Licitatie Publica - RO-EBF Mentenanta mijloace de mobilitate terestra
Anunt de participare numarul 140616/21.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Geniului, nr.42C, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060116T, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213162598-19360, In atentia: d-lui Lucian Gogoi, Email: [email protected], Fax: +40 214087419, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO-EBF Mentenanta mijloace de mobilitate terestra
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti, Banat(jud.TM, CS), Maramures (jud.SM, MM), Bucovina(Jud.SV), Moldova(jud.BT, IS, VS, GL, NT, BC, VN), Dobrogea (jud.TL, CT) sau in jud. limitrofe acestor zone geografice
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 524, 326.5EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primele contracte subsecvente pentru fiecare lot se estimeaza a fi incheiate in primul trimestru al anului 2013.AC estimeaza ca va fi incheiat cate un contr. subsecv. pentru fiecare lot in parte in trim. II al 2014 si in trim II al 2015.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mentenanta poate consta, fara a se limita, in: a) revizia tehnica periodica, recomandata deproducator in functie de kilometri sau timp, conform prescriptiilor tehnice ale autovehiculului;b) inspectii tehnice periodice, conform prevederilor legale aplicabile categoriei de autovehicule;
c) operatii de intretinere/reparatie mecanica si/sau electrica, cu/fara inlocuiri de componente;
d) servicii de tinichigerie, vopsitorie si acoperiri anticorozive ale caroseriilor si elementelor componente;
e) vulcanizare pneuri, echilibrare roti, indreptare jante;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112100-4 - Servicii de reparare a automobilelor (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza servicii de mentenanta auto pentru: minim 1 (un) ITP si 1 (una) revizie tehnica pentru fiecare autovehicul aferent fiecarui lot in parte si maxim de 2 ITP, doua revizii tehnice si o reparatie curenta pentru fiecare autovehicul aferent fiecarui lot.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 524, 326.5EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de: Lot 1 ? 1800 euro; Lot 2 ? 9000 euro; Lot 3 ? 1000 euro; Lot 4 ? 1000; Lot 5 ? 1300 euro; Lot 6 ? 5700 euro; Lot 7 ? 1000 euro; Lot 8 ? 25000 euro; Lot 9 ? 1800 euro; Lot 10 ? 2200 euro; Lot 11 ? 800 euro; Lot 12 ? 8000 euro; Lot 13 ? 1900 euro; Lot 14 ? 600 euro; Lot 15 ? 3000 euro; Lot 16 ? 500 euro. Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii, cu semnatura si stampila bancii in original) sau prin orice - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie de participare - FORMULARUL 4); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei, si va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura de atribuire.In situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica care a fost respinsa in totalitate de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, acestuia ii va fi retinuta suma prevazuta la art 278 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata, in functie de valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care depune oferta. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului subsecvent de servicii, in Euro, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract subsecvent (scrisoare de garantie de buna executie - FORMULARUL 5); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: RO70BRDE 450 SV 09881994500 deschis la BRD sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-PROGRAMUL FONDUL FRONTIERELOR EXTERNE -75%, BUGETUL DE STAT - Contributie Nationala-25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Ofertantii vor prezenta un document (autorizatie, certificat, etc.) pentru autorizarea acestora ca pot presta servicii de reparare, de reglare si/sau desfasurare a activitatii de reconstructie a autovehiculelor rutiere, conform OG 82 din 2000, actualizata, acordat de Registrul Auto Roman. Acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii si de catre eventualii subcontractanti.3. Cerinta aplicabila loturilor 1, 2, 8, 9, 10, 12 si 15: Prestatorul va prezenta copia autorizatiei (sau orice alt document care sa ateste autorizarea) acordate de producator / reprezentantul producatorului pentru efectuarea serviciilor solicitate pentru fiecare tip de autovehicul, semnata de reprezentantul legal/imputernicit cu mentiunea ?conform cu originalul". Acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii si de catre eventualii subcontractanti.
Observatie: se solicita autorizatia de la producator intrucat, autovehiculele aferente loturilor specificate se afla in perioada de garantie. Conform contractelor de furnizarea a autovehiculelor aferente loturilor 1, 2, 8, 9, 10, 12 si 15, reviziile tehnice si reparatiile se pot executa numai de operatori economici autorizati de producatorul autovehiculelor pentru ca autoritatea contractanta sa beneficieze in continuare de garantia acestora.4.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Formularul D prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) ca, in termen de 45 de zile de la comunicarea instiintarii, sa prezinte dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare ale ultimilor 3 ani vizate si inregistrate de organele competente sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte bilanturile sau alte documente edificatoare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Ofertantul va furniza informatii referitoare la situatia economico-financiara. Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul: 2009:1 euro = 4, 2373 lei, 2010:1 euro = 4, 2099 lei, 2011:1 euro = 4, 2379 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim: Lot 1 - 24.000 euro; Lot 2 - 160.000 euro; Lot 3 - 20.000 euro; Lot 4 - 20.000 euro; Lot 5 - 18.000 euro; Lot 6 - 68.000 euro; Lot 7 - 16.000 euro; Lot 8 - 200.000 euro; Lot 9 - 20.000 euro; Lot 10 - 30.000; Lot 11 - 10.000 euro; Lot 12 - 122.000 euro; Lot 13 - 28.000 euro; Lot 14 - 8.000 euro; Lot 15 - 52.000 euro; Lot 16 - 8.000 euro.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor.
Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).Completarea Formularului nr. 7 - Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii si asociatii. Pe langa celelalte documente solicitate in cadrul prezentei documentatii pentru fiecare dintre asociati/subcontractanti, ofertantul va prezenta si urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii conform Formularului 9 sau 13 dupa caz, completat de ofertant indiferent daca are sau nu asociati/subcontractanti. In situatia in care nu are asociati/subcontractanti, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in formular.
b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului-Formular16. c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. d) Fiecare subcontractant va completa cu propriile date, Formularul 6 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Formularul 7 - Informatii generale (rubricile 1-11).
Prestatorul trebuie sa dispuna de minim un service/punct de lucru, in Bucuresti si in zonele geografice ale tarii Banat (judetele Timis, Caras Severin), Maramures (judetele Satu Mare, Maramures), Bucovina (Judetul Suceava), Moldova (judetele Botosani, Iasi, Vaslui, Galati, Neamt, Bacau, Vrancea), Dobrogea (judetele Tulcea, Constanta) sau in judetele limitrofe acestor zone geografice, autorizat sa presteze serviciile care fac obiectul procedurii de achizitie. Se va depune lista service-urilor/punctelor de lucru
Implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii sa cunoasca in orice moment pozitia lor in clasament; sa nu cunoasca numarul ofertantilor. Pragul minim de licitare este de 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot.Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda cu durata de 1 zi.Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare: Pretul.Nu se prelungeste licitatia electronica.Pentru a putea participa la licitatiile electronice, OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN SEAP, IN CAZ CONTRAR, conform art. 44 alin. 2 din H.G. 1660/2006 actualizata, OFERTA DEPUSA in cadrul acestei proceduri NU VA PUTEA FI LUATA IN CONSIDERARE. Informatii suplimentare pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2013 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, bd. Geniului, nr. 42C, sector 6, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fircarui ofertant cu imputernicire si un act de identitate asupra sa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDUL FRONTIERELOR EXTERNE
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FONDUL FRONTIERELOR EXTERNE)
VI.3) Alte informatii
1) cursul valutar pentru intocmirea ofertei este cel stabilit de B.N.R. la data de 25.10.2012, respectiv 4, 5640 Ron/Euro, 1 Euro = 4, 5640lei.2) Criteriul de atribuire este pretul cel scazut rezultat in urma completarii Anexei IIB Centralizator preturi.3) In cazul in care se constata ca exista oferte cu preturi egale clasate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul IGPF
Adresa postala: Bd. Geniului, nr. 42C, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060116, Romania, Tel. +40 213162598, Email: [email protected], Fax: +40 213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2012 08:19