Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RK CONDUCTA COLECTOARE 12'' FINTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 136064/29.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Salcamilor, NR.23, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Florina Fratila, Tel. +40 265402800, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationla
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RK CONDUCTA COLECTOARE 12'' FINTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia de uscare Finta , jud. Dambovita
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conducta colectoare transporta gazele de la grupurile 14 Bilciuresti , 21 si 32 Finta la Statia de Uscare Finta.A fost pusa in folosinta in 1966 si nu au fost efectuate lucrari de reparatii capitale pana in prezent .In ultima perioada au fost semnalate si remediate foarte multe defecte pe traseul conductei.Deoarece la repararea defectelor aparute sunt pierderi importante de gaze precum si posibile deversari de ape reziduale care ar putea polua terenurile din vecinatatea conductelor este necesara o interventie de urgenta pentru repararea acestei conducte colectoare.Lucrarile propuse: - dezafectarea colectorului vechi- montarea tronsonului de colector nou, executat din teava de conducta cu dimensiunile 219, 1x8, 8 2000 m, respectiv 219, 1x6, 3 1650 ml SR EN 1008-2+AC, L 245 NB- montaj de robineti de sectionare si refulator pe colector
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extractie gaze naturale
Valoarea estimata fara TVA: 2, 612, 758RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :7.000 lei; .Perioada de valabilitate a gar.part.: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.1. Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare la licitatie se va prezenta, la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a. Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.b.SGB in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 8 ), in original.SGB vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.c.Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu MuresCUI 14056826Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ( art. 33, alin. (3), lit.b din HG 925/2006).Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GP in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei .d) in masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 si L 279/2011, adica 6.392, 76 lei. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? forma la zi , dupa cum urmeaza : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? actualizata prin HG 1045/2011Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii; plata facturilor se face in maxim 30 de zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- Se va completa Formularul nr.1 A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006- Se va completa Formularul nr. 1 B
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 si Legea 279/2011 care modifica si completeazaOUG 34/2006- persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Marcel Budan, Caraivan Viorica, Victor Banu, Claudiu Ilinca, Ovidiu Ciurca, Camelia Pop, Dorin Flamind, Coriolan Sandor, Calin Baraian , Florina Fratila- Se va completa Formularul nr. 1 CCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se va completa Formularul nr.1 D Persoane juridice/fizice romane- Certificat constator emis de ONRC , care trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertei (copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata
Persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul nr.2.Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs). Nivelul minim impus este 5.225.516 lei. Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organisme competente, forma prescurtata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul 3
-Se va prezenta o lista cu principalele lucrari similare prestate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Se va completa Formularul 4Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, prezentarea unui contract de executie lucrari similare( parti relevante ale contractului) care are o valoare egala sau mai mare decat 1.300.000 lei. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita copie dupa parti relevante ale contractului si dovada indeplinirii acestuia.
Valoarea poate fi obtinuta si prin cumularea a 3 contractede experienta similara.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privitoare la experienta similara trebuie sa fie indeplinita de cel putin unul dinasociati.
Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant ( ex. Document constatator conf. Art.97^1 din HG 925/2006)din partea unui/unor beneficiari privind executia de lucrari similare celor supuse prezentei achizitii.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va completa Formularul 5.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va completa Formularul 6.
Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa Formularul 7.
Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Se solicita, la incheierea contractului, acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
Certificat de asigurare a calitatiiISO 9001 /2000 sau echivalent- copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?
Certificat de mediu conformISO 14001/2004 sau echivalent ? copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2012 11:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si membrii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis , contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.Deoarece caietul de sarcini este intr-un format care nu poate fi modificat , am atasat aici observatia legata de cerintele de mediu.2. Cerinte de protectia mediului asociate aspectelor de mediu potentiale: - Operatorul ce va executa lucrarea va respecta prevederile Legii 211/2011 privind regimul deseurilor , cu privire la obligatia organizarii recuperarii si reciclarii deseurilor reciclabile.- Conform OUG 195/2005 privind protectia mediului, art. 94, aliniatul 2, literele a si b: - sa efectueze remedierea solului si subsolului si ecosistemelor terestre care au fost afectate;
- sa anunte autoritatile de mediu despre situatii accidentale care pun in pericol mediul si sa actioneze pentru refacerea acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de executare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures, Serviciul Contracte
Adresa postala: str. Salcimilor nr.23, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 265402800, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer