Licitatie Publica - Rezervoare si statii de pompare Cluj-Napoca
Anunt de participare (utilitati) numarul 124168/21.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Pop, Tel. +40264/592.619, Email: [email protected], Fax: +40264/592.619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa 1
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Rezervoare si statii de pompare Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Cluj-Napoca si traseul aductiunii Gilau ? Cluj-Napoca, judetul Cluj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
o Reabilitare rezervoare: 4 x 2500 mc , 1 x 3000mc, 4 x 5000 mc, 1 x 10000 mc;
o Constructii rezervoare noi, semiingropate: 2 x 500 mc, 1 x 1000 ( 500+500 mc)o 3 Statii de pompare pentru apa potabila (2 noi subterane si 1 supraterana de reabilitat)
o Reabilitarea interioara a conductei de aductiune Gilau-Cluj-Napoca, 8 km , din care :
-Dn 1400 mm, material otel (OL) , lungime = 6, 04 km ;
-Dn 1200 mm, material otel ( OL) , lungime = 1, 96 km, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247270-3 - Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari pentru infrastructura publica de apa potabila in conditiile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 27, 656, 843RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 276.568 lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74, 0%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg.12, 8% , moneda contractului - Lei, moneda platilor - Lei , conform Contractului de finantare POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificat cazier judiciar persoane juridice, Certificatul constatator de la Registrul Comertului, Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat, Certificat pentru plata CAS (dupa caz), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Declaratia privind respectarea legalitatii, Declaratie de participare cu oferta independenta, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrelor de afaceri pe ultimii 3 ani min. 11.600.000 Euro, Declaratia privind cifra de afaceri globala; Declaratia financiara recapitulativa, Scrisoarea de bonitate bancara, Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului ( dupa caz), Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, 31.12.2008, 31.12.2008, 31.12.2010, inregistrate la autoritatile competente la termeneleprevazute de legislatie, Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari de constructii similare finalizate in ultimii 5 ani, cel mult 3 contracte de lucrari a caror valoare prin cumulare sa fie egala cu valoarea de 5.796.000 euro si care sa dovedeasca executarea urmatoarelor: a) constructii de rezervoare pentru apa potabila avand structura din beton armat monolit si/sau postcomprimat;b)statii de pompare apa potabila; c) reabilitare interioara cu ciment pentru 8 km conducta aductiune apa potabila, din otel (OL) avand diametru peste 1000 mm; Detalierea experientei similare, Certificate de receptie la terminarea lucarilor/Procese verbale de receptie la terminare si Anexe aferente semnate de Beneficiar, Consultantul de supervizare (Inginer) si Antreprenor, Certificat privind modul de comportare in exploatare a obiectivului, semnat de Beneficiar si Consultantul de supervizare (Inginer), Personalul cheie angajat in contract, Cv-urile personalului direct responsabil conducere santier, executie, calitate, atestate profesionale, legitimatii, Declaratia privind personalul angajat si conducere, Declaratie mijloace transport, utilaje, instalatii, echipamente si dotarile tehnice specifice indeplinirii contractului, Sistemul propus de control al calitatii, Planul de management al mediului, Declaratia privind asumarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Angajament de sustinere tehnica si profesionala a ofertantului/grupului (dupa caz), ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, Declaratia privind partile din contract indeplinite de asociati/subcontractanti(dupa caz), Date despre asociati/subcontractanti(dupa caz), Acordul sau o scrisoare preliminara de asociere(dupa caz).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-78-2011-IP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S119-158710 din 26.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 12:00
Locul: Sala de consiliu, sediul administrativ central, etajul 1, Compania de Apa SOMES, Cluj-Napoca.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial pentru infrastructura de mediu ( POS Mediu) cu finantare preponderenta din Fonduri de Coeziune ? Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj - imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Programul Companiei : Luni - Joi: orele 8, 00 la 15, 00, Vineri: orele 8, 00 la 12, 00 -Data vizitarii amplasamentului :14.07.2011 orele 11, 00, Intalnirea va fi la sediul S.C.Companiei de Apa SOMES S.A., adresa: bdul 21 Decembrie 1989, nr.79 municipiul Cluj-Napoca, judetul Cluj.Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Documentatia de atribuire este publicata in Anexa (vezi profilul cumparatorului : www.e-licitatie.ro) . Toate Clarificarile se vor comunica pe SEAP ( www.e-licitatie.ro). Clarificarile si conditiile contractului (acordul contractual, conditii generale, conditii obligatorii, conditii suplimentare, anexa la oferta) vor fi insusite de ofertanti si prezentatein oferta. Explicatii pentru descarcare documentatie: Se descarca(salveaza) cele 25 de arhive intr-un singur director local dupa care se executa(dublu click) arhiva 1 autoexecutabila, se continua cu instalare dupa care se poate vizualiza documentatia in directorul nou creat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Somes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Email: , Fax: , Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. 0264/591.444, Email: [email protected], Fax: 0264/592.619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2011 18:40