) (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Lista cu subcontractantii si specializarea acestora-Formularul F din documentatia de atribuire.Documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al calitatii pentru domeniul 7112 : Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, conform standardului SR EN ISO-9001/2008 sau echivalent (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al mediului pentru domeniul 7112 : Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, conform standardului SR EN ISO-14001/2005 sau echivalent (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2011 10:00
Locul: Sighisoara, str. Muzeului nr.7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg-Mures
Adresa postala:  str. Justitiei nr.1, Localitatea:  Tg-Mures, Cod postal:  540069, Romania, Tel. 0265269364, Fax:  0265269364
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Sighisoara-Oficul Juridic
Adresa postala:  str.Muzeului nr.7, Localitatea:  Sighisoara, Cod postal:  545400, Romania, Tel. 0265771280, Email:  [email protected], Fax:  0265771264, Adresa internet (URL):  www.sighisoara.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer