Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?RO-EBF/2011/P2/A7/01 - ?Mentenanta post garantie pentru Sistemul Integrat de Supraveghere, Control si Observare a traficului pe Marea Neagra (SCOMAR)?


Anunt de participare numarul 137598/24.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050506, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel. +40 213162598-19360, In atentia: EMANUEL PETRESCU, Email: [email protected], Fax: +40 214087419, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?RO-EBF/2011/P2/A7/01 - ?Mentenanta post garantie pentru Sistemul Integrat de Supraveghere, Control si Observare a traficului pe Marea Neagra (SCOMAR)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: JUD. CONSTANTA, JUD. TULCEA
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 8, 651, 989EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitati minime ce ar putea face obiectul acordului cadru/unui singur contr.subsecv: 1 serv.de mentenanta integrata, 1 serv.de modernizare si 1 piesa de schimb.Cantit.max acord cadru: 48 serv.de mentenanta integrata, 46 serv. de moderniz. si 2386 piese de schimb.Cantit.max.contr.subsecv: 15 serv.de mentenanta integrata, 5 serv.de moderniz. si 104 piese de schimb.Valoare primul subsecv: 950000 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona servicii integrate de mentenanta tip abonament si servicii de modernizare pentru subsistemele componente ale SCOMAR.Se va achizitiona intreaga supervizare, manopera, suport administrativ, materiale, instrumente, piese de schimb, consumabile si transport necesare pentru satisfacerea eficace si eficienta a performantelor SCOMAR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50334400-9 - Servicii de intretinere a sistemelor de comunicatii (Rev.2)
31121300-3-Generatoare de energie eoliana (Rev.2)
32352100-6-Piese pentru echipament radio si radar (Rev.2)
50312300-8-Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.2)
50340000-0-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului audiovizual si optic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona servicii integrate de mentenanta tip abonament, servicii de modernizare si piese de schimb pentru satisfacerea nevoilor de functionare ale SCOMAR
Valoarea estimata fara TVA: 8, 651, 989EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de 90.000 euro. Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depusdocumentul care face dovada platii) sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie de participare - FORMULARUL 4);Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: R070BRDE 450 SV09881994500 deschis la BRD. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul asocierii. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, si va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului de achizitie publica, in Euro, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract (scrisoare de garantie de buna executie - FORMULARUL 15)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FONDUL FRONTIERELOR EXTERNE -75%, BUGETUL DE STAT - Contributie Nationala-25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Se va completa(FORMULARUL 9)de liderul Asoc.si Acord/scris.prelim .de asoc.(FORMULARUL 16)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 (Formular nr. 5)
Documente de confirmare solicitate:
- cazier judiciar, in copie certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator. Precizari:
a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;
b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr. 5A)
Documente de confirmare solicitate:
a. Certificat de atestare fiscala, in copie certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei.
b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in copie certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude
ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara depunerii ofertei(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).
Note:
- incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
- in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.5 si 5A si a documentelor de confirmare.
- in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.
3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul 8
4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69, ind.1 din ordonanta, Conflictul de interese -completarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 6 si 6 A, Formularul 6A se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.In sensul prevederilor cap. 2, sectiunea a 8 a "Reguli de evitare a conflictului de interes"(art. 69 ind. 1) din OUG 34 din 2006 actualizata, (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: loan BUDA, MihaiI IVANESCU, Costel GIUROIU, Silviu MITU, Angelica DOROBANTU, Catalin VOICU, Marian ALEXE, Cristina CICA, Gheorghe TIRON)
5) Pentru persoanele juridice straine se solicita completarea Declaratiei privind deschiderea unui punct de lucru in Romania pentru preluarea solicitarilor de service- Formularul 21.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. 1)certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertei, in original sau in copie certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.- valabilitatea sediului social;
- valabilitatea mandatului administratorului/administratorilor
2)In temeiul art.11 din OMAI nr.74/201O, publicat in MO, nr.193/201O, ofertanlul si subcontractantii vor prezenta in cadrul documentelor de calificare ale ofertei avizul de securitate industriala emis de catre DGIPI.Pentru obtinerea acestuia, ofertantul(lider, asociat, subcontractant, tert) va adresa in timp util, cu minim 33 de zile inainle de data limita pentru primirea ofertelor, o solicitare scrisa autorit.contractante transmisa prin posta/prin reprezentant, la care va anexa(lipsa unui document, sau prezentarea acestuia intr-o alta forma decat cea solicitata, va duce la respingerea cererii de aviz de securitate): a)actul de infiintare, in copie legalizata;b)certificatul de inregistrare si certificatul constatator eliberat de ONRC, in copie legalizata;c)certificatul de atestare, cazierul fiscal si certificatul pentru inregistrare in scopuri de TVA;d)actele de identitate ale persoanelor care necesita acces la informatii clasificate secret de serviciu, in copie;e)declaratie prin care operatorul economic isi exprima acordul in privinta nemotivarii deciziei de neacordare a avizului de securitate industriala.In cazul in care pe parcursul derularii contractului apare necesitatea ca operatorul economic sa acceseze informatii clasificate "secrete de stat", acesta va solicita ORNISS eliberarea certificatului de securitate industriala si va implementa toate masurile de protectie a informatiilor clasificate secrete de stat.Neindeplinirea la timp a tuturor diligentelor necesare pentru obtinerea avizului/avizelor de securitate/certificatelor de securitate industriala de catre operatorii economici care doresc sa participe la procedura de achizitie publica, exonereaza autoritatea contractanta de orice raspundere referitoare la obtinerea acestui aviz de securitate industriala.3)pentru Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in copie certificata "conform cu originalul", semnate si stampilate de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va furniza informatii referitoare la situatia economico-financiara. Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul: 2008:1 euro =3, 6827 lei, 2009:1 euro: 4, 2373lei, 2010:1 euro=4, 2099lei, 2011:4, 2379 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Media cifrei de afaceri globale pe
ultimii 3 ani trebuie sa fie minim
1.800.000 euro fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra prin intermediul a maximum 3 contracte ca in ultimii 3 ani a prestat servicii de mentenanta si modernizare sisteme integrate de supraveghere de minim 950.000 euro fara TVA.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat tehnic, pentru natura si dimensiunile acestui proiect
EXPERT CHEIE 1 - Manager de proiect: sa fie licentiat in domeniul IT&C (electronica/comunicatii/automatica/cibemetica) sau certificat in domeniul managementului de proiecte/al guvernantei ITori al managementului serviciilor IT. Sa fie cunoscator de limba engleza nivel avansat cu o experienta profesionala generala de minim 5 ani, din care cel putin 3 ani experienta profesionala specifica in managementul unor proiecte de implementare si mentenanta sisteme integrate de supraveghere.
EXPERT CHEIE 2 - Expert pentru sisteme integrate de comunicatii voce-date (componenta de comunicatii fixe) - sa fie licentiat in domeniul inginerie electronica si telecomunicatii/calculatoare si tehnologia informatiei sau echivalent si sa fie absolvent de cursuri de instruire, operare, administrare si mentenanta echipamente radioreleu tehnologie PDH, SDH detinute de beneficiar sau similare. Sa fie cunoscator de limba engleza nivel avansat cu o experienta profesionala specifica de cel putin 3 ani in implementarea si mentenanta sistemelor integrate de comunicatii voce-date (componenta de comunicatii fixe).
EXPERT CHEIE 3 - Expert pentru sisteme integratede comunicatii voce-date (componenta de date) - sa fie licentiat in domeniul inginerie electronica sitelecomunicatii/calculatoare si tehnologia informatiei sauechivalent si sa fi absolvit cursuri de instruire administrare retele date CISCO, Multi-Protocol Switch si sa detina certificarea CISCO - CCNP valabil la data depunerii ofertei. Sa fie cunoscator de limba engleza nivel avansat cu o experienta profesionala specifica de cel putin 3 ani in implementarea si mentenanta sistemelor integrate de comunicatii voce-date (componenta de date).
EXPERT CHEIE 4 - Expert pentru sisteme IT. (dezvoltare software)- sa fie licentiat in domeniul calculatoare si tehnologia informatiei sau echivalent si sa fi absolvit cursuri de baze de date ORACLE, Microsoft Windows 2003 Cluster si al mediului de programare C, C++, C Sharp. Sa fie cunoscator de limba engleza nivel avansat cu o experienta profesionala specifica de cel putin 3 ani in implementarea si mentenanta sistemelor IT (dezvoltare software).
EXPERT CHEIE 5 - Expert pentru sisteme desupraveghere (componenta radar) - sa fie licentiat in inginerie electronica si telecomunicatii/calculatoare si tehnologia informatiei sau echivalent si sa fi absolvit cursuri de operare, administrare si mentenanta sisteme de supraveghere (radar detinut de beneficiar sausimilar). Sa fie cunoscator de limba engleza nivel avansat cu o experienta profesionala specifica de cel putin 3 ani in implementarea si mentenanta sistemelor de supraveghere (componenta radar).
6)EXPERT CHEIE 6 - Expert pentru sisteme de
supraveghere (componenta senzor optoelectronic) - sa fie licentiat in domeniul inginerie electronica si
telecomunicatii calculatoare si tehnologia informatiei sau echivalent si sa fi absolvit cursuri de operare, administrare si mentenanta sisteme de supraveghere
(senzor optoelectronic detinut de beneficiar sau similar). Sa fie cunoscator de limba engleza nivel avansat cu o experienta profesionala specifica de cel
putin 3 ani in implementarea si mentenanta sistemelor de supraveghere (componenta senzor optoelectronic).
EXPERT CHEIE 7 - Expert pentru sisteme de alimentare cu energie regenerabila si sisteme de electroalimentare - sa fie licentiat in domeniul energetic sau electrotehnic sau echivalent, sa fi absolvit cursuri de operare, administrare si mentenanta a sistemelor de electroalimentare detinute de beneficiar sau similare. Sa fie cunoscator de limba engleza nivel avansat cu o experienta profesionala specifica de cel putin 3 ani in implementarea si mentenanta sistemelor de electroalimentare
PERSONAL NON-CHEIE: TEHNICIENI care desfasoara activitati la locurile unde sunt instalate componentele sistemului SCOMAR trebuie sa aiba urmatoarele calificari minime: A)2 ani experienta ca tehnicieni certificati pentru instalarea, darea in functiune si mentenanta echipamentelor radar detinute de beneficiar sau similare.B)2 ani experienta ca tehnicieni certificati pentru instalarea, darea in functiune si mentenanta senzorilor optronici detinuti beneficiar sau similareC) 2 ani experienta catehnicieni certificati pentru instalarea, darea in functiune si mentenanta echipamentelor radioreleu tehnologie PDH, SDH detinute de beneficiar sau similare;D)2 ani experienta ca tehnicieni certificati pentru instalarea, darea in functiune si mentenanta echipamentelor de electroalimentare detinute de beneficiar sau similare.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de servicii: Ofertantul trebuie sa: utilizeze echipamente de diagnosticare ale echipamentelor detinute de Autoritatea Contractanta. In caz particular, pentru componentele de supraveghere trebuie sa faca dovada ca va utiliza cel : putin urmatoarele echipamente: A)pentru senzorii optoelectronici: ?clean room" minim categoria ISO 6 conform IS014644-1 sau echivalent, banc de aliniere, colimator optic, corp negru calibrat, controler corp negru, selector tinte;B)pentru senzorii radar: echipamente de test pentru MEU, TRU, 50W PA, LVPS;
Declaratie privind subcontractantii
Implemenlarea si mentinerea unui sistem de management al calitalii, respectiv ISO 9001 sau
echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii sa cunoasca in orice moment pozitia lor in clasament; sa nu cunoasca numarul ofertantilor. Pragul minim de licitare este de 1% din valoarea estimata, respectiv 86.519 euro.Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda cu durata de 1 zi.Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare: Pretul.Nu se prelungeste licitatia electronica.Pentru a putea participa la licitatiile electronice, OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI INSEAP, IN CAZ CONTRAR, conform art. 44 alin. 2 din H.G. 1660/2006 actualizata, OFERTA DEPUSA in cadrul acestei proceduri NU VA PUTEA FI LUATA IN CONSIDERARE. Informatii suplimentare pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO-EBF/2011/P2/A7/01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2012 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Razoare, nr. 5, sector 6, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul pentru Frontierele Externe, parte a Programului general "Solidaritatea si gestionarea f1uxurilor migratorii"
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)ln temeiul art.11 din OMAI nr.74/201O, publicat in MO, nr.193/201O, ofertanlul si subcontractantii vor prezenta in cadrul documentelor de calificare ale ofertei avizul de securitate industriala emis de catre DGIPI.Pentru obtinerea acestuia, ofertantul(lider, asociat, subcontractant, tert) va adresa in timp util, cu minim 33 de zile inainle de data limita pentru primirea ofertelor, o solicitare scrisa autorit.contractante transmisa prin posta/prin reprezentant, la care va anexa(lipsa unui document, sau prezentarea acestuia intr-o alta forma decat cea solicitata, va duce la respingerea cererii de aviz de securitate): a)actul de infiintare, in copie legalizata;b)certificatul de inregistrare si certificatul constatator eliberat de ONRC, in copie legalizata;c)certificatul de atestare, cazierul fiscal si certificatul pentru inregistrare in scopuri de TVA;d)actele de identitate ale persoanelor care necesita acces la informatii clasificate secret de serviciu, in copie;e)declaratie prin care operatorul economic isi exprima acordul in privinta nemotivarii deciziei de neacordare a avizului de securitate industriala.In cazul in care pe parcursul derularii contractului apare necesitatea ca operatorul economic sa acceseze informatii clasificate "secrete de stat", acesta va solicita ORNISS eliberarea certificatului de securitate industriala si va implementa toate masurile de protectie a informatiilor clasificate secrete de stat.Neindeplinirea la timp a tuturor diligentelor necesare pentru obtinerea avizului/avizelor de securitate/certificatelor de securitate industriala de catre operatorii economici care doresc sa participe la procedura de achizitie publica, exonereaza autoritatea contractanta de orice raspundere referitoare la obtinerea acestui aviz de securitate industriala. II)In cazul in care in urma et.finale de licit.electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autorit.contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul IGPF
Adresa postala: Razoare nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050506, Romania, Tel. +40 213162598, Email: [email protected], Fax: +40 213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer