Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "RK PODURI" in municipiul Baia Mare


Anunt de participare numarul 42575/05.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Zamfirescu, Tel.0262/212171, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"RK PODURI" in municipiul Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: 1.RK pod peste raul Firiza, str. 8 Martie - LOT 1;
2.RK pod peste raul Sasar, str. 8 Martie LOT 2;
3.RK pod peste raul Sasar, str. Industriei LOT 3;
4.RK pod peste raul Sasar, b-dul Unirii LOT 4;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor se face dupa proiectul pus la dispozitie de autoritatea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Renovare de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Lucrarea RK POD PESTE RAUL FIRIZA, str. 8 Martie, din municipiul Baia Mare: Pod din beton armat, executat in jurul anului 1960, are trei deschideri de 12, 5 m, lungimea totala de 45, 38 m si latimea de 9, 50 m. Infrastructura este formata din doua culei si doua pile fundate direct, iar suprastructura este compusa in sectiune transversala din 6 grinzi simplu rezemate de tip Matarov. Podul are unele elemente constructive intr-o stare avansata de degradare, ceea ce duce la necesitatea reabilitarii: infrastructura va fi consolidata si largita prin camasuire, fundatiile reperate, iar suprastructura noua, compusa din 18 grinzi prefabricate cu corzi aderente tip T intors, cu lungimea de 12 m si inaltimea de 52 cm. Podul reabilitat va avea o latime de 11, 20 m. Lucrarea se executa astfel incat sa se asigure desfasurarea traficului in zona pe un fir de circulatie.2. Lucrarea RK POD PESTE RAUL SASAR, str. 8 Martie, din municipiul Baia Mare: Pod din beton armat, executat in jurul anului 1960, are trei deschideri de 12, 5 m, lungimea totala de 45, 3 m si latimea de 9, 50 m. Infrastructura este formata din doua culei si doua pile fundate direct, iar suprastructura este compusa in sectiune transversala din 6 grinzi simplu rezemate de tip Matarov. Podul are unele elemente constructive intr-o stare avansata de degradare, ceea ce duce la necesitatea reabilitarii: infrastructura va fi consolidata si largita prin camasuire, iar suprastructura noua compusa din 20 ngrinzi prefabricate cu corzi aderente de tip T intors, cu lungimea de 12, 00 m si inaltimea de 52 cm. Podul reabilitat va avea o latime de 11, 20 m. Lucrarea se executa astfel incat sa se asigure desfasurarea traficului in zona pe un fir de circulatie.3. Lucrarea RK POD PESTE RAUL SASAR, str. Industriei, din municipiul Baia Mare: Pod din beton armat, executat in anul 1950, cu trei deschideri (10, 20 +26, 70 +10, 20), avand lungimea totala de 54, 46 m si latimea de 10, 00 m. Infrastructura este formata din doua culei si doua pile fundate direct, iar suprastructura este alcatuita in sectiune transversala dintr-o grinda casetata cu placa la partea superioara. Podul are unele elemente constructive intr-o stare avansata de degradare, ceea ce duce la necesitatea reabilitarii: realizarea unei suprabetonari, refacerea integrala a caii pe pod, reparatii la intradosul suprastructurii. Lucrarile se vor realiza cu inchiderea totala a circulatiei.4.Lucrarea RK POD PESTE RAUL SASAR, b-dul Unirii, din municipiul Baia Mare: Pod de beton armat, executat in jurul anului 1960, are trei deschideri (14, 50+18, 00+14, 50), avand lungimea totala de 56, 00 m si latimea de 13, 60 m. Infrastructura este formata din doua culei si doua pile fundate direct, iar suprastructura este alcatuita in sectiune transversala din trei grinzi cu sectiune dreptunghiulara, cu placa la partea superioara.Podul are unele elemente constructive intr-o stare avansata de degradare, ceea ce duce la necesitatea reabilitarii: repararea elementelor degradate ale intradosului suprastructurii, suprabetonare, refacerea integrala a caii pe pod. Lucrarile se vor realiza cu inchiderea totala a circulatiei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 774, 000 si 864, 693EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 10000 lei lotul 1; 10000 lei lotul 2; 5000 lei Lotul 3; 6000 lei Lotul 4;Garantia de buna executie de 10% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: completarea formularelor 12A, 12B, 12C, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul consolidat si taxele locale-valabile la data deschiderii ofertelor, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat unic de inregistrare. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani.
Ultimul bilant contabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 1300000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Recomandari
Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani
Resurse tehnice
Certificarea sistemului calitatii
Resurse umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 2 contracte similare;minim 1 (una) recomandare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul este 200 lei pt. fiecare lot si se achita prin virament bancar in contul RO93 TREZ 4362 4510 220X XXXX sau in numerarla Primaria Baia Mare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2008 10:00
Locul: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor-CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 00084, Romania, Tel.+4(021)-3104641, Fax: +4(021)-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de Contencios Administrativ si Fiscal de pe langa Tribunalul Judetean Maramures
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 4800, Romania, Tel.0262-218235, Fax: 0262-218209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la luarea la cunostinta a actului autoritatii contractante pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2008 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer