Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - R.K. Scoala Generala nr. 8, corp A + B, Brasov


Anunt de participare numarul 31594/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public de Invatamant Brasov
Adresa postala: str. Oltet nr. 11, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500152, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Slimac, Tel.0368415215, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0368415214, Adresa internet (URL): www.spicbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
R.K. Scoala Generala nr. 8, corp A + B, Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala Generala nr. 8, str. Harmanului nr. 30, Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrare R.K. Scoala Generala nr. 8, corp A + B, Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrare R.K. Scoala Generala nr. 8, corp A + B, Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 1, 428, 212RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 28.564 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local. Conform legislatiei in vigoare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : completare formular A, completare formular B, completare formular C, certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F., certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul/operatorii economici isi are/au sediul cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie legalizata) - nu mai veche de 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, Certificat Unic de Inregistrare (copie legalizata) inclusiv Anexa la C.U.I.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente si/sau rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular anexa B2 - declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului anexa F, cuprinzand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii ;Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Principala lucrare executata in ultimii 5 ani trebuie sa aiba o valoare cel putin egala sau mai mare decat :476.070 lei sau echivalentul a 143.962 euro, la cursul B.N.R. euro/leu din data de 08.09.2007 (1 euro = 3, 3069 lei) ; Cerinte obligatorii :1) lista cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de condusere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor ; declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - completarea formularului anexa I. Lista si declaratia va fi insotita de C.V.-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului. 2) lista personalului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru asigurarea controlului calitatii ; Cel putin 2 certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: O.P. in contul RO24TREZ13124650220XXXXX Trezoreria Municipiului Brasov ;lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2007 15:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: B-dul Eroilor, nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: str. Oltet, nr. 11, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500152, Romania, Tel.0368/415.215, Email: [email protected], Fax: 0368/415.214, Adresa internet (URL): www.spicbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2007 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer