Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RK LEA Bucuresti Sud -Pelicanu


Anunt de participare (utilitati) numarul 138065/09.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Bucuresti, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Ioana Prica, Tel. +04 0212016310, In atentia: Ioana Prica, Email: [email protected], Fax: +04 0213172300, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RK LEA Bucuresti Sud -Pelicanu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: SOSEAUA STEFAN CEL MARE NR 1A
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa servicii de proiectare pentru executia lucrarii ?RK LEA 400 kV Bucuresti Sud ? Pelicanu?, respectiv elaborare proiect in fazele:
- expertiza tehnica;
- documentatie de avizare a lucrarilor de interventii;
- proiect tehnic + caiet de sarcini;
- detalii de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de servicii ce se vor presta in perioada de derulare a contractului este prevazuta in tema de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 829, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 8.290 lei si se poate constitui in urmatoarele moduri: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta (Formular F1);? ordin de plata in copie si la sedinta de deschidere a ofertelor se va prezenta ordinul de plata in original. Plata garantiei de participare se va face in contul nostru RO32 RNCB 0078 0070 7564 0001, deschis la B.C.R. ? Sucursala Stefan cel Mare.? orice instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta.? numerar, la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor (daca acest termen nu coincide cu data deschiderii ofertelor).Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada devalabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului care a depus o contestatie la C.N.S.C. si care a fost respinsa, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute laart. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv suma de 4608.9 lei. Garantie de buna executie este in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire al garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular 2).Constituirea si valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract care face parte din prezenta documentatie de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Neincadrarea in art. 180-Declaratie de eligibilitate si cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R., valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata;
2.Neincadrarea in art. 181-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular F4); certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificate de taxe si impozite locale, privind situatia datoriilor scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ambele certificate se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
3.Participare cu oferta independenta-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular F5);
4.Evitarea conflictului de interese-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Mentionam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ioan Dorin Hateganu, Director sucursala, Cristian Baciu, Director tehnic si Crinela Mihaela Sburlan, Director economic. (Formular F6).
5.Modul de participarea la ofertare -Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular F7) 1.Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic- Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa reiasa obiectul de activitate;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;
2.Autorizatii specifice- Ofertantii trebuie sa prezinte dovada atestarii ANRE pentru serviciile ce fac obiectul contractuluiconform Ordin A.N.R.E. nr. 24/2007, cu completarile si modificarile ulterioare (Atestat de tip D1-proiectare de linii electrice aeriene cu tensiuni nominale de 110 kV- 400 kV, linii electrice subterane cu tensiuni nominale de 110 kV sau 220 kV, in termen de valabilitate.) sau atestat echivalent pentru ofertantii cu sediul in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Capacitatea economica-Lista de informatii generale (Formular F8) si rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an depus la Administratia Financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Exp sim- Lista princ. prest de serv sim efect in ultimii 3 ani (Formular F9) calc de la data limita de dep a ofertelor, inapoi, continand valori, perioade de exe, benef, insotita de o copie dupa partile relevante ale unui contr cu obiect similar, a carui valoare este mai mare sau egala cu 829.000 lei +acte aditi ale contr , incl proc verbale de receptie aferente acestuia.Recomandarea din partea benefic aferenta servic similare invocate, cuprinzand cel putin urmatoarele aspecte:
a)obiectul contrac si modul de indepl a obligat contract pe parcursul derularii contr respectiv;
b)daca pe parcursul derularii contr au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale serviciilor din vina prestatorului. In lista, valorile contractelor se vor exprimain lei si eur
2.Inform refer la studiile, preg profesionala si calific pers resp ex contr- decl asig pers+Formular F10+ cv ale pers responsabile+atestate si autorizatii profesionale
Standarde de asigurare a calitatii-Certificatul sistemului de management al calitatii (emis de catre un organism acreditat) conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata totala de elaborare a proiectului exprimata in zile calendaristice
20%
Descriere: durata de elaborare proiecte se va situa intre minim 120 si maxim 150 zile calendaristice
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA1804
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2012 13:30
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bucuresti din Sos Stefan cel Mare nr 1A-sala de sedinte etaj 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prezenta copie doc 51929.Sol de clarif si raspse adreseaza numai in limba romana, in scris si in format electronic la fax si adr de e-mail precizate la punctul I.1Clauze obligatorii din pr de contr: 2, 3, 5, 6, 11, 12, 15, 16, 20, 22, 24, 25Daca ofertantii prin oferta depusa, ridica alte obiectiuni cu privire la clauzele proiectului de contract, parte componenta a documentatiei de atribuire, care nu au fost enuntate in perioada clarificarilor, sau la care s-a raspuns negativ, comisia de evaluare are dreptul sa respinga ofertele respective, potrivitart. 36 alin. (2) litera b) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDurata realista min de elab a proiectuluieste de minim 120 zilecalend, sub 120 de zile oferta nu va primi punctaj mai mare decat punctajul maxim. Durata maxima de executie este de 150 zile calendaristice de la intrarea in vigoare a contr.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? (PPOn) se acorda astfel: a) pentru cel mai mic dintre preturi (PO minim) se acorda punctajul maxim de 80 de puncte;b) pentru alt pret ofertat (POn), altul decat cel prevazut la lit. a, se acorda punctajul astfel: PPOn = (PO minim/POn) x punctajul maxim alocatPunctajul pentru factorul de evaluare ?Durata totala de eleborare a proiectului? (PDTEPn) se acorda astfel: a) pentru durata totala de elaborare a proiectului mai mica decat minimul stabilit, oferta nu se va puncta;b) pentru o durata totala de elaborare a proiectului aflata in intervalul minim รท maxim, punctajul secalculeaza astfel: - pentru durata de elaborare a proiectului minima (DTEP minima) se acorda punctajul maxim de 20 puncte;
- pentru alta durata totala de elaborare a proiectului (DTEPn), se acorda punctajul astfel: PDTEPn = DTEP minima/DTEPn) x punctajul maxim alocat;c) ofertele cu durata totala de elaborare a proiectului mai mare decat maximul stabilit, se vor declaraneconforme.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, in conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilir Juridic al ST Bucuresti
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel. +04 0212016235, Email: [email protected], Fax: +04 0213172300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2012 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer