Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RK Trafo 1 16 MVA Munteni,110/20 kV,seria 101749/1979-executie


Anunt de participare (utilitati) numarul 99147/30.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Maria Draghia, Tel.0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234517456, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNTEE Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala de Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel.0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RK Trafo 1 16 MVA Munteni, 110/20 kV, seria 101749/1979-executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sucursala de Transport Bacau-Sediul statiei de transformare Munteni, strada Podul Inalt, nr.1, mun. Vaslui
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatie capitala a transformatorului nr.1, 16 MVA, seria 101749/1979, din statia de transformare Munteni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile ceurmeaza sa fie achizitionate sunt: preluarea, repararea, redarea in exploatare a transformatorului, masuratori profilactice si analiza completa ulei in perioada de garantie (dupa 12 luni, 24 luni si 36 luni de la redarea in exploatare).
Valoarea estimata fara TVA: 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 5000 lei, fara TVA, valabila pana in data de 26.07.2010; garantia de buna executie 7% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. care dovedesc situatia personala a operatorului economic
a-Decl. privind sit. pers. a op. ec. insotita de certificatele const. privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul op ec, in termen de valabilit la data deschiderii ofertelor si fara datorii.
- b. Informatii generale -Doc. care dovedesc cap. de exercitare a activit prof
1.Pt. pers. fizice/juridice romane se solicita: a) CertificatConstatator emis de ORC prin care sa se faca dovada ca op.ec. nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate - inoriginal sau copie legalizatab) Certificat de inregistrare copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
c) AtestatANREpentru activitatea de redare in exploatare a transformatorului copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
2) Pentru persoane fizice/juridice straine:
-documente edificatoare care sa doved o forma de inregistrare ca pers fizica/juridica in conformit cu prev legale din tara in care ofertantul este stabilit.
-AtestatANREpentru activitatea de redare in exploatare a transformatorului copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatia de mediu emisa in conditiile legii, valabila la data deschiderii ofertelor-copiecertificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
2. Informatii privind partea din contractul de serviciipe care ofertantul are, eventual, intentiasa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor si specializarea acestora.3.Declaratie privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice utilizate in derularea contractului insotita de Lista continand: utilajele, instalatii utilizate la repararea transformatorului;echipamentele de incercare (laborator de incercari dielectrice);aparatele de masura;instalatiile de manipulare si tratare ulei electroizolant- laboratorul de efectuare a analizelor uleiului electroizolant;mijlocele de transportuleielectroizolant;mijlocele de transport utilizate pentru transportul transformatorului si dovezi care atesta posibilitate de utilizare a dotarilor in mod legal.
4. O lista, cuminim 2 contracte de serviciisimilare proprii, prestatein ultimii 3 ani, continandinformatii cu privire la: obiectul si numarul acestora contractelor similare, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care:
un contract similarde fabricare sau RK a trafo cu puterea mai mare sau egala cu 10 MVA si tensiunea mai mare sau egala cu 110 kV; un contractsimilar de montaj a trafo cu puterea mai mare sau egala cu 10 MVA si tensiunea mai mare sau egala cu 110 kV.
Lista va fi insotita de copie dupa: paginile din contract care contin informatiile solicitate (prima si ultima pagina); procesul verbal de receptie (pentru fabricare trafo) sau a procesul verbal de receptie la terminarea serviciilor (pentru RK trafo); procesul verbal de receptie la terminarea serviciilor de montaj trafo.
5. Operatorul economic, sau grupul de operatori economici, pot beneficia si de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu respectarea OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
6.Certificatul sistemului de management al calitatii al operatorului economic-copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare este pretul ofertei. Exista o singura runda de licitare.Sistemul informatic NU va pune informatii la dispozitia operatorilor economici.Alte precizari cap.9 al DA atasata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.07.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori UCVAP siimputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.256-2, alin. 1, lit. b in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer