Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizuirea proiectului tehnic pentru reconstructia infrastructurii feroviare afectate de inundatii in 2005


Anunt de participare numarul 14112/16.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Florentina Teodorovici, Tel.+40 21 319.61.27, Email: [email protected], Fax: +40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Revizuirea proiectului tehnic pentru reconstructia infrastructurii feroviare afectate de inundatii in 2005
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificare si revizuire proiecte tehnice si detalii de executie, elaborate de ISPCF in limba romana, pentru podul de la km 209+154 Putna Seaca si pentru podul de la km 23+577 Bucuresti Progresu Giurgiu, precum si verificare si revizuire documentatii de atribuire pentru aceste lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 proiecte tehnice si 2 documentatii de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 125, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii duratei in functie de derularea contractului, fara a-i modifica valoarea.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie(1%din pret contract, fara TVA) se retine conf. cap. I, pc. 20.1 din doc. de atribuire. Cererea pt. plata avans-insotita de scrisoare de garantie bancara pt. plata avans.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din fonduri comunitare si de la bugetul de stat.Plata efectuata in 2 transe(avans: 60% din valoare contract fara TVA;plata finala pt. restul valorii).Buget maxim disponibil: 125.000EUR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice operator economic poate participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire.Cand oferta comuna este declarata castigatoare, AC va solicita legalizarea asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Data inceperii implementarii: in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Plata taxelor se face conform prevederilor in vigoare ale legislatiei romane. Consultantul va lua masurile necesare pentru asigurarea vizibilitatii finantarii UE.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fiecare ofertant va completa o declaratie privind eligibilitatea si o alta privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, folosind formularele din documentatia de atribuire sau va prezenta documente relevante pentru a demonstra ca nu se incadreaza la situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Ofertantii persoane juridice/fizice romane vor prezenta certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente, in copie legalizata. Ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional, in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2005/RO/16/P/PT/002/07
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2007 13:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2007 16:00
Locul: MT, sala 29, etaj 1, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, cod postal: 010873
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ISPA 2005/RO/16/P/PT/002/07
VI.3) Alte informatii
Institutul de Studii si Proiectari Cai Ferate (ISPCF), care a finalizat proiectele tehnice, este exclus din procedura de atribuire.Ofertele trebuie transmise astfel incat sa fie primite inainte de data de 27.06.2007, ora 14.00. Ofertele vor fi depuse: - fie prin intermediul serviciilor postale pentru : Doamna Florentina Teodorovici, Director General Adjunct, Directia Generala Relatii Financiare ExterneMinisterul TransporturilorB-dul Dinicu Golescu nr. 38, etaj 1, camera 17, sector 1, Bucuresti, cod postal: 010873, Romania- fie direct (inclusiv prin servicii de curierat) la autoritatea contractanta, in schimbul unei confirmari de primire, la adresa mai sus mentionata.Intreaga documentatie de atribuire este disponibila de la data publicarii acestui anunt si se poate obtine gratuit, accesand site-ul www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Adresa postala: Bld. Octavian Goga, nr. 2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030982, Romania, Tel.+ 40 21 319.01.14, Email: [email protected], Fax: + 40 21 319.01.20, Adresa internet (URL): www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia impreuna cu copia actelor atacate, daca acestea au fost emise, se depun la CNSC, cu sediul in Bucuresti, Str. Stavropoleos nr.6, sect. 3, Bucuresti, 030084, in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre actul contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor - Directia Generala Relatii Financiare Externe
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40 21 319.61.27, Fax: +40 21 311.05.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2007 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer