Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RK SI AMENAJARE CENTRU REGIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A ADULTILOR MEHEDINTI ,CLADIREA 2- SPATII CONFERINTE SI CAZARE


Anunt de participare numarul 97194/30.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL REGIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A ADULTILOR MEHEDINTI
Adresa postala: STR. SERPENTINA ROSIORI NR. 1, DROBETA TURNU SEVERIN, JUD. MEHEDINTI, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220235, Romania, Punct(e) de contact: str. vasile alecsandri nr.1, Tel.0740074938, In atentia: doamnei VIZITIU TINA - MARILENA, Email: [email protected], Fax: 0252-313120, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RK SI AMENAJARE CENTRU REGIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A ADULTILOR MEHEDINTI , CLADIREA 2- SPATII CONFERINTE SI CAZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: STR. SERPENTINA ROSIORI NR. 1, DROBETA TURNU SEVERIN
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE AMENAJARE LA CLADIREA 2-SPATII CONFERINTE SI CAZARE A CENTRULUI REGIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A ADULTILOR MEHEDINTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN CONRACT DE ACHIZITIE PUBLICA DE LUCRARI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 230, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL ASIGURARILOR DE SOMAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare formular A si/sau cazier judiciar /certificatPrezentare formular B ;
- Certificate constatatoare- Directia Generala a Finantelor Publice pentru plata obligatiilor la bugetul de stat;
- Primarie pentru plata obligatiilor la bugetul local;
Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata. Certificatele sunt obligatorii a fi prezentate si de catre subcontractanti.
Ofertantii care inregistreaza datorii la bugetele locale sau la bugetul de stat vor fi exclusi de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.900.000 leiConvertirea cifrei de afaceri din Lei in Euro si din Euro in Lei, pentru cei 3 ani, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2007 1 Euro = 3.34 lei;Anul 2008 1Euro = 3, 68 lei;Anul 2009 1 Euro = 4, 24 lei;
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (Cod caen 2010 - 412 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale) pe ultimii 3 ani a firmei ofertante sa fie de minim 2.900.000 lei; in caz contrar firma ofertanta va fi exclusa de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Media cifrei de afaceri va reprezenta media aritmetica simpla a cifrei de afaceri realizata in domeniul de activitate constructii si calculata pentru anii fiscali 2007, 2008 si 2009.b) Lichiditate generala medie anuala pe ultimii trei ani (active circulante/ datorii curente x 100)
Valoarea indicatorului de lichiditate generala medie anuala trebuie sa depaseasca procentul de 100%c) Solvabilitate patrimoniala medie pe ultimii trei ani (capital propriu/total pasiv x 100):
Valoarea indicatorului de solvabilitate patrimoniala medie pe ultimii trei ani trebuie sa depaseasca30%.d) Capacitatea financiara a candidatului/ofertantului de a sustine executia lucrarii (in cazul sustinerii financiare de catre o terta persoana, ofertantul este obligat sa depuna angajamentul ferm al persoanei respective de sustinere financiara)e) prezentarea obligatorie a bilantului contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente ( copie semnata conform cu originalul )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Obligativitatea prezentarii informatiilor generale Formularului B2;
2.Experienta similara Formular B3
3.Obligativitatea prezentarii listei cuprinzand subcontractantii (Formular D), a acordurilor de subcontractare, precum si a Formularelor B2 care trebuie prezentate de subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului- acordul de asociere ; lista asociatilor 4.Aprecierea (recomandarea) din partea Inspectoratului de Stat in Constructii sau a autoritatilor contractante (beneficiari);5.Recomandari din partea altor beneficiari 6.Asigurarea acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari conform Formularului E.7.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul F) ;
8.Asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari. Se vor prezenta CV-uri pentru persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului de lucrari si pentru responsabilul tehnic. Acestia trebuie sa prezinte atestatele emise de organele abilitate din tara de origine, contravizate de organele similare din Romania. Totodata, se solicita ca ofertantul sa aiba sefi de formatie cu experienta de minimum 3 ani in reabilitari cladiri, in care sens se vor specifica mai multe amanunte in CV- urile lor;9. Lista cu personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului care trebuie sa cuprinda minim: - desemnarea unui responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) , atestat MLPAT.
- desemnarea unui responsabil tehnic cu calitatea lucrarii (CQ) , atestat MLPAT
- desemnarea unui responsabil cu protectia muncii SSM PSI10.Ofertantii vor prezenta lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti si stadiul acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARII
15%
Descriere:
3.
GARANTIA ACORDATA LUCRARILOR EXECUTATE
5%
Descriere:
4.
SUSTINERE FINANCIARA ( 60 zile)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIE DESCHISA, CU FAZA FINALA ELECTRONICA , O SINGURA RUNDA, CU DURATA O ZI.VA INCEPE DUPA DOUA ZILE LUCRATOARE DE LA TRANSMITEREA INVITATIEI.SE VA LICITA PRETUL OFERTEI.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2010 10:00
Locul: str. SERPENTINA ROSIORI NR. 1, DROBETA TURNU SEVERIN, JUD. MEHEDINTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONALDE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2010 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer