Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO 2006/018-411.03.02 "Intarirea capabilitatii tehnice a Autoritatii de Reglementare in Domeniul Nuclear din Romania (CNCAN) in dezvoltarea practicilor de radioprotectie?


Anunt de participare numarul 140048/31.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare
Adresa postala: Bd. Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Carata, Tel. +40 0213163493, Email: [email protected], Fax: +40 0213173887, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Control al activitatilor nucleare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO 2006/018-411.03.02 "Intarirea capabilitatii tehnice a Autoritatii de Reglementare in Domeniul Nuclear din Romania (CNCAN) in dezvoltarea practicilor de radioprotectie?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul CNCAN
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 120, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valori estimate maxime (Lei fara TVA): Contract subsecvent 1 (An 2012) = 64.000 lei. Contract subsecvent 2 (An 2013) = 2.056.000 Lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea capabilitatii CNCAN in domeniul radioprotectiei in vederea asigurarii protectiei la radiatii ionizante a lucratorilor expusi profesional si a publicului prin elaborarea de proceduri specifice privind evaluarea securitatii radiologice si prin instruirea personalului CNCAN care lucreaza in domeniul radioprotectiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79633000-0 - Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
73220000-0-Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
98113100-9-Servicii privind siguranta nucleara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract subsecvent nr.1 (2012) = minim 5 zile ? maxim 10 zile;
Contract subsecvent nr.2 (2013) = minim 205 zile ? maxim 350 zile.Total Acord cadru = minim 210 zile ? maxim 360 zile.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 120, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum = 42000 lei. Valabilitate = cel putin 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor si va fi irevocabila. Mod de constituire: A) Scrisoare de garantie bancara cu valabilitate 60 de zile- Formular 17, in original; B) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari cu valabilitate 60 de zile, in original; C) Ordin de plata vizat de banca emitenta. Date pentru virament bancar: Beneficiar = Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare; Cod fiscal = 10792013; Cont: RO81TREZ7055005XXX006059, Trezorerie sector 5, Bucuresti (pentru LEI); RO33RNCB0082044174770003, BANCA COMERCIALA ROMANA, Sucursala Unirii (pentru EURO). Echivalenta pentru garantia de participare depusa in Euro se va face la cursul LEU/EURO comunicat de BNR din data publicarii Anuntului de participare. In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa treducerea autorizata si legalizata a acesteia. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare, o suma calculata conform art. 278^1, alin.(1), litera "b" din OUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM (Legea 346/2004). Cuantum= 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA Valabilitate = cu 14 zile mai mult decat termenul de valabilitate a contractului subsecvent. Mod de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 18) sau de o societate de asigurari. Documentul va fi irevocabil, iar plata garantiei de buna executie se va executa neconditionat. In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa treducerea autorizata si legalizata a acesteia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul 4, semnat, stampilat, in original.
Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 - Formular 5 semnat, stampilat, in original.Cerinta nr.3a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular 6 semnat, stampilat, in original.b) Se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: - Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul".- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul".- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), valabil la data deschiderii ofertelor.- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din OUG 34/2006 modificata si completata.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Formular 7 semnat, stampilat, in original.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr.Ing. Constantin Popescu -Presedinte, Daniel Bogdan Craciunoiu - Secretar General si Presedinte al Comisiei de evaluare, Iliescu Virgil-membru comisie de evaluare, Dumitru Luminita-membru comisie de evaluare, Radu Viorel-membru comisie de evaluare, Rotaru Cristina-membru comisie de evaluare, Mihaela Ion-membru comisie de evaluare, Carata Viorel-membru comisie de evaluare.Cerinta nr.5Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular 8 semnat, stampilat, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate.In cazul in care oferta este depusa de un ofertant strain, toate documentele vor fi traduse in limba romana (traducere legalizata). 1.Certificat constatator: se va prezenta Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori; echivalentul certificatului constatator pentru operatorii economici din strainatate sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata in limba romana);In cazul unui ONG/Persoana juridica non-profit, pe langa documentele mentionate mai sus, se vor depune si urmatoarele documente: a) Certificat emis de Registrul Persoanelor Juridice de pe langa Curtea Districtuala in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoanele autorizate;b) Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: - Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta;
- Procese verbale relevante.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, modificat si completata.Documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa depaseasca valoarea de 1.350.000 lei pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011). Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
2.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011. Ofertantii straini vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM (Legea 346/2004).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului 10 se vor atasa documente suport(recomandari/certificari). Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii. Recomandarile/certificarile vor fi depuse in original sau copie care trebuie sa contina mentiunea "conform cu originalul" Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demostreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Experienta similara-Detalierea contractelor de prestari servicii. Ofertantul va prezenta, fie un contract finalizat in valoare de 675.000 Lei, fie alte documente care sa certifice prestarea de servicii in domeniul solicitat, in valoare cumulata de 675.000 Lei. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul). Se vor prezenta: a)Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, completata de liderul Asocierii. b)Acord sau o scrisoare preliminara de asociere: oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. c)Ofertantul, daca este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea , iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul (sau al carui angajament de participare a fost obtinut).
Ofertantul trebuie sa prezinte dovezi care sa sustina calificarea specialistilor solicitati, precum si un angajament semnat prin care isi asuma disponibilitatea tuturor specialistilor pe durata contractului. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: I.Experti cheie: 1.Expert cheie 1-Liderul de echipa. Calificari: Studii cel putin la nivel de licenta sau echivalent intr-unul din domeniile: fizica, inginerie. Experienta profesionala: -Minim 3 ani experienta in radioprotectie pentru aplicatii medicale si/sau industriale;
-Experienta ca lider de echipa/adjunct in cel putin un proiect in domeniul nuclear;
- Experienta de minim 2 ani in domeniul securitatii radiologice, in aplicatii medicale si/sau industriale;
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul (sau al carui angajament de participare a fost obtinut)-continuare 1.
-Experienta de minim un an cu privire la procesul de autorizare si inspectie al instalatiilor radiologice si generatoarelor de radiatii ionizante; ;
-Experienta de minim un proiect cu privire la managementul de proiecte
2.Expert cheie 2Calificari: studii cel putin la nivel de licenta sau echivalent intr-unul din domeniile: fizica, inginerie. Experienta profesionala: -Minim 3 ani experienta in radioprotectie pentru aplicatii medicale si/sau industriale;
- Experienta de minim 1 an in cunoasterea si utilizarea reglementarilor in domeniul radioprotectiei pentru aplicatii medicale si/sau industriale elaborate de organismul de reglementare;
-Experienta de minim 2 ani privind im plementarea Directivei 96/29/Euratom.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul (sau al carui angajament de participare a fost obtinut)-continuare 2.
3.Expert cheie 3 Calificari: Studii cel putin la nivel de licenta sau echivalent intr-unul din domeniile: fizica, inginerie. Experienta profesionala: -Minim 2 ani de experienta in radioprotectie pentru aplicatii medicale si/sau industriale;
- Experienta relevanta (implicare ca instructor) in cel putin 2 sesiuni de instruire in domeniul radioprotectiei.II.Alti experti-Specialisti necesari pentru implementarea proiectului, altii decat expertii cheie. Expertii trebuie sa aiba competenta relevanta si experienta in domeniul radioprotectiei pentru aplicatii medicale si/sau industriale.
Ofertantul va prezenta CV-urile expertilor cheie propusi. Toti expertii vor atasa o declaratie de disponibilitate pe toata durata contractului.
Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Uniunea Europeana (ISO 9001 sau echivalent), valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2012 13:00
Locul: Sediul CNCAN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul imputernicit al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare
Adresa postala: Bd. Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel. +40 0213163493, Email: [email protected], Fax: +40 0213173887, Adresa internet (URL): www.cncan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2012 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer