Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO ? EBF/2010/P2/A4/01 ? MODERNIZAREA SI PROCURAREA DE NOI SISTEME DE SUPRAVEGHERE A FRONTIEREI - PROIECT PILOT S.P.F. HALMEU


Anunt de participare numarul 126193/19.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala:  Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050506, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII, Tel. 3162598, 3182597 int. 19360, 19362, In atentia:  D-lui VOICU CATALIN sau PETRESCU EMANUEL, Email:  [email protected], Fax:  021.316.35.11 SAU 021.408.74.19, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO ? EBF/2010/P2/A4/01 ? MODERNIZAREA SI PROCURAREA DE NOI SISTEME DE SUPRAVEGHERE A FRONTIEREI- PROIECT PILOT S.P.F. HALMEU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Nicolae Titulescu, nr.84, localitatea Halmeu, judet Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezvoltarea unei solutii tehnice functionale pentru REALIZAREA, LIVRAREA SI INSTALAREA unui Sistem Integrat de Supraveghere care sa asigure un nivel performant de securitate la frontiera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35120000-1 - Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistemul Integrat de Supraveghere la Frontiera face parte din categoria sistemelor complexe si are in componenta multiple subsisteme aflate in stransa relationare:
1. Subsistem de detectie a miscarii cu element de detectie ingropat;
2. Subsistem fix de supraveghere - borne;
3. Subsistem senzori portabili de detectie a miscarii pentru zona de frontiera si transmitere de imagini catre dispecerat;
4. Subsistem foisor de supraveghere transportabil;
5. Subsistem de supraveghere atasabil la autovehicule;
6. Subsistem dispecerat;
7. Subsistem comunicatii.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 850, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 50.000 EURO valabila 90 de la data deschid.ofertelor, garantia de buna executie: 10% din val.fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul pentru Frontierele Externe, parte a Programului General "Solidaritatea si Gestionarea Fluxurilor Migratorii": 75%, bugetul de stat: 25%;ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj din care sa rezulte ca nu au datorii restante la data eliberarii si care sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;
-certificat privind taxele si impozitele locale din care sa rezulte ca nu au datorii restante la data eliberarii si care sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;
-cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181 din O.U.G. nr. 34/2006;
-cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil);
-certificat de inregistrare al companiei;
- certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului include executia de lucrari ce fac obiectul achizitiei, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, valabilitatea sediului social, numele si prenumele, precum si valabilitatea mandatului administratorului / administratorilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii generale.b)Bilantul contabil.c)Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Candidatul trebuie sa completeze FORMULARUL 7.In cazul in care candidatura este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.b)Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente. c)trebuie sa fie minim: 5.000.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista principalelor furnizari din ultimii 3 ani.Fisa experienta similara.b)Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Candidatul (liderul Asocierii) va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara si va completa FORMULARUL 10.Candidatul va demonstra ca in ultimii 3 ani a efectuat livrari de produse similare in domeniul contractuluide minim 2.800.000 euro.b)Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Experienta similara a candidatilor.Preselectia se va face prin intocmirea unui clasament, in ordinea descrescatoare a valorii contr.similare prezentate pt.ultimii 3 ani.Vor fi select.primii 5 candid.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj Tehnic final=PT1(cea mai mica lung.a segm. FO /lung.segm.FO(n))x 30+PT2(adan.(n)/adan.cea mai mare)x30+PT3(dist.cea mai mica de localiz.de la linia FO/dist.de localiz.(n))x40. FO=fibra optica
35%
Descriere: PT final =PT1+PT2+PT3
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
sa cunoasca poz.sa in clasament, sa nu cunoasca nr.ofertantilor, prag minim de licit este de 1% din val.estimata a contr, o sg runda: 1zi.Doar componenta financiara va face obiectul etapeifinale de LE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO ? EBF/2010/P2/A4/01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 10:00
Locul: Inspectoratul General al Politiei de Frontiera-str. Razoare, nr.5, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant cu imputernicire/delegatie si copie de pe un act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDUL PENTRU FRONTIERELE EXTERNE pentru perioada 2007-2013, ca parte a programului general SOLIDARITATEA SI GESTIONAREA FLUXURILOR MIGRATORII
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FONDUL PENTRU FRONTIERELE EXTERNE)
VI.3) Alte informatii
Decizia nr. 1641 din 17.03.2011 a Comisiei Europene de aprobare, pentru Romania, a programului multianual pentru perioada 2010-2013, a programului anual pe 2010 pentru Fondul pentru frontierele externe si a cofinantarii pe 2010 din acest fond
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA-Oficiul Juridic
Adresa postala:  str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050506, Romania, Tel. 021.316.25.98, Email:  [email protected], Fax:  021.316.35.11, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer