Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?RO-EBF/2010/P2/A5/01 Achizitia de sisteme de control si comunicatii on-line la frontierele externe ? centru mobil de coordonare si comunicatii?


Anunt de participare numarul 128083/11.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala:  Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050506, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII, Tel. 021.316.25.98, 021.318.25.97 int. 19360, 19362, 19368, In atentia:  CRISTEA LAURENTIU / GOGOI LUCIAN, Email:  [email protected], Fax:  021.408.74.19, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?RO-EBF/2010/P2/A5/01 Achizitia de sisteme de control si comunicatii on-line la frontierele externe ? centru mobil de coordonare si comunicatii?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.J.P.F.Botosani ? Botosani, str. Sucevei nr. 2.
I.J.P.F.Iasi ? Iasi, str. George Cosbuc nr. 2-5.
I.J.P.F.Vaslui- Husi, str. Dobrina nr. 18.
I.J.P.F.Galati ? Galati, bd. Dunarea nr. 63.
I.J.P.F.Tulcea ? Tulcea, str. Isaccei nr. 103.
I.J.P.F.Constanta ?Constanta, str. Zmeurei nr. nr. 21.
I.J.P.F.Caras-Severin ?Oravita, str. Rachitovei nr. 1. I.J.P.F.Timis ? Timisoara, str. Sever Bocu nr. 11-13.
I.J.P.F.Satu-Mare ? Satu-Mare, str. Bujorului nr. 26.
I.J.P.F.Maramures ? Sighetu-Marmatiei, str. Dragos Voda nr. 38.
I.J.P.F.Suceava ? Radauti, str. Bucovinei nr. 23.
I.J.P.F.Mehedinti-Drobeta Turnu Severin , str. Serpentina Rosiori, nr.3-5.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de autovehicule cu utilizare speciala (centru mobil de coordonare si comunicatii).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-12 complete ? centrumobil de coordonare si comunicatii;
-3 complete sudura FO;
-Un TESTER E1 BER;
-Instruire conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 8000 euro cu valabilitate 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, in Euro, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul pt Front Ext, parte a Program general"Solidaritatea si Gestionarea Fluxurilor Migratorii": 75%, bugetul de stat: 25%;ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea
Decl. privind calitatea de participant la procedura
Certificat de inregistrare
Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certif Constat precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181 din O.U.G.nr. 34/2006.
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
Certif constat elib de Oficiul Reg Comert sau echiv din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1. Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1. sa fie minim 700.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1. Experienta similara a ofertantului
2.3.2. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1. Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a efectuat livrari similare cu domeniul contractului de minim 350.000 euro.2.3.2. Ofertantul va trebui sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- sa cunoasca in orice moment pozitia sa in clasament;
- sa nu cunoasca numarul ofertantilor.Pragul minim de licitare 1% din val. estimata.Licitatia electronica se desfasoara in 2 runde.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO-EBF/2010/P2/A5/01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2011 10:00
Locul: sediul Autoritatii Contractante: str. Razoare, nr. 5, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa cate 2 reprezentanti din partea fiecarui operator economic cu delegatie sau imputernicire din partea reprezentantului ofertantului/liderului asocierii si un document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul pentru Frontierele Externe, parte a Programului General "Solidaritatea si gestionarea fluxurilor migratorii"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul pentru Frontierele Externe)
VI.3) Alte informatii
Decizia Comisiei Europene C(2011) 1641 din 17.03.2011 de aprobare, pentru Romania, a programului multianual pentru perioada 2010-2013, a programului anual pe 2010 pentru Fondul pentru Frontierele Externe si a cofinantarii pe 2010 din acest fond.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al IGPF
Adresa postala:  str. Razoare, nr. 5, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050506, Romania, Tel. 021.316.25.98, Email:  [email protected], Fax:  021.316.35.11, Adresa internet (URL):  www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2011 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer