Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Rezistente de incalzire electrica si Regulatoare de temperatura (inclusiv SST)


Anunt de participare (utilitati) numarul 89144/20.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Nica, Tel.021/319.24.28, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Servicii-Investitii, Produse, Combustibil, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Rezistente de incalzire electrica si Regulatoare de temperatura (inclusiv SST)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC CFR SCAD Brasov SA, str. Fundatura Harmanului, nr.3, Brasov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Rezistente de incalzire electrica si Regulatoare de temperatura (inclusiv SST)-impartite in 9 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715220-5 - Rezistente de incalzire electrica (Rev.2)
42131130-6-Regulatoare de temperatura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1:200 bucati Element incalzire EIT 101/167W/250V;Lot2:95 bucati Element incalzire EIT 102/550W/250V;Lot3:125 bucati Element incalzire EIT 104/1500W/500V;Lot4:50 bucati Element incalzire EIT 131/630W/220V;Lot5:40 bucati Regulator temperatura RTP 3U27;Lot6:20 bucati Regulator temperatura RTP 3U28;Lot7:170 bucati Siguranta de supratemperatura cu pastila fuzibila;Lot8:780 bucati Rondela fuzibila (vagon calatori) SST185; Lot9:930 bucati Lamela fuzibila (vagon calatori) SST220
Valoarea estimata fara TVA: 91, 058RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare valoare totala-915lei;Garantia de buna executie 5% din valoarea de atribuire a contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea;
b)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in stare de faliment ori lichidare, indeplinarea obligatiilor contractuale, in ultimii 2 ani, condamnari in ultimii 3 ani;
c)Declaratie pe proprie raspundere referitoare la legea privind concurenta;
d)Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj);
e)Declaratie privind acceptarea tuturor clauzelor contractuale prevazute in modelul de contract din Sectiunea III a Documentatiei de atribuiref)Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Bilant contabil la 30.06.2009;
b)Declaratie privind informatii generale si cifra medie de afaceri;
c)Informatii privind bonitatea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Autorizatie de livrare (pentru comercianti);
b)Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante-in copie
Ofertantii persoane juridice romane trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, adica furnizorul de produse solicitate in Caietul de Sarcini sa aiba Autorizatie de Furnizor Feroviarsi Certificat de Omologare Tehnica/Agrement Tehnic, dupa caz, eliberat de AFER, in conformitate cu solicitarile din Caietul de sarcini, in termen de valabilitate.
Ofertantii persoane juridice straine certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante si Agrement Tehnic eliberat de AFER, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si cerintele OMT 290/2000, in termen de valabilitate.
c)declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
d)Certificat ISO 9001:2001 la producator si ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 44/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2009 11:00
Locul: Sediul SNTFC "CFR CALATORI" SA, B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, etaj IV, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va descarca din anuntul de participare publicat in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta despre actul pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC "CFR CALATORI" SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.28 interior 122961, Fax: 021/319.03.25, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 18:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer