Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revopsire poduri metalice de cale ferata


Anunt de participare (utilitati) numarul 136632/18.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Centrul Regional de Exploatare , Intretinere si ReparatiiCF Bucuresti, Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial - Biroul Achizitii Publice , camera 56 , etaj I, Tel. +40 0213199539 /133204, In atentia: Liliana Lospa, Email: [email protected], Fax: +40 0213182381, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revopsire poduri metalice de cale ferata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: L700km56+214
L101firIkm57+385
L101firIIkm57+385
L101firI-IIkm82+274
L100firIkm38+540L100firIIkm38+540
L100firIkm19+794L100firIIkm19+794
L700firIkm19+774
L700firIIkm19+774
L700km44+124
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile constau in realizarea protectiei anticorozive prin revopsirea tablierelor metalice de la podurile de cale ferata, conform Caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45442180-2 - Lucrari de revopsire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
19.962 mp
Valoarea estimata fara TVA: 698, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 7000 lei .Garantia de participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)virament bancarb)instrument de garantare emisde o societate bancara sau de o societate de asigurari, c)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante cont nr.RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania , Sucursala Victoria , confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucurestiPentru Scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat in Formularul4(Sectiunea III )Garantia de participarenu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este cel putin egala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunere aofertelor. Garantia de buna executie va fi de 10 % din valoarea fara TVA a contractului de executie lucrari .Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului : -instrument de garantare emisde o societate bancara sau de o societate de asigurari-prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschidelaunitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea - Formularul12 Adin Sectiunea III - Formulare ( Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal )
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare - Formularul 12Bdin Sectiunea III- Formulare( Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal )
Declaratieprivind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 FormularulB2 din Sectiunea III ? Formulare( Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal )
Persoane cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului :
Maraloi Laurentiu ? Director Regional
Florian Lucian- Sef Divizie Linii
Radu Liviu ? Contabil Sef Regional
Georghe Vasilica? SefOficiuJuridicMereutaPaul ? Sef Serviciu LATLospa Liliana- Sef Birou Achizitii Publice
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul B1din Sectiunea III- Formulare( Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010)
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, subcontractant dupa caz) - Formularul 12C din Sectiunea III ? Formulare
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ( MFP - ANAF) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Nota : In cazul depunerii unei oferte comune, in dosarul cu documentele de calificare se va depune asocierea in care se va specifica cine este liderul de asociere. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea se va legaliza inainte de semnarea contractului . Asociatii desemneaza din randul lor pe acela care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie, lucru ce va fi consemnat in actul de asociere.In situatia asocierii toti operatorii economici vor prezenta documentele de calificare solicitate la pct. III. 2.1 asi III. 2.1 bAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna capacitatea economica si financiara , capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor
Autorizatie de Furnizor Feroviar ? AFER, pentru lucrari de protectie anticoroziva tabliere metalice sau vopsire poduri metalice , valabil de la data depunerii ofertelor .
Agrement Tehnic Feroviar ? AFER pentru lucrari de protectie anticoroziva tabliere metalice sau vopsire poduri metalice , valabil de la data depunerii ofertelor
Ofertantul trebuie sa prezinte un angajament in care va mentiona faptul ca isi va prelungi valabilitateaAutorizatiei si Agrementului AFERdaca pe pacursul derularurii contractului vor expira .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale .Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceripe cel mult ultimii 3 anisa fie egala sau mai mare de: 2 x valoarea estimata a contractuluiOfertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri din cel multultimii 3 aniin valoare totala de cel putin: 1.397.340 lei in functie de informatiile si documentele disponibile
Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR /BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani
Experienta similaraPentru demonstrarea experientei similarese solicita ca cerinta minima finalizarea in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelor a cel putin unui contract de lucrari de revopsire poduri metalice de cale ferata sub circulatie a carui valoare este mai mare sau egala cu 698.670 lei
Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR /BCE
Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare sau un document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale .
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
-Informatii referitoare la personalul tehnic responsabil cu siguranta circulatiei pentru lucrari de linie
- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil cu asigurarea calitatii.
Declaratie privind utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice ce le va utiliza pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari . Ofertantul trebuie sa detina ( dotare proprie/inchiriere /sau alte forme de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari urmatoarele utilaje, echipamente tehnice , instalatii :1. Instalatie de sablare
2. Instalatie de curatare cu apa sub presiune
3. Polizoare rotative portative de curatat cu perie sau disc
4. Compresor
5. Pistoale de vopsit + duze
6. Aparat de masurat grosimea stratului de vopsea
7. Set de etaloane pentru stabilirea gradului de curatire
8. Dispozitive pentru stabilirea aderentei.
Declaratieprivind parteadin contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008valabil la data depunerii ofertei
Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005valabil la data depunerii ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara.Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, pentru alt pret, se acorda punctaj astfel: Pn=(pret minim/pretn)x75puncte
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Componenta tehnica .Durata maxima: 5 luni ;Durata minima: 1 luna ;Pentru durata de executie minima se va acorda punctaj maxim, pentru celelalte durate se va acorda punctaj dupa formula Dn = (durata minima/ durata n) x 20 puncte
3.
Durata de garantie
5%
Descriere: Componenta tehnica.Durata de garantie maxima: 7ani ; Durata de garantie minima :3ani.Pentru durata de garantie maxima se va acorda punctaj maxim, pentru celelalte durate se va acorda punctaj dupa formula Dn = (durata n / durata maxima)x 5 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 11:00
Locul: Sucursala CREIR CF Bucuresti, Serviciul Comercial , Biroul Achizitii Publice , camera 56 , etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat de o persoana imputernicita care va avea un singur insotitor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Comisia de evaluare a ofertelor intocmeste clasamentul final al ofertelor in ordinea descrescatoare a punctajelor totale obtinute, iar oferta castigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica si financiara va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si va obtine punctajul maxim.Oferta cu durata de executie sub durata de executie minima nu va fi punctata suplimentar , iar oferta cu durata de executie mai mare decat durata de executie maxima va fi declarata neconforma .Oferta a carei durata de garantie acordata lucrariieste sub durata de garantie minima va fi declarata neconforma , iar oferta a carei durata de garantie acordata lucrarii este mai mare decat durata de garantie maxima nu va fi puncata suplimentar.Modul de departajare al ofertelor situate pe primul loc: In cazul in care pentru doua sau mai multe oferte comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. In cazul in care in cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - Sucursala CREIR CF Bucuresti
Adresa postala: Str. Piata Garii de Nord , nr.1-3 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 213199539/133324, Fax: +40 213182381, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer