Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revopsire poduri metalice CF


Anunt de participare (utilitati) numarul 136880/26.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Mita Adriana, Dospinescu Daniela, Tel. +40 268410709, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revopsire poduri metalice CF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Revopsirea podurilor metalice CF de pe raza Sucursalei ?CREIR CF? Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea consta in realizarea unui sistem de protectie anticoroziva prin revopsirea tablierelor metalice, in conformitate cu prescriptiile tehnice si instructionale in vigoare. Tehnologia de realizare a sistemului de protectie anticoroziva va respecta etapele precizate in caietul de sarcini si anexele acestuia (anexa 1 si anexa 2), avizate in CTE al Suc.?CREIR CF? Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45442180-2 - Lucrari de revopsire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Revopsirea podurilor metalice de cale ferata consta in revopsirea unei suprafete totale de 20.025 mp, din care 16.946 mp poduri grinzi cu inima plina si 3.079 mp poduri grinzi cu zabrele, repartizarea podurilor fiind prezentata inanexa nr.2 a caietului de sarcini (?Lista podurilor metalice propuse la revopsire in cadrul programului de reparatii curente a liniilor CF in anul 2012 cu finantare de la bugetul de stat?).
Valoarea estimata fara TVA: 608, 895.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP prin virament bancar sau instrument de garantare bancara emis in cond legii de o soc bancara ori o soc asig, prezintata in original, in cuantum 12.177, 91 leisi pt cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Instrum. de garantare trebuie sa prevada ca plata GP se va exec. conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.GP trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in cont AC(CNCF«CFR»SA prin Suc«CREIR CF»BV CUI 15509275)nr.RO92 BPOS 0800 2606 941R OL 01 la Bancpost BV sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc asigurari, in original, sau OP/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. IMM 50%.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conditiile prevazute laart.87, alin.(1)din HG 925/2006. Cand ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire la CNSC, iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din GP, conf art.278^1 din OUG nr.34/2006 completata si modificata, sumade 4.388, 89 lei.GP se va returna de catre AC conf preved art.88 din HG 925/2006 corelat cu art.278^1 din OUG nr.34 din 2006, ambele cu modificarile si completarile ulterioare. GBE 5% din pretul contractului de lucrari, fara TVA. IMM 50%.De regula, GBE se constituie printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin ret. succesive din plata cuvenita pt sit de plata lunare pe per. de derulare a contract.In acest caz, contractant are obligatia de a deschide la unit.Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contract.Contul deschis este purtator de dobanda in favoarea contractant.GBE se constituie in per de valabil a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract.AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, respectand art.91 HG nr.925/2006.AC restituie GBE conf. art.92, alin(4) HG.nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, poz.12.C.1.5.1din P.A.A.P. pe 2012 al CNCF ?CFR? SAnr.9/3/732/2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c1) si lit.d) );
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale.Certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv:
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
4)Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinANRMAP314/2010-
- Formular 12B-2 din fisier « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -(ofertant, asociat).
5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant)
6)Acord de asociere, daca este cazul-Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »
7)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasovurmatorii: directorul, contabilul sef / economist din serviciile de specialitate , sefi Divizii de specialitate/ sefi Serviciu de specialitate, sef BA/ reprezentant BA, sef Oficiul juridic/ consilier juridic., respectiv Oprescu Laurian, Nasulea Mariana, Boaca Gheorghe, Oprica Adrian , Zetu Tatiana, Mita Adriana, Ilas Florin, Grigercsik Stefan, Oprica Mariana, Dospinescu Daniela, .Prin ?Divizii de specialitate/servicii de specialitate?se face referire la acele compartimente din cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasovcare transmit Biroului Achizitii Publice solicitarilede demarare a unor proceduri de achizitie.
NOTA: 1. Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c) Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
-ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1)Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executia unor lucrarisimilare cu cele supuse achizitiei- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial (ofertant, asociat), valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea de lucrari de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat).Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, , autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.- In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2)Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.
Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
-in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)
-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »
3)Autorizari--Prezentarea Autorizatiei de Furnizor Feroviar si Agrementului Tehnic Feroviar eliberate de AFER conform OMT nr.290/2000 ( valabile la data depunerii ofertelor) pentru lucrari de protectie anticoroziva prin vopsire a tablierelor metalice ale podurilor si podetelor de cale ferata.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.Fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documentele de calificare), Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
4)Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviar-Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarpe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
La intocmirea contractelor, se va adauga ca anexa la contract Autorizatia de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviarsi angajamentul de prelungire a valabilitatii acestora.Angajamentul mentionat mai sus se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarnu expira pe perioada de derulare a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), care sa garanteze posibilitatea de a sustine financiar executia lucrarii.
Ofertantul va demonstramedie cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de sustinere financiara a exec. lucrarii de min 915000 lei.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: An 2008:1 euro=3, 6827 lei;
An 2009:1 euro=4, 2373 lei;
An 2010:1 euro=4, 2099 lei;
In sit in care op economicsi-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indepl nivelului impus pt indeplinirea cerintei ?media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani?si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
An 2011:1 euro=4, 2379 lei;
bilanturile contabile pe anii 2009 si 2010
in cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.Pers ce asigura sustinerea financ. nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proced de atrib. cf art.180 si art.181, lit.a), c1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Faraa i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indepl a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in prop tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.Cand parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, AC solicita, la incheierea contractului cu ofertant declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcurs derulare contract, contractant nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominaliz in oferta.
Lista princip lucrari exec in ultimii 5 ani care sa contina valori, per de executie, beneficiari.Pt demonstrare expe similara se solicita ca cerinta min prezentarea in cadrul listei a cel putin unul sau cel mult 3 contracte, exec in ultimii 5 ani, care au avut ca ob. exec.lucrari similare cu cea supusa achizitiei si a caror val cumulata sa fie egala sau mai mare de 460000lei.
Val min se refera numai la partea exec. de catre op ec ofertant, in cazul in care oferta depusa a fost alta decat oferta individuala. Lista va fi insotita de copii ale unor inform relevante pt toate contracte prin care se confirma exec unor lucrari similare cu cele supuse achizitiei(pag referitoare la parti contractante, obiect, durata, pret si pag finala cu semnaturi), pt acestea atasandu-se recomandari din partea beneficiari (Formular B5).Conversia leu/euro pt exp similara: an2007:3, 3373lei, 2008:3, 6827lei, 2009:4, 2373lei, 2010:4, 2099lei, 2011:4, 2379lei
certificari de buna executie/(recomandarile) tuturor beneficiarilor contractelor care sustin experienta similara, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita ca in recomandari sa se specifice modul de indeplinire al obligat. contractuale si daca pe parcursul lucrarilor au fost inregistrate neconformitati.Recomandarile vor fi confirmate prin prezentarea unor informaatii relevante din contractele care sustin experienta similara.
Declaratie care contine informatii referitoare la studii, pregatirea profes si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Pt exec lucrarii se va asigura un responsabil tehnic cu executia(RTE) atestat pentru lucraride constructii cai ferate si un responsabil SC autorizat AFER.
Ptpers de conducere se prezenta CV, copii dupa diplomele, autorizatii.Pt RTE se prezenta CV, copii dupa diplomele, autorizatii, certif atestare tehnico-profesionala si copie dupa legitimatia in termen valabilitate al vizei periodice.Pt responsabil SC se prezenta CV si copie dupa autorizatia AFER care trebuie sa fie in termenul de valabilitate.
Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispoz. ofertantului resursele tehnice invocate.Pers care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proced atribuire, cf art.180 si art.181, lit.a), c1), d) si art.69^1 OUG 34/2006.Daca ofertant demonstreaza capacitat tehnica si/sau profes prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre pers sustinatoare
Certif de conformitate a implementarii sistemului calitatii cf ISO 9001:2008.
Ofertantul va prezenta Certif de conformitate a implementarii sistemului calitatii cf ISO 9001:2008, eliberat de org acreditate, pt activ specifica ob contractului.Ofertantul poate prezenta si certif echivalente emise de organisme stabilite in alte state UE care atesta implementarea acestui sistem.Certif trebuie sa fie valab la data depunerii oferte si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Daca ofertant nu detine certif de conform a implem sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe/dovezi, daca probele/dovezile confirma asig unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proces. desfasurate in exec lucrarilor ce fac ob acestui contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 10:30
Locul: Sediul Suc."CREIR CF" Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- operatorii economici interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta autoritatea contractanta de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie.-caietul de sarcini, modelul de contract cu conventiile (AII, SSM si protectia mediului), precumsiformularele aferente prezentei fise de date sunt atasate separat in SEAP in fisiere distincte .-deoarececriteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?pretul cel mai scazut? , motiv pentru care daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al AC, pe care acesta il considera nelegal, conf. art.256, alin(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei « CREIR CF »Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2012 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer