Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO FSCH 12.IV.3 Furnizare detectoare de documente false sau falsificate


Anunt de participare numarul 74820/04.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul pentru Plati si Contractare Phare, Tel.004 021 326.55.55 int. 207, In atentia: Gabriel Varnaiote, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326.87.30, 0040 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO FSCH 12.IV.3 Furnizare detectoare de documente false sau falsificate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Ministerului Afacerilor Externe Directia generala Schengen din Bucuresti, Str. Ermil Pangratinr.20, sector 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 171 buc detectoare de documente false sau falsificate (echipamentdestinat verificarii cu inalta acuratete a documentelor securizate de dimensiuni mici, medii sau mari, a pasapoartelor, cartilor de identitate, a documentelor de calatorie si a oricarui document sau bancnota ce poseda elemente de securitate in infrarosu (IR), ultraviolete (UV), magnetic (MG), conform specificatiilor Caietului de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35121200-0 - Detector de bani falsificati (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
171 buc detectoare de documente false sau falsificate
Valoarea estimata fara TVA: 307, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5.000 EURGarantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
RO FSCH 12-Reamenajarea si dot. la stand. Schengen a oficiilor consulare ale Romaniei din tarile sit. in afara sp. Schengen.Infiintarea unui Centru de pregatire pt pers. consular-act.IV
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, la care se ataseaza: 1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.4. Certificat pentru plata CAS.5. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.
6. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).7. Adresa de la Curtea districtuala/ Instanta competenta din districtul unde activeaza compania, care sa ateste solvabilitatea acesteia
Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
2. Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)2.Sa fie de minim 500.000 EUR pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul livrarii de detectoare de documente false, prin intermediul unui numar de minim 1 - maxim 3 contractefinalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei. In cazul prezentarii unui singur contract, valoarea acestuia trebuie sa fie de minim 20.000 EUR. In cazul prezentarii a trei contracte, valoarea cumulata a acestor contracte trebuie sa fie de minim 50.000 EUR, aceasta reprezentand participarea ofertantului.
2. Ofertantul (operator economic sau fiecare din membrii grupului de operatori economici) trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, in domeniul proiectului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Un (1) contract de minim 20.000 EUR sau maxim trei (3) contracte cumulate in valoare de minim 50.000 EUR2. ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S64-091968 din 02.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2009 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen RO FSCH 12 - Reamenajarea si dotarea la standarde Schengen a oficiilor consulare ale Romanieidin tarile situate in afara spatiului Schengen. Infiintarea unui Centru de pregatire pentru personalul consular- finantat prin Facilitatea Schengen, beneficiarfinalfiindDirectia Implementare Programe Schengen din Ministerul Afacerilor Externe.
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul , ,III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.004 021 326 55 55 int.615, Email: [email protected], Fax: 0040 21326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in conditiile art.272 alin(2) si art. 208 alin (5) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.004 021 326 55 55 int.615, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2009 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer