Licitatie Publica - Ridicarea la nivel a capacelor caminelor de vizitare cu placa prefabricata din beton armat si geigere
Anunt de participare numarul 46378/12.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Tulcea
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Pohariu, Tel.0240519570, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): primaria-tulcea.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Tulcea - Registratura
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, parter - Registratura, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Pohariu, Tel.0240519570, In atentia: Serviciu Gospodarie Comunala, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Ridicarea la nivel a capacelor caminelor de vizitare cu placa prefabricata din beton armat si geigere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RIDICAREA LA NIVEL A CAPACELOR CAMINELOR DE VIZITARE CU PLACA PREFABRICATA DIN BETON ARMAT SI GEIGERE IN MUNICIPIUL TULCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262330-3 - Lucrari de reparare a structurilor din beton (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
200 camine de vizitare si 90 geigere
Valoarea estimata fara TVA: 171, 240.17RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot suplimenta cantitatile de prestari in conditiile stipulate de lege
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 2.600 lei Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din bugetul local. Plata se face prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006 Cazier judiciar sau certificat echivalent pentru operatori din afara Romaniei. Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor bugetare si locale care atesta plata impozitelor la data de 29.02.2008 Certificat inregistrare si constatator emise de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabiledin ultimii 3 ani 2005, 2006, 30.06.2007 vizate si inregistrate de organele competente Scrisoare de bonitate emisa de banca din care sa reiasa lichiditatea si solvabilitatea operatorului economic Declaratie financiara Formular C15 Declaratie cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 93.000 euro Lichiditatea generala: minim 100% Solvabilitatea patrimoniala: minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, lucrarile similare executate in ultimii 5 ani Inf.subcontractanti Inf.studii si calificare persoane responsabile pentru executia lucrarilor(Curriculum Vitae) Efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani Dotarile tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii 5 ani 2 contracte similare cu acesta de minim 23.300 euro fiecare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei Municipiului Tulcea- strada Concordiei, nr.1 Ordin de plata in contul RO44TREZ64124510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2008 12:00
Locul: Primaria Municipiului Tulcea, strada Pacii, nr.20, camera 7 etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Tulcea - Oficiul Juridic
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, camera 106, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240519570, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 17:08