Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revopsire poduri metalice de pe raza Sucursalei "CREIR CF" Cluj


Anunt de participare (utilitati) numarul 143942/28.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala , ,CREIR CF Cluj, P-ta Avram Iancu nr.17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Reghina Chit, Tel. +40 264598869, Email: [email protected], Fax: +40 264598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revopsire poduri metalice de pe raza Sucursalei "CREIR CF" Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Raza Sucursalei CREIR Cluj
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de refacere a protectiei anticorozive la poduri metalice de cale ferata situate pe raza Sucursalei CREIR CF Cluj, conform caietului de sarcini, pentru mentinerea capacitatii portante a structurilor si asigurarea circulatiei trenurilor in conditii de siguranta.
Procedul de diverse si neprevazute este 0 (zero).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45442180-2 - Lucrari de revopsire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de revopsire poduri metalice de pe raza Sucursalei CREIR CF Cluj
Valoarea estimata fara TVA: 451, 057.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 9.000 lei (RON) pentru perioada de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru constituirea garantiei de participare in alta moneda, se va considera echivalentul in lei/alta valuta la cursul stabilit de BNR, inainte cu 5 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: viramentbancar in contul autoritatii contractante (CNCF « CFR » SA prin Sucursala ?CREIR CF? Cluj CUI 15586731) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) daca ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire la CNSC, iar Consiliul respinge contestatia, sau ulterior contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din GP, suma, in conf. cu art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 completata si modificata. Garantia de buna executie va fi de 10% din pretul contractului de lucrari, fara TVA. Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu50% a acestui cuantum. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin garantia de buna executie se poateconstitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru situatiile de plata lunare pe perioada de derulare a contractului. In acest din urmacaz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezorerie din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un contde disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nutrebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular B1 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator) - in originalDeclaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 pentru ofertant, asociat, respectiv neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c indice 1 si d pentru tert sustinator, din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular B2 din fisierul « Modele de formulare »- in originalCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, respectiv: Ministerul Finantelor Publice ? D.G.F.P.C.S. si Consiliul Local), catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele - Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele localePentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original / copie legalizata(autentificata) / copie lizibila cu mentiunea in ?conformitate cu originalul? semnate si stampilate de operatorul economic.- conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).Declaratie conform prevederilor Ordinului 314/2010 - Formularul 1 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)- in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat) - in originalDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul B3 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator) - in original.In cadrul CNCF ?CFR? SA Bucuresti - Suc. ?CREIR CF ? Cluj sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/ candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire): ?ing. Dumitru Mateas- director, ec. Marcela Clitan contabilul sef, ing. Dumitru Bucur-Sef Divizie Linii, jr. Daniela Chioreanu, ing. Reghina Chit, ing. Claudiu Ciucioiu, ing. Virgil Grecu, ing. Rares Cacovean, ec. Monica Pop, ec. Crisan Virginia, ec. Clitan Aurel, ec. Olimpia Filip, ec. Radu Bente, ec. Lucia Rachita, ec. Camelia Marginean, jr. Felicia Borza, jr. Simona Bolboaca, jr. Simion Greab, jr. Otilia Muresan, jr. Viorica Galis, ing. Cecilia Mic, ing. Ionela Banc.Dovada privind calitatea de IMMDovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1)- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);? ?Fisa de parteneriat?;? ?Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);? ?Intreprinderi legate?;? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modelele formularelor enumerate se regasesc atasate prezentei documentatii.In acest sens, ofertantii vor depune documentele in original Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executia unor lucrari similare cu cele supuse achizitiei - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (ofertant, asociat), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (conform prevederilor art.71-72 din OUG 34/2006).Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original /copie legalizata(autentificata) / copie lizibila cu mentiunea in ?conformitate cu originalul? semnate si stampilate de operatorul economic.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic AFER/ omologare tehnica, conform H.G. nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Romane si conform Ordinului 290/2000 al Ministerului Transporturilor pentru lucrari de revopsire poduri metalice de cale ferata, valabile la data limita de depunere a ofertelor (conform prevederilor art.71-72 din OUG 34/2006) ? copie conform cu originalul, inclusiv pagina cu vize.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere. Fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documentele de calificare), Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar pentru partea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa.Operatorii economici care declara subcontractanti de specialitate pentru parti din contract, vor prezenta Autorizatiile si agrementele tehnice eliberate de AFER, numai in numele ofertantului. AUTORIZATIA SI AGREMENTUL TEHNIC trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Aceste solicitari legate de autorizarile AFER sunt conform Notificarii ANRMAP din 22 iunie 2012 paragraful "ALTELE".Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formular semnat pe propria raspundere) din care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect de activitate, principala piata a afacerilor si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani a ofertantului. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 LEI Anul 2012:1 euro = 4, 4560 LEI.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular B4 din Modele de formulare ? in original
Bilant contabil pentru anul 2011 vizat si inregistrat de organele competente
Modalitatea de indeplinire
Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art. 186, alin
2), in cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui
angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin
care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care
asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina
excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale
art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69.1.
Modalitatea de indeplinire
Tert sustinator va prezenta: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? Formular B1, Formular B2 -in original;
- Formularul B3 -Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie
de conflict de interese din Sectiunea Formulare - in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (impliniti la data termenului
limita de depunere a ofertei).Lista va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari (Formular B7 din Modele de formulare) precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele specifice in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantii vor face dovada experientei similare prin prezentarea de orice documente/certificari ce demostreaza
faptul ca acestia au executat lucrari similare, printr-un contract sau mai multe contracte (max. 3 contracte) de executie lucrari similare, si a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai marede 450.000 lei - ca cerinta minima. Documentele doveditoare vor fi prezentate in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum
urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 LEI, Anul 2009:1 euro = 4, 2373 LEI; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 LEI, Anul 2012:1 euro = 4, 4560 LEI.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formularul B7? Experienta similara din Sectiunea Formulare - de catre ofertant, asociat, in original.
Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale al
personalului angajat, in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate,
numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii. Ofertantul va asigura: un responsabil
tehnic cu executia atestat pentru domeniul III in constructii de cai ferate,
conform OMLPT nr. 777/2003 si un responsabil cu SSM atestat conform prev. din Legea 319/2006 a SSM. Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere, in original semnate si datate. - Lista cu personalul de conducere precum si persoanele responsabile
pentru indeplinirea contractului de lucrari, personal autorizat pe specialitati tehnice. Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente:
- CV, in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV
sunt corecte si corespund realitatii?; - angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat; - atestate, autorizari AFER, in copie conform cu originalul.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta: - Formularul B9 din Sectiunea Formulare.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari conform caietelor de sarcini; In cazul in care
oferta este prezentata de o asociere, fiecare membru al asocierii este
obligat sa prezinte Formularul B10 din Sectiunea Formulare.
Modalitatea de indeplinire
Completarea Formular B10 din Modele de formulare. Se vor prezenta documente ce atesta forma de proprietate sau declaratii de disponibilitate pentru cele inchiriate sau alte forme de punere la dispozitie.
Informatii privind Asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere conform Formular nr. 44?Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare. Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. - In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitoruluicontractant legalizarea acordului de asociere.
Modalitatea de indeplinire
Formular nr. 44?Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare
Informatii privind proportia in care contractul de executie a lucrarilor urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti Ofertantul va indica in oferta sa partile din contract ce vor fi subcontractate, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si ponderea acestora. In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. La contractare si pe parcursul lucrarilor nu se vor admite alti subcontractanti fata de cei nominalizati in oferta. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Modalitatea de indeplinire
Completarea Formularui B6 din Modele de formulare - in original. Subcontractantul va mai prezenta: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? Formular B1, Formular B2-in original;
- Formularul B3 -Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare - in original
Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art.190, alin
(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea
tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu
prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de
a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui
angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin
care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele
tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica
si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea
din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a),
c1) si d), art. 69 indice 1 din OG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta: - Anexa nr. 20 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de
operatori economici; - Anexa nr. 21 si Anexa nr. 22 ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional, din sectiunea Formulare; -
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? Formular B1 si Formular B2; - Formularul B3 -Declaratie privind neincadrarea intr-o situatiede conflict de interese din Sectiunea
Formulare
Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001 ? 2008, in
copie sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un
nivel corespunzator al calitatii. Demonstrarea unui nivel corespunzator al
calitatii se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa
ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu
zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor.
In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca fiecare membru alasocierii o indeplineste, pentru partea de contract pe care o va realiza. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce,
se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului. In conformitate cu prevederile HG 925/2006, autoritatea contractanta stabileste: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de
calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe
propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal.
Modalitatea de indeplinire
STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001 ? 2008, in copie
Ofertantul va prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001, in copie sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului. Demonstrarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatul trebuie sa fie valabil la data
limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca fiecare membru alasocierii o indeplineste, pentru partea de contract pe care o va realiza.
Modalitatea de indeplinire
STANDARDE DE PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va
prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
41/F/AP/131/09.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2013 11:00
Locul: Sucursala CREIR CF Cluj, Pta Avram Iancu nr.17 et.1 Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile HG 925/2006, autoritatea contractanta stabileste: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea ( Formularul B11) In cazul in care se uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens. In cazul in care ofertantului ii lipsesc documentele de calificare solicitate, cat si declaratia pe propria raspundere ca indeplineste conditiile de calificare, acesta va fi descalificat fara sa fie posibila completarea ulterioara a acestor documente. Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au depus oferta cu pretul cel mai mic, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe siteurile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei "CREIR CF" Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu nr.17, ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. +40 264430468, Email: [email protected], Fax: +40 264430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer