Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO ? EBF/2010/P1/A1/06 REABILITAREA, MODERNIZAREA SI CONSTRUIREA DE NOI LOCATII ALE POLITIEI DE FRONTIERA - ,,CONSOLIDARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE IMOBIL SEDIU S.P.F. SULINA?


Anunt de participare numarul 123904/17.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala:  Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050506, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII, Tel. 3162598, int. 19360, 19362, In atentia:  d-lui EMANUEL PETRESCU&d-lui LUCIAN GOGOI, Email:  [email protected], Fax:  021-3163511, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO ? EBF/2010/P1/A1/06 REABILITAREA, MODERNIZAREA SI CONSTRUIREA DE NOI LOCATII ALE POLITIEI DE FRONTIERA - , ,CONSOLIDARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE IMOBIL SEDIU S.P.F. SULINA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: S.P.F. Sulina, str. N.Balcescu, nr.16, oras Sulina, jud. TULCEA
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Realizarea proiectului tehnic (faza PT+DDE) pentru:
- curenti slabi aferenti obiectivului de investitii mentionat- verificarea proiectului de curenti slabi la exigenta Ie.
- asistenta tehnica la executie pe toata perioada de executie
- separarea retelelor de distributie utilitati pentru S.P.F. si pentru Centrul de Instruire al personalului P.F.R., cat si contorizarea separata a pavilioanelor;
-demolarea constructiilor existente pe amplasamentul viitoarelor pavilioane.
2.Asigurarea serviciilor de consultanta in vederea verificarii proiectului tehnic existent in conformitate cu prevederile H.G.766/1997;3.Realizarea executiei de lucrari de consolidare, modernizare si extindere la imobil S.P.F. Sulina.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta pentru verificare proiect tehnic, proiectare de instalatii curenti slabi, realizare proiect de desfiintare / demolare, constructii existente si executie consolidare, modernizare si extindere imobil S.P.F. Sulina.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 101, 543EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 42.030, 86 euro, valabila 90 de zile de la data deschid. ofertelor, garantie de buna executie: 10%din val.contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL FRONTIERELE EXTERNE, parte a Programului general?SOLIDARITATEA SI GESTIONAREA FLUXURILOR MIGRATORII?: 75%, bugetul de stat: 25%;ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj din care sa rezulte ca nu au datorii restante la data eliberarii si care sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;
-certificat privind taxele si impozitele localedin care sa rezulte ca nu au datorii restante la data eliberarii si care sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;
-cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181 din O.U.G. nr. 34/2006;
-cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil;
-certificat de inregistrare al companiei;
- certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, valabilla data deschiderii ofertelor din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului include executia de lucrari ce fac obiectul achizitiei, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, valabilitatea sediului social, numele si prenumele, precum si valabilitatea mandatului administratorului / administratorilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii generale.
b)Bilantul contabil.
c)Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).
d)Valoarea indicatorului financiar ?lichiditate generala?(LG)pentru exercitiul financiar aferent anului 2010.
e)Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara sau orice alt document echivalent, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit pentru proiectul pentru care se depune oferta sau alte instrumente financiare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Ofertantul trebuie sa completeze FORMULARUL E-Informatii generale.b)Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente.c)trebuie sa fie minim 4.000.000 euro.d)trebuie sa fie de minim 90%.e)minim 500.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Resurse umane si structura managementului.
b)Informatii privind subcontractantii/asociatii.
c)Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.Fisa experienta similara.
d)Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul dispune de personalul operational necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului se solicita urmatoarele: -listele nominale pe specialitati cu personalul specializat si calificat, cu calificare in meseriile necesare executiei lucrarii.- numarul minim de personal autorizat va fi in conformitate cu cerintele normelor si prescriptiilor aplicabile specificului de lucrari ce urmeazaa fi executat(cf. sectiunii 4.4.1, pct A, nr.1, 2, 3, 4, 5).b)Ofertantul/liderul Asocierii va completa: Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii(FORMULARUL K).c)Ofertantul (liderul Asocierii) va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara si va completa FORMULARUL L.Ofertantul va demonstra faptul ca in ultimii 5 ani a executat contracte de lucrari de minim 2.000.000 euro.Aceasta cerinta se considera a fi indeplinita de ofertant prin prezentarea a cel mult 2 contracte de lucrari a caror valoare insumata atinge pragul valoric de referinta.d)Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al: - calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001/echivalent;
-mediului, respectiv ISO 14001/echivalent;
- sanatatii si securitatii ocupationale, respectiv ISO 18001/echivalent;
- responsabilitatii sociale, respectiv SA 8000/echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO ? EBF/2010/P1/A1/06
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante: str. Razoare, nr. 5, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant cu imputernicire/delegatie din partea administratorului companiei si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDUL PENTRU FRONTIERELE EXTERNE pentru perioada 2007-2013, ca parte a programului general SOLIDARITATEA SI GESTIONAREA FLUXURILOR MIGRATORII
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FONDUL FRONTIERELOR EXTERNE)
VI.3) Alte informatii
Decizia nr. 1641 din 17.03.2011 aComisiei Europene de aprobare, pentru Romania, a programului multianual pentru perioada 2010-2013, a programului anual pe 2010 pentru Fondul pentru frontierele externe si a cofinantarii pe 2010 din acest fond.Avand in vedere perioada limitata pentru eligibilitatea proiectului, respectiv30.06.2012, durata contractului nu va putea depasi data de 15.06.2012, astfel incat executantul sa poata inainta documentele justificative de plata pana la data de 30.06.2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA-Oficiul Juridic
Adresa postala:  str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050506, Romania, Tel. 021.316.25.98, int.19302, Email:  [email protected], Fax:  021.316.35.11, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer