Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizuirea editiei a II-a a Planului de management al PN-BmB in contextul atribuirii statutului de SCI


Anunt de participare numarul 130484/20.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.
Adresa postala:  Strada Golesti nr.29, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810024, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Paul Albu, Tel. 0239611837, Email:  [email protected], Fax:  0239611837, Adresa internet (URL):  www.bmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
administratie parc regie autonoma
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Revizuirea editiei a II-a a Planului de management al PN-BmB in contextul atribuirii statutului de SCI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Parcul Natural Balta Mica a Brailei
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea de 8 studii de specialitate privind speciile, habitatele de interes comunitar, relatiile ecologice dintre ele precum si masurile de management propuse
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Elaborarea studiului speciilor de avifauna de interes comunitar , cartarea GIS a distributiilor, masuri de management propuse
-Elaborarea studiului speciilor de ihtiofauna de interes comunitar, cartarea GIS a distributiilor, masuri de management propuse-Elaborarea studiului speciilor de reptile si amfibieni de interes comunitar, cartarea GIS a distributiilor, masuri de management propuse
-Elaborarea studiului speciilor de nevertebrate terestre, cartarea GIS a distributiilor, masuri de management propuse
-Elaborarea studiului speciilor de nevertebrate acvatice, cartarea GIS a distributiilor, masuri de management propuse
-Elaborarea studiului habitatelor terestre de interes comunitar, cartarea GIS a statiunilor forestiere , masuri de managemt propuse
-Elaborarea studiului habitatelor acvatice de interes comunitar, cartarea GIS a habitatelor, masuri de management propuse
-Studiul relatiilor ecologice in cadrul complexelor de ecosisteme acvatice, terestre si de ecoton, masuri de management integrat propuse
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare in cuantum de 6500 lei .Termen valabilitate 60 zile de la deschiderea ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul de Dezvoltare Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate cf. OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrare art.181 cf. OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant, Declaratieprivind participarea la licitatie cu oferta independenta, Dovada achitare taxe locale si la stat, Copie cf. orig. CUI, Certificator constatator copie cf. originalul cf. obiect activitate,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Echipamente minime(proprie sau inchiriata): 2buc echipament de transport , 1buc GPS in dubla frecventa, 1buc echipament specializat de Server baze de date GIS, 1buc echipament specializat pentru Server Aplicatii GIS, 1buc Statie grafica GIS, 1buc licenta soft specializat GIS
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: - 2 experti ornitologi;
- 2 experti ichtiologi;
- 2 experti herpetologi;
- 1 expert moluste;
- 1 expert fluturi/insecte de interes national european;
- 1 expert coleoptere/ insecte de interes national european;
- 3 experti nevertebrate acvatice (moluste, crustacee si insecte acvatice);
- 1 expert habitate forestiere;
- 2 experti habitate de pajisti;
- 2 experti habitate acvatice;
- 1 expert ecolog;
- 1 expert zoolog;
- 1 expert botanist si management habitate;
- 1 expert management si monitorizare specii;
- 1 expert managment si monitorizare habitate;
- 2 experti GIS.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea metodologiei avute in vedere pentru realizarea obligatiilor contractuale
30%
Descriere: Se puncteazadescrierea metod. si tehn. utilizate
3.
Descrierea modului de organizare al activitatilor necesare indeplinirii obligatiilor contractuale
30%
Descriere: rel. dintre activ., utiliz. resurse, calendar act.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2011 10:00
Locul: Administratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei, Str. Golesti 29, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie, ofertanti, obs.UCVAP, repr. AM MMP,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 040-21- 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  040-21- 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.
Adresa postala:  Str. Golesti 29, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810024, Romania, Tel. 0239611837, Email:  [email protected], Fax:  0239611837, Adresa internet (URL):  www.bmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2011 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer