Licitatie Publica - RK pod km 290+650 fir I linia Videle Orsova
Anunt de participare (utilitati) numarul 38993/13.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - Serviciul Achizitii Publice, Tel.021/3192433, In atentia: Daniela Manea, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RK pod km 290+650 fir I linia Videle Orsova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pod fir I km 290+650, Linia C.F. Videle - Orsova Sucursala Regionala Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire tablierelor metalice I si IV cu alte tabliere metalice noi, consolidarea cuzinetilor si adaptarea acestora, lucrari la instalatii BLA, telecomunicatii feroviare, linia de contact si protectia instalatiilor din cale si vecinatate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221112-0 - Pod feroviar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarii de RK pod pe linia C.F. Videle - Orsova Sucursala Regionala Craiova la km 290+650 fir I
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 5, 660, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara, garantia de participare este 100.000 lei.Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fondurile sunt obtinute prin Acordul de imprumut cu Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei (BDCE), completata cu fonduri de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere a personalului principal de conducere (administrator, directori si contabil sef) privind situatia personala - formular A, se depune in original;
2. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - formular B, se depune in original;
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si taxe de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarea sociale de stat, la data 30.10.2007.4. Documente pentru dovedirea IMM daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului se depune in copie;
2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial - se depune in original, sa rezulte: obiectul de activitate, nu sunt mentiuni ref la legea 85/2006.
3. Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului de a sustine executia lucrarii formularul de depune in original.Ofertantul va demonstra cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a lucrarii in valoare de minim 15.000.000 lei.
4. Bilanturile contabile din anii 2005 si 2006, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand subcontractantii insotita si de acordurile de subcontractare;subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date .2.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, pentru cele mai importante lucrari, si care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiari.Se solicita indeplinirea si final in ultimii 5 ani cel putin a unui contract sau cel mult a 3 contr. a caror val. cumulata este egala sau mai mare decat 1500000 lei.Contractul va fi insotit de recomandarea beneficiarului.
3.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Ofertantul va asigura cel putin un responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat MLPTL / MTCT in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate. Obligatoriu, declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, al responsabilului tehnic cu executia precum si ale oricaror altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului, si de certificare de agreere MTCT/MLPAT si legitimatii.
4.Declaratie cu informatii pt dotarile specif, utilaje, echipamen tehnic, mijloace de transport, laborat si alte mijloace fixe pe care ofertant le va utiliza.Pentru laboratoarele utilizate si autorizate de grad corespunzator se vor prezenta certificatele de autorizare ale laboratoarelor sau prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective.
5 Autoriz de furniz ferov si Agrement tehnic eliberate de AFER, conf OMT 290/2000 pentru reparatii de poduri de CF.
Antrepren gen este obligat sa aiba autoriz de furniz ferov si agrem teh pt reparatii de poduri de CF.Subcontract vor prezenta autoriz de furnizor ferov si agrem tehnic pentru tipurile de lucrari subcontractate.Certificat ISO 9001, 1400, certificat OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria CNCF CFR SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2007 10:30
Locul: Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA, Directia Comerciala-Serv.Achizitii Publice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor vor prezentarea BI/CI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul pentru lucrarile de reablitare a portiunilor din reteaua de drumuri si cai ferate afectate de inundatiile din primavara anului 2005(componenta feroviara), finantate de BDCE si bugetul de stat aferent Sucursalei Regionale CF Craiova
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr.5 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40/021/3195180, Email: [email protected], Fax: +40/021/3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40/021/3104641, Email: [email protected], Fax: +40/021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCFCFR SA, Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40/0213151117, Fax: +40/0213151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2007 16:09