Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RK INLOCUIRE TIMPLARIE EXISTENTA DIN LEMN CU TIMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN


Anunt de participare numarul 33260/21.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL ORASENESC TARGU NEAMT
Adresa postala: STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Localitatea: Targu Neamt, Cod postal: 615200, Romania, Punct(e) de contact: IOAN IFTIME, Tel.0233/790824, Email: [email protected], Fax: 0233/790933, Adresa internet (URL): www.tirguneamt.ro/spital
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RK INLOCUIRE TIMPLARIE EXISTENTA DIN LEMN CU TIMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SPITAL ORASENESC TG.NEAMT, B-dul STEFAN CEL MARE, NR.35, TG.NEAMT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INLOCUIRE TIMPLARIE EXISTENTA DIN LEMN CU TIMPLARIE PVC CU GEAM TERMOPAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform datelor inscrise in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 128, 621RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de suplimentare sau diminuare a cantitatilor cu pana la 20%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :3000 RON , Garantie de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si Bugetul local. Modalitati de plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru operatorii economici din Romania- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta nr.34/2006- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie);
- Agrementul tehnic de producator valabil pentru tipul de profile PVC ofertat (copie);
- Aviz tehnic eliberat de Comisia Nationala de Agrement Tehnic in Constructii, (copie);
- Certificat ISO (copie).Pentru operatorii economici straini: documente echivalente conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de lucrari de tamplarie PVC cu geam termopan pe ultimii trei ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3/5868/19.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu OP- SPITALUL OR.TG.NEAMT, CONT RO44TREZ4935041XXX000124, TREZ.OR.TG.NEAMT CF. 2614341, SAU DEPUNERE DE NUMERAR LA CASERIA SPITALULUI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 13:00
Locul: SPITAL ORASENESC TG.NEAMT, B-dul STEFAN CEL MARE, NR.35, TG.NEAMT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERATORI ECONOMICI OFERTANTI, PRIN REPREZENTANTII LEGALI/PERSOANE IMPUTERNICITE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul orasenesc Tg.Neamt, Oficiul juridic
Adresa postala: Str. B-dul Stefan cel Mare, nr.35, Localitatea: TG.NEAMT, Cod postal: 615200, Romania, Tel.0233/790852, Email: spital_tgneamt, Fax: 0233/790933
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2007 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer