Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RIGOLE PENTRU D.C.7 INTERSECTIA DN 67- STATIA DE AUTOBUZ SCHITU DE JOS


Anunt de participare numarul 92701/28.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IZVORU BARZII (CONSILIUL LOCAL IZVORU BARZII)
Adresa postala: Izvoru Barzii, Localitatea: Izvoru Barzii, Cod postal: 227295, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA DRAGHIA, Tel.0252342443, Email: [email protected], Fax: 0252342443, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RIGOLE PENTRU D.C.7 INTERSECTIA DN 67- STATIA DE AUTOBUZ SCHITU DE JOS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SCHITU DE JOS
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta realizarea obiectvului de investitiiRIGOLE PENTRU D.C.7 INTERSECTIA DN 67- STATIA DE AUTOBUZ SCHITU DE JOS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati lucrari: - conform Caietului de sarcini si Listelor de cantitati de lucrari. Sub sanctiunea respingerii ofertei, ofertantul are obligatia de respecta integral prevederile caietului de sarcini (prevederi tehnice, masuri privind protectia mediului, protectia muncii, situatiile de urgenta s.a, cantitatile de lucrari, tipul de lucrari, modalitatile de executie) fara a se abate de la acestea si fara a propune modificari sau alternative.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru aplicarea art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de: 10.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia pesonala a operatorului economic / ofertantuluiart 180 si 181.
2. declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.
3. cazier fiscal; certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor, taxelor si impozitelor catre bugetul local; certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor, taxelor si impozitelor catre bugetul general consolidat
4. certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului comertului; autorizatie de functionare/ altele echivalente/certificat privind indeplinirea conditiilor de functionare; certificat/ document privind apartenenta profesionala - in xerocopie certificata pentru conformitatea cu originalul; certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de lucrari - in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. - ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea economico-financiara de a executa lucrarile care fac obiectul contractului de achizitie publica. - pe ultimii trei ani, cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie egala sau mai mare decat 3.000.000 lei;
- ofertantul nu a inregistrat pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindcapacitatea tehnica / experienta similara
2. Informatii privind obligatiile contractuale in curs
3. Informatii privind dotarea tehnica
4. Informatii privind personalul
5. Standarde de asigurare a calitatii, de protectia mediului si privind sanatatea si securitatea ocupationala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. - ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta necesara pentru a executa in bune conditii lucrarile care fac obiectul contractului;
- ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat cel putin trei contracte de lucrari similare (cf.categoriilor de lucrari prevazute in Caietul de sarcini), indeplinite in ultimii cinci ani, a caror valoare cumulata (fara TVA) sa fie cel putin egala cu 1.250.000 lei .Se vor prezenta: Lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani (Fomularul 12F), insotite de certificari de buna executie pentru fiecare lucrare mentionata ; minim trei contracte de lucrari similare insotite de procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor in copie legalizata; pentru fiecare contract de lucrari prezentat pentru sustinerea experientei similare se va anexa Certificatul constatator (conform Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare) din partea beneficiarilor, vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de lucrari in original.2. - ofertantul trebuie sa specifice obligatiile contractuale rezultate din contractele de executie lucrari aflate in curs de derulare (care nu au fost finalizate pana la data deschiderii ofertelor).3. Dotare minima: statie de betoane, mijloace auto speciale pentru transportul betonului, echipament pentru cofrare si punere in opera beton, asigurarea cu laborator de gradul II pentru determinari si incercari beton.4.- informatii pentru cel putin urmatorii experti cheie: responsabil cu procedura de atribuire; sef santier; sef punct de lucru; responsabil tehnic cu executia; responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii; responsabil cu sistemul de management al calitatii; responsabil cu sistemul de management de mediu; responsabil cu sanatatea si securitatea ocupationala; topograf. Fiecare expert cheie trebuie sa fi participat in calitatea in care este propus la executia a cel putin trei lucrari similare.5. ISO 9001 si ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 10:00
Locul: sediul Primariei Izvorul Barzii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 220121, Romania, Tel.0251.418568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mehedinti
Adresa postala: str Traian nr. 89, Localitatea: dROBETA tURNU sEVERIN, Cod postal: 220132, Romania, Tel.0252311218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 23:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer