Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO FSCH 11.1 Implementare VIS, VISION


Anunt de participare numarul 83673/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.021/ 326.55.55, In atentia: Gabriel Varnaiote, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326.87.30, 0040 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO FSCH 11.1 Implementare VIS, VISION
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: loc de livrare convenit pentru articol ofertat, instalare, punere in functiune, testare si garantie, conform Caietului de sarcini, Cap. 5 Logistica si planificare, punctul 5.1.1 Locatia pentru livrare.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Crearea si implementarea componentei nationale VIS, VISION, conform Caietului de Sarcini, Sectiunea B2, Anexa I.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementare VIS, VISION
Valoarea estimata fara TVA: 19, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2009 pana la 30.09.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 300.000 EURGarantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Facilitatea Schengen - Crearea unui Sistem National de Informatii privind Vizele- finantat din Facilitatea Schengen si contributia nationala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)- Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).- Adresa de la Curtea districtuala/ Instanta competenta din districtul unde activeaza compania, care sa ateste solvabilitatea acesteia.
Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura. Se potprezenta si orice alte acte doveditoare echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)2.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.sa fie mai mare de 26.000.000 euro.2.trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in realizarea unui proiect pentru un sistem informatic, cu multiple locatii cu acces la aplicatie - finalizat* in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), in cadrul caruia ofertantul a livrat cu succes produse si servicii de: dezvoltare, implementare, integrare si testare de sistem software, inclusiv suport tehnic pentru aplicatiile instalate. Implementarea la care se face referire trebuie sa fie un proiect ce consta in solutie/solutii cu componente web based.
2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze prin cel putin un proiectfinalizat* in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei), ca are experienta in furnizarea si instalarea de solutii complete (hardware si software).
3. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat* in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei) cel putin un proiect in cadrul caruia a fost furnizata o solutie/solutii web based4. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze ca are experienta in cel putin un proiect de implementare de sisteme software, finalizat* in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) in care a indeplinit sarcini de instruire a utilizatorilor finali, operatorilor de software, administratorilor de sistem (cel putin 75 persoane instruite).
5. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre cel putin liderul asocierii.6. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al securitatii informatiilor. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre cel putin unul din membrii asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a carui valoare a fost de minimum 5 (cinci) milioane euro2.in valoare de cel putin 1, 5 milioane EURO3.ce trebuie sa includa: Cel putin un modul software ce manipuleaza date cu caracter personal Un nod central ce deserveste structuri organizatorice distincte din punct de vedere ierarhic cu minim 25 de locatii Interfete sistem la sistem pentru servicii web in care s-a utilizat tehnologie si protocoale de transport SOAP, SMTP, HTTP, HTTPS sau similare.4.cu mai mult de 200 de utilizatori finali5.respectiv ISO 9001 sau echivalent.6.ISO 27001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara fara TVA
55%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Da, conform fisei de date a achizitiei.Se vor organiza 2 (doua) runde de negociere cu durata de 24 de ore fiecare, cu 24 de ore pauza intre runde.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S145-212486 din 31.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2009 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen - Crearea unui Sistem National de Informatii privind Vizele- finantat prin Facilitatea Schengen si contributia nationala
VI.3) Alte informatii
VI.3.1 Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul , ,III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei.VI.3.2 Se va desfasura o licitatie electronica care va constitui etapa finala a procedurii de licitatie deschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Spaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4 021 319 51 80, Fax: +4 021 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in conditiile art.256^2 si art. 281 alin (1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.004 021 326 55 55 int.615, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer