Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - R.K. Tamplarie


Anunt de participare numarul 78112/26.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400347, Romania, Punct(e) de contact: SANDU OCTAVIAN, Tel.0264207021, Email: [email protected], Fax: 0264453131, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
R.K. Tamplarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Clinic de Recuperare Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
R.K. Tamplarie - conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44221000-5 - Ferestre, usi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
R.K. Tamplarie - conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 10000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executantul se obliga sa: transporte, depoziteze in spatiile proprii, materialele rezultate din demontare pana la predarea in vederea valorificarii de catre autoritatea contractanta si va asigura conservarea si integritatea materialelor.Programul de lucru va fi dupa ora 14 si in zilele nelucratoare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea - completare Formular 1
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - completare Formular 2
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare Formular 3
4.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor - Se solicita Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: prezentare formular tip (certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, copie legalizata) emis de AdministratiaFinantelorPublice, cu valabilitate la data depunerii ofertei; - Se solicitaCertificatul privind impozitele si taxelelocale in cazul persoanelor juridice: prezentare- formular tip eliberat de Directia de impozite si taxe locale, cu valabilitate la data depunerii ofertei(original sau copie legalizata)
5.Documente care dovedesc o forma de inregistrare - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente (emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor)- original/ copii legalizate
6.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (valabile la data deschiderii procedurii)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea bilantului contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.
2.Informatii cu privire la rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.
3.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul face dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare 3.500.000 lei, echivalentul a834.923 euro, (1 Eu = 4, 1920 lei din 04.05.2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori (situatii de lucrari), perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.
2.Fisa privind experienta similara.
3.Declaratie privind dotarea tehnica. Se vor prezenta dotarile cu echipamente tehnice pe care ofertantul le va utiliza pentru indeplinirea contractului.
4.Declaratie personal angajat si cadre de conducere. Declaratia va contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, specializat in prelucrarea si montajul tampariei, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Se vor prezenta si CV-urile personalului de conducere si a personalului responsabil cu executia.
Se vor anexa documentele din care sa rezulte atestarea personalului pentru efectuarea lucrarilor de executie si montaj a tamplariei.
5.Asigurarea calitatii - Se va prezenta dosarul de implementare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatiiconform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent .
Se va prezenta programul calitati (planul de management al calitati)pentru realizarea lucrarlor ce fac obiectul prezentului contract de achizitie publica.
6.Informatii privind subcontractantii. Prezentarea unei declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si a listei subcontractantilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii a cel putin unui contract de lucrari similare, care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare ca natura cu cele supuse achizitiei, finalizat, predat si avizat de beneficiar, in ultimii 3 ani a carui valoare a fost egala sau mai mare de 750.000 lei, echivalentul a 214.000 euro, sau cel mult 3 contracte similare, care insumateau avut ca obiect executarea unor lucrari similare si care au avut valoareaegala sau mai mare de 1.000.000 lei, echivalentul a 330.000 euro, Fisele privind experienta similara vor fi insotite decopii ale contractelormentionate, procesele verbale de predare-primire a proiectului, valoarea lucrarilor realizate si receptionate, copie a situatiilor de lucrarisi recomandarile din partea beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5260 din data de 15.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S59-084412 din 26.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2009 12:00
Locul: Secretariatul Spitalului Clinic de Recuperare Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/504300, Email: [email protected], Fax: 0264/504301, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Spitalului Clinic de Recuperare Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Viilor nr. 46-50, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400367, Romania, Tel.0264/207021
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2009 16:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer