Licitatie Publica - RK LEA 400KV PELICANU-CERNAVODA (servicii de proiectare)
Anunt de participare (utilitati) numarul 116804/10.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sos. Stefan Cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS MARGARIT, Tel. 021 201.63.17, Email: [email protected], Fax: 021 317.23.00, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RK LEA 400KV PELICANU-CERNAVODA (servicii de proiectare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie capitala la LEA 400 KV Pelicanu - Cernavoda respectiv elaborare proiect in fazele:
? Expertiza tehnica
? Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventii
? Proiect Tehnic + Caiet de sarcini
? Documentatie detalii de executiein conformitate cu cerintele din tema de proiectare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Reparatie capitala la LEA 400 KV Pelicanu - Cernavoda? respectiv elaborare proiect in fazele:
? Expertiza tehnica
? Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventii
? Proiect Tehnic + Caiet de sarcini
? Documentatie detalii de executiein conformitate cu cerintele din tema de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 664, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 13000 lei, GBE 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Ofertantii trebuie sa nu fie in situatia de a fi fost condamnati, in ultimii cinci ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitatile unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
2 Ofertantii trebuie sa nu se afle intr-una din situatiile prevazute in art. 181 lit. a, c, c1, d si e din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
3 Pentru a dovedi ca indeplinesc conditiile prevazute la art. C1.1 si C1.2, ofertantii vor prezenta urmatoarele documente: 1) Declaratie de eligibilitate (Formular F3) si declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular F4).2) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor, respectiv data de 05.04.2011.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Ofertantii trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
2 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele: 1). Experienta similara prin incheierea in ultimii 3 ani a unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu acelea cuprinse in tema de proiectare cu valoare mai mare sau egala cu 664.000 lei.In acest sens, ofertantii vor completa lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani (Formular F7). Cel mai reprezentativ contract se va certifica prin copii ale urmatoarelor documente: contractul, cu actele aditionale respective daca este cazul, procese verbale de avizare, recomandari. Pentru serviciile similare invocate, ofertantii trebuie sa prezinte recomandarea din partea beneficiarului, care sa cuprinda cel putin urmatoarele aspecte: a). obiectul contractului si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b). daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate neconformitati care au dus la refaceri partiale sau totale ale lucrarilor din vina prestatorului;2). Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a personalului tehnic de specialitate, experienta persoanelor implicate direct si responsabile in prestarea serviciilor de proiectare ofertate (FormularF8).Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului precum si ale oricaror altor specialisti cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului, precum si de copii ale autorizatiilor si atestatelor profesionale in cauza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de elaborare proiect
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA1091
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 11:00
Locul: Sediul S.T. Bucuresti, Sos. Stefan cel Mare nr.1A, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si persoane imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic al STBucuresti
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr 1A Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel. 021/201.63.26, Email: [email protected], Fax: 021/317.23.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2011 13:19