Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO-EBF/2010/P1/A2/01 Achizitionarea echipamentului pentru camuflarea si protectia personalului ce executa misiuni de supraveghere


Anunt de participare numarul 123902/18.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala:  Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050507, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 3162598, 3182597 int. 19360, 19362, In atentia:  Claudiu Pavel / Cristea Laurentiu, Email:  [email protected], Fax:  021-3163511, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO-EBF/2010/P1/A2/01 Achizitionarea echipamentului pentru camuflarea si protectia personalului ce executa misiuni de supraveghere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Inspectoratul General al Politiei de Frontiera, str. Razoare, nr. 5, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona echipament pentru camuflarea si protectia personalului ce executa misiuni de supraveghere: complet de camuflaj vara, rucsacuri camuflaj pentru transport.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
18931100-5-Rucsacuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr. 1 - Complet de mascare pentru vara compus din - Bluza si pantaloni exteriori 5000 cpl.;Camasa maneca lunga camuflaj 5000 buc.; Tricou camuflaj 5000 buc.; Pantaloni interiori 5000 buc.;Plasa protectie fata impotriva insectelor 5000 buc.
Lotul nr. 2 - Rucsac camuflaj pentru transport 1666 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 733, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1:13.000 euro, Lot 2:1.666 euro, valabilitate 90 zile de la data deschiderii ofertelor.Garantia de buna executie - 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul pentru Frontierele Externe-75% din valoarea contractului de achizitie publica, exclusiv TVA.Bugetul de stat-25% din valoarea contractului, exclusiv TVA precum si contravaloarea TVA a contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala, in original, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj sau echivalent;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Cazier judiciar pentru administrator(i), in original, asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181;Cazier judiciar al companiei(pentru statele unde e aplicabil);Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei din care sa rezulte: numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, obiectul de activitate al ofertantului includefabricarea/comercializarea produsului care face obiectul achizitiei, valabilitatea sediului social, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;Certificatul de inregistrare;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul de informatii generale;In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. De asemenea, acest formular trebuie prezentat de catre ofertant pentru fiecare subcontractor declarat in oferta, sectiunea Informatii generale ? punctele 1-11;Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare de: - lotul I ? 1.200.000 euro- lotul II ? 150.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul privind experienta similara;Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr. 10 se va completa separat un Formular nr. 10a la care se vor atasa documente suport (documente constatatoare saurecomandari ori procesele verbale de receptie, etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul furnizarii;
- tipul bunurilor livrate;
- perioada in care s-a realizat furnizarea;
- valoarea furnizarii.Se va completa Declaratia privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia.Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent. Ofertantul va prezenta o declaratie de acceptare a obligatiilor contractuale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a efectuat livrari de produse similare in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor); participarea ofertantului in mod cumulativ a fost de: - minimum600.000 Euro ? Lotul 1- minimum80.000 Euro ? Lotul 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
2 runde succesive a cate o zi fiecare.In cazul in care, in cadrul rundei finale de licitatie electronica, pretul se modifica in ultimile 5 minute, licitatia electronica se va prelungi automat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO-EBF/2010/P1/A2/01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2011 09:00
Locul: Inspectoratul General al Politiei de Frontiera, str. Razoare, nr. 5, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
2 persoane din partea fiecarui ofertant, cu imputernicire si carte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul pentru frontierele externe pentru perioada 2007-2013, ca parte a Programului general "Solidaritatea si gestionarea fluxurilor migratorii"
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Decizia C(2011) 1641 din 17.03.2011 a Comisiei Europene de aprobare, pentru Romania, a Programului multianual pentru perioada 2010-2013, a programului anual pe 2010 pentru Fondul pentru Frontierele Externe si a cofinantarii pe 2010
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul General al Politiei de Frontiera Romane-Oficiul Juridic
Adresa postala:  str. Razoare, nr. 5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050506, Romania, Tel. 021.316.25.98, interior 19302, Email:  [email protected], Fax:  021.316.35.11, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer