Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RK MODERNIZARE CENTRALA TERMICA


Anunt de participare numarul 77898/21.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL POARTA ALBA
Adresa postala: Str. Coloniilor, Localitatea: Poarta Alba, Cod postal: 907245, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN ROMAN, Tel.0241853777, Email: [email protected], Fax: 0241853524, Adresa internet (URL): http: //www.penitenciarulpoartaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RK MODERNIZARE CENTRALA TERMICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: PENITENCIARUL POARTA ALBA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARAREA SI MODERNIZAREA CENTRALEI TERMICE CONFORM CERINTELOR CAIETULUI DE SARCINI SI A PROIECTULUI TEHNIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SUNT DESCRISE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 878, 819RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 50.000 RON ; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE = 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM OUG 34/2006 MODIFICATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Se solicita formularul nr.12ASe solicita ca cerinta obligatorie: confirmarea privind plata taxelor siimpozitelor la bugetul general consolidat si local : - CETRIFICAT ATESTARE FISCALA
- CERTIFICAT PRIMARIE(TAXE LOCALE)
- Se solicita si formularul nr.12B
- Documente doveditoare apartenentei ofertantului la categoria IMM- daca este cazul
NU SE ACCEPTA DATORII LA TAXE SI IMPOZITE DECAT CELE REESALONATE.
Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(persoane juridice)din care sa reiasa clar domeniul de activitate;Cerinta obligatorie: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii cu privire la:
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii3 ani- fisa de informatii generale, FORMULARUL STANDARD- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3(trei) ani4.000.000 lei.- bilantul/la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3(trei) ani4.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita, informatii cu privirela: - Experienta similara:
ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea a cel putin unui contract similar ca natura si complexitate cu lucrarea supusa licitatiei in cuantum de 840.000 lei
sau 3 contracte similare cu o valoare totala de 1.400.000 leiLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-FORMULARUL nr.12F- cel putin 2(doua) recomandari de la alti beneficiari stampilate si semnate de inspectoratul de stat in constructii
- declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului : FORMULARUL nr.12H- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Se vor anexa documentele de atestare a personalului tehnic cu executia si a responsabilului privind controlul calitatii.
FORMULARUL nr.12ISE SOLICITA informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea a cel putin unui contract similar ca natura si complexitate cu lucrarea supusa licitatiei in cuantum de 840.000 leisau 3 contracte similare cu o valoare totala de 1.400.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
FINANCIAR
70%
Descriere: 70 puncte pentru pretul cel mai mic
2.
termen executie
10%
Descriere: durata executie cea mai mica punctajul maxim
3.
termen garantie
6%
Descriere:
4.
program lucrari
5%
Descriere: control si verificari
5.
interventie 12 ore
9%
Descriere: termenulcel mai micpunctajul maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2 36184/11.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2009 10:00
Locul: SEDIUL PENITENCIARULUI POARTA ALBA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITII IN SCRIS AI CANDIDATILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONTENCIOS ADM-FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.83, Fax: 021/319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: PENITENCIARUL POARTA ALBA, Localitatea: POARTA ALBA, Cod postal: 907245, Romania, Tel.0241853702, Fax: 0241853524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer