Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO-EBF - "Servicii de mentenanta a echipamentelor mobile si portabile de supraveghere din dotarea PFR


Anunt de participare numarul 141354/29.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: B-dul Geniului, nr. 42C, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060116T, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel. +40 213162598-19360/19362, In atentia: Lucian Gogoi, Email: [email protected], Fax: +40 213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO-EBF - "Servicii de mentenanta a echipamentelor mobile si portabile de supraveghere din dotarea PFR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile I.T.P.F. Sighetul Marmatiei, Iasi, Timisoara, sediul Gardei de Coasta Constanta si sediul Inspectoratului
General al Politiei de Frontiera Bucuresti.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 177, 950 si 2, 225, 300EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primele contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte, se estimeaza a fi incheiate in primul trimestru al anului 2013.AC estimeaza ca va fi incheiat cate un contr. subsecv. pentru fiecare lot in parte in trim. II al 2014 si in trim II al 2015.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mentenanta poate consta, fara a se limita, in:
a) servicii de reparatii echipamente portabile de supraveghere;
b) servicii de reparatii sisteme de incarcare acumulatori, inclusiv reparare acumulatori;
c) inlocuire acumulatori echipamente portabile de supravegehre;
d) servicii de intretinere periodice, inclisiv inlocuirea agentului de racire pentru camerele portabile de supraveghere pe principiul
termoviziunii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50344000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului optic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va incheia cate un acord cadru pentru fiecare lot in parte. Cantitatile minime si maxima ale acordurilor sunt: Lot 1? min. 24 reparatii si max. 158 reparatii; Lot 2? min. 3 reparatii si 10 intretineri si max. 54 reparatii si 27 intretineri; Lot 3? min. 2 reparatii si 10 intretineri si max. 100 reparatii si 55 intretineri; Lot 4 ? min. 3 reparatii si max. 104 reparatii; Lot 5? min. 3 reparatii si max. 200 reparatii; Lot 6? min. 123 reparatii si max. 535 reparatii; Lot 7? min. 23 reparatii si max. 750 reparatii; Lot 8? min. 10 reparatii si max. 210 reparatii.
Cantitatile minime si maxima pentru un contract subsecvent sunt: Lot 1? min. 1 reparatie si max. 24 reparatii; Lot 2? min. 1 reparatie si 1 intretinere si max. 3 reparatii si 10 intretineri; Lot 3? min. 1 reparatie si 1 intretinere si max. 2 reparatii si 10 intretineri; Lot 4 ? min. 1 reparatie si max. 3 reparatii; Lot 5? min. 1 reparatie si max. 3 reparatii; Lot 6? min. 1 reparatie si max. 123 reparatii; Lot 7? min. 1 reparatie si max. 23 reparatii; Lot 8? min. 1 reparatie si max. 10 reparatii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 177, 950 si 2, 225, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de: Lot 1 ? 12000 euro; Lot 2 ? 3200 euro; Lot 3 ? 11900 euro; Lot 4 ? 2500; Lot 5 ? 4900 euro; Lot 6 ? 3000 euro; Lot 7 ? 3500 euro; Lot 8 ? 990 euro. Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii, cu semnatura si stampila bancii in original) sau prin orice - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie de participare - FORMULARUL 4); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro alautoritatii contractante este: RO70 BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei, si va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura de atribuire.In situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica care a fost respinsa in totalitate de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, acestuia ii va fi retinuta suma prevazuta la art 278 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata, in functie de valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care depune oferta (calculata la cursul leu/euro afisat de BNR la data publicarii anuntului de participare). Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului subsecvent de servicii, in Euro, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract subsecvent (scrisoare de garantie de buna executie - FORMULARUL 5); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FONDUL FRONTIERELOR EXTERNE -75%, BUGETUL DE STAT - Contributie Nationala-25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 (Formular nr. 5)Documente de confirmare solicitate: - cazier judiciar, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru administrator(i) asa cum
sunt mentionati in Certificatul Constatator.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare
sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr. 5A)Documente de confirmare solicitate: a. Certificat de atestare fiscala, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul
de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia
obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor (se va corela cu termenul legal al
scadentei la plata).b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul
legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura
in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la
bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de
primire a ofertelor (aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).
Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor
nr. 5 si 5A, precum si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau
acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o
declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata , ,conform
cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti, ci doar tertilor sustinatori li se va solicita completarea Formularului 5A literele a, c ind 1 si d.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul 6
4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din ordonanta, Conflictul de interese-completare formulare nr. 8 si 5B (Formular nr. 5B se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator).In sensul prevederilor cap. 2, sectiunea a 8 a ?Reguli de evitare a conflictului de interes?(art. 69 ind. 1) din OUG 34 din 2006 actualizata, (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Inspector General - Ioan BUDA, Adjunct al Inspectorului General Mihail IVANESCU, Director al Directiei Logistice - Costel GIUROIU, Sef Serviciul Tehnic ? Doru Dorin Pislaru, Sef Serviciu Achizitii ? Catalin VOICU, Sef Serviciu Programe Post Aderare - Angelica DOROBANTU, Contabil sef - Marian ALEXE, seful Oficiului Juridic - Gheorghe TIRON.
5) Pentru persoanele juridice straine se solicita completarea Declaratiei privind deschiderea unui punct de lucru in Romania pentru preluarea solicitarilor de service in garantie - Formularul 17.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. 1. Persoane juridice romaneCerinta obligatorie: a) certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau in copie
certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii care face obiectul achizitiei;
- valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca
societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
b)pentru Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaldocumentele vor fi prezentate in copie certificata "conform cu originalul", semnate si stampilate de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare ale ultimilor 3 ani vizate si inregistrate de organele competente sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte bilanturile sau alte documente edificatoare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Ofertantul va furniza informatii referitoare la situatia economico-financiara. Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul: 2009:1 euro = 4, 2373 lei, 2010:1 euro = 4, 2099 lei, 2011:1 euro = 4, 2379 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de
schimb medii anuale stabilite de catre BCE
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim: Lot 1 -190.000 euro; Lot 2 - 20.000 euro; Lot 3 - 30.000 euro; Lot 4 - 7.500 euro; Lot 5 - 7.500 euro; Lot 6 - 70.000 euro; Lot 7 - 10.000 euro; Lot 8 - 4.000 euro;Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare intocmita la 31.12.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor.
Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).Completarea Formularului nr. 7 - Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta obligatoriu pentru contractele propuse ca experienta
similara, copii xerox dupa: certificari/documente emise sau contrasemnate
de o autoritate contractanta sau de catre beneficiarul client privat, sau
procese verbale de receptie partiale/finale fara obiectiuni, sau recomandari
din partea beneficiarului ori documente constatatoare emise in conformitate
cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare. Din documentele prezentate, vor rezulta numele beneficiarilor,
valoarea serviciilor prestate, perioada si locul de prestare.
Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara
(FORMULARUL 10) pentru furnizarea de echipamente similare
optoelectronice de supraveghere si pentru prestarea de servicii de
modernizare sisteme integrate de supraveghere in decursul ultimilor 3 ani.
Ofertantii vor demonstra prin intermediul a maxin 3 contracte (ale caror
valori insumate ating cel putin pragurile valorice de mai jos), faptul ca in
ultimii 3 ani au prestat servicii de reparatii si intretinere de echipamente
similare optoelectronice de supraveghere de minim: Lot 1-95.000 euro fara
TVA; Lot 2-10.000 euro fara TVA, Lot 3-15.000 euro fara TVA; Lot 4-3.500
euro fara TVA; Lot 5-3.500 euto fata TVA; Lot 6-35.000 euro fara TVA; Lot 7
-5.500 euro fara TVA; Lot 8-2.000 euro fara TVA. In cazul unei asocieri,
cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Ofertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in
care experienta sa este relevanta pentru proiect) va trebui sa prezinte
FORMULARUL 10 privind experienta similara.In cazul asocierilor conditia se
va considera a fi indeplinita in mod cumulativ. Convertirea in lei si euro,
pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de
BCE pentru anul efectuarii livrarilor in baza contractului. Pentru anul in curs:
transformarea in Euro, se va face la cursul BCE din ziua publicarii anuntului
de participare.Cursuri BCE: 2009:1 euro = 4, 2399 lei, 2010:1 euro=4, 2122
lei, 2011:1 euro = 4, 2391 lei.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal
calificat tehnic, pentru natura si dimensiunile acestui proiect, astfel:
PERSONAL CHEIE: A. EXPERT CHEIE -Expert pentru sisteme de
supraveghere (componenta senzor optoelectronic). ? sa fie licentiat in
domeniul electronica/telecomunicatii/calculatoare /tehnologia
informatiei/mecanic/mecatronic/mecatronica sau echivalent si sa fi absolvit
cursuri de operare, administrare si mentenanta sisteme de supraveghere
(senzor optoelectronic detinut de beneficiar sau similar). Sa aiba o
experienta profesionala de cel putin 3 ani in implementarea si mentenanta
sistemelor de supraveghere optoelectronice.
PERSONAL NON-CHEIE: TEHNICIENI-trebuie sa aiba minim 2 ani
experienta ca tehnicieni certificati pentru instalarea, darea in functiune si
mentenanta senzorilor optici detinute de beneficiari sau similare. Pentru
personalul non-cheie se vor prezenta C.V.-uri, diplome, atestari si certificari
valabile, copii ale contractelor sau carnetelor de munca, alte acte
doveditoare din care sa reiasa calificarea, vechimea si experienta, precum
si cate o declaratie de disponibilitate. Fiecare expert cheie si non-cheie
trebuie sa descrie in C.V. responsabilitatile indeplinite si activitatile derulate
in cadrul proiectelor ce ii sustin experienta profesionala. In mod obligatoriu,
acestia vor fi angajati ai operatorului economic, al unuia dintre membrii de
asociere in cazul unei asocieri, sau colaboratori pe baza de contract.
Precizam ca este permisa nominalizarea unei persoane pentru a ocupa una
sau mai multe pozitii cheie in conditiile respectarii fiecarei cerinte minim.
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la echipamentele
tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a
acordului cadru de servicii. Pentru componentele de supraveghere trebuie
sa faca dovada ca detine sau are acces la urmatoarele echipamente (dotari)
pentru senzorii optoelectronici: ?clean room? minim categoria ISO 6 conform
ISO14644-1 sau echivalent, banc de aliniere, colimator optic, corp negru
calibrat, controler corp negru, selector tinte.
Informatii privind subcontractantii si asociatii. Pe langa celelalte documente
solicitate in cadrul prezentei documentatii pentru fiecare dintre
asociati/subcontractanti, ofertantul va prezenta si urmatoarele documente:
a) Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii conform Formularului 9 sau 13
dupa caz, completat de ofertant indiferent daca are sau nu
asociati/subcontractanti. In situatia in care nu are asociati/subcontractanti,
ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in
formular.
b)Acord sau o scrisoare preliminara de asociere -Oferta trebuie sacuprinda
un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze
ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige sisa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator innume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului-Formular16.c)Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. d)Fiecare subcontractant va completa cu propriile date, Formularul 8-Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Formularul 7 - Informatii generale (rubricile 1-11).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii sa cunoasca in orice moment pozitia lor in clasament; sa nu cunoasca numarul ofertantilor. Pragul minim de licitare este de 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot.Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda cu durata de 1 zi.Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare: Pretul.Nu se prelungeste licitatia electronica.Pentru a putea participa la licitatiile electronice, OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN SEAP, IN CAZ CONTRAR, conform art. 44 alin. 2 din H.G. 1660/2006actualizata, OFERTA DEPUSA in cadrul acestei proceduri NU VA PUTEA FI LUATA IN CONSIDERARE. Informatiiuplimentare pe www.elicitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2013 10:00
Locul: Sediul Inspectoratul General al Politiei de Frontiera din Bucuresti, bd. Geniului, nr. 42C, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant din partea fiecarui ofertant cu imputernicire si copie CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul pentru Frontierele Externe)
VI.3) Alte informatii
1)Criteriul de atribuire este pretul cel scazut rezultat in urma completarii Anexei IIB Centralizator preturi. 2) In cazul in care se constata ca exista oferte cu preturi egale clasate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul IGPF
Adresa postala: Bd. Geniului, nr. 42C, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060116, Romania, Tel. +40 213162598, Email: [email protected], Fax: +40 213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2012 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer