Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RK LEA 220 kV Dumbrava-Stejaru (proiectare)


Anunt de participare (utilitati) numarul 104106/15.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Strada Oituz, nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Draghia, Tel. 0234207165, In atentia:  Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email:  [email protected], Fax:  0234517456, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNTEE Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala deTransport Bacau
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel. 0234207120, Fax:  0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RK LEA220 kV Dumbrava-Stejaru (proiectare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LEA220 kV Dumbrava-Stejaru
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiei de proiectare pentru lucrarea RK LEA220 kV Dumbrava-Stejaruconform cerintelor prevazute in documentatia de atribuire, fisier DA_0856_STBC, atasat in sectiunea documentatie si clarificari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)Intocmire documentatie tehnica faza: expertiza tehnica, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie;pentru obtinerea certificatului de urbanism, avizelor siacordurilor necesare implementarii contractului siautorizatiei de constructie (D.T.A.C.); proiect tehnic + caiet de sarcini; detalii de executie.
b)Prestari servicii de asistenta tehnica in toate fazele executiei proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 4200 lei, fara TVA, valabila pana in data de 14.10.2010; garantia de buna executie 7% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a-Decl. privind sit. pers. a op. ec. insotita de certificatele const. privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul op ec, in termen de valabilit la data deschiderii ofertelor si fara datorii.
- b. Informatii generale -Doc. care dovedesc cap. de exercitare a activit prof
1.Pt. pers. fizice/juridice romane se solicita: a) CertificatConstatator emis de ORC prin care sa se faca dovada ca op.ec. nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate - inoriginal sau copie legalizatab) Certificat de inregistrare ?copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
c) AtestatANRE tip D1pentru prestarea serviciului solicitat -copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.2) Pentru persoane fizice/juridice straine:
-documente edificat care sa doved o forma de inregistrare ca pers fizica/juridica in conformit cu prev legale din tara in care ofertantul este stabilit.
-AtestatANRE tip D1pentru prestarea serviciului solicitat -copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Inf referit la studiile, pregatprofes si calificpers de cond precum siale pers resp pt indeplinirea contractului de prest serv ?membriiechipei de proiectspecificandpt fiecare anii lucrati in proiectarecu nominaliz sef proiectsi a echipei de proiect, inclusiv topometru, geotehnician, expert tehnic si verificatori de proiecte. Form va fiinsotit de copii:
-fata/verso dupa doc de autoriz pt: expert tehnic si verificatori de proiecte;
- dupa diplomele de studii pentru proiectantii de spec;
-pentru verificatorii de proiect - copiidupa docum in baza carorapresteaza, serviciile solicitate.2.Inf privind partea din contractul de serviciipe care ofertantul are, eventual, intentiasa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor si specializ acestora.
3.O lista, cu minim 3 contracte de servicii de proiectare similare, proprii, prestate in ultimii 3 ani, continandinformatii cu privire la: obiectul si nr. contractului similar, perioade de prest, beneficiari. Se vor lua in calcul serviciile prestate in calitate de contractant unic sau asociat. In cazul asocierii se va prezenta numai partea de servicii care a revenit exclusiv in sarcina ofertantului la prezenta procedura.
Lista va fi insotita de copie dupa: paginile din contract care contin informatiile solicitate (prima si ultima pagina) siprocesele verbale de predare a documentatiilor la beneficiari, sau documente echivalente.
4. Minim 3 recomandari saucertificate constatat conf art. 97^1 din H.G.R. 925/2006, referit la contractele de servicii de proiectare similare invocate la punctul 3.5.Certific sist de management al calitatii al operat ec -copie6.Operat ec, sau grupul de operat ec, pot beneficia si de sustinerea capacit tehn si/sau profes cu respect OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modific si compl ulterioare. (prezent unui angajam ferm al pers resp incheiat in forma autentica (notariat) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului resursele invocate).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.10.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Strada Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513296, Email:  [email protected], Fax:  0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.256-2, alin. 1, lit. b in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234207164, Fax:  0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2010 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer