Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO FSCH 23.1 Dispozitive de examinare a documentelor si biodetectie


Anunt de participare numarul 89695/29.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Beatrice Nanis, Tel.00 40 21 326 5555 (int: 219), In atentia: Betrice Nanis, Email: [email protected], Fax: 319.98.62, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO FSCH 23.1Dispozitive de examinare a documentelor si biodetectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform Anexei I Caiet de Sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de Dispozitive de examinare a documentelor si biodetectie - (6 loturi), cuprinzand: 68 buc. de Cititoare portabile, 261 buc. Dispozitive de examinare a documentelor fixe, 435 buc. Dispozitive portabile de examinare a documentelor, 26 buc. Dispozitive pentru detectarea batailor inimii, 19 buc. Detectoare de CO2, Endoscop - 32 buc, Echipament de detectie a biocampului uman 49 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30216100-7 - Cititoare optice (Rev.2)
33168100-6-Endoscoape (Rev.2)
38431000-5-Aparate de detectare (Rev.2)
38431100-6-Detectoare de gaz (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dispozitive de examinare a documentelor si biodetectie1) 340.000 euro - Lot 1Cititoare portabile;2) 1.435.500 euro - Lot 2Dispozitive de examinare a documentelor fixesiDispozitive portabile de examinare a documentelor;
3) 1.040.000 euro - Lot 3Dispozitive pentru detectarea batailor inimii;
4) 57.000 euro - Lot 4Detectoare de CO2;
5)480.000 euro - Lot 5Endoscop;
6) 865.000 euro - Lot 6Echipament de detectie a biocampului uman.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 217, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar de participare (valab 90 zile): 3.400 euro/Lot 1;14.355 euro/Lot 2;10.400 euro/Lot 3;570 euro/Lot 4; 4.800 euro/Lot 5;8.650 euro/Lot 6.Gar de buna exec, 10%din val contract fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
RO FSCH 23 Optimizarea capacitatii PFR de realizare a supravegherii si controlului la frontierele externe ale Uniunii Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, cu desemnarea liderului asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Procedura lansata cu clauza suspensiva.AC va anula procedura daca, indiferent de motive, contractul nu se semneaza pina la 31.12.09. Ofertantii accepta ca AC nu raspunde pt. niciun prejudiciu indiferent de natura lui in cazul anularii procedurii chiar daca AC e anuntata de existenta prejudiciului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea;Decl. privind calit de participant la proceduraa) Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet , sediul, persoanele autorizate/ administratorib) Adresa de la Curtea Districtuala /Instansa competenta/ Agentie guvernamentala din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditoriic) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social provind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelord) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor si fara datorii restante la data eliberariie) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.f) Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitateag) Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).2. Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.trebuie sa fie pozitiva(2006, 2007, 2008)2.trebuie sa fie de minim: 1) 340.000 euro - Lot 1Cititoare portabile;2) 1.435.500 euro - Lot 2Dispozitive de examinare a documentelor fixesiDispozitive portabile de examinare a documentelor;3) 1.040.000 euro - Lot 3Dispozitive pentru detectarea batailor inimii;4) 57.000 euro - Lot 4Detectoare de CO2;5)480.000 euro - Lot 5Endoscop;6) 865.000 euro - Lot 6Echipament de detectie a biocampului uman.Daca se depune o oferta pentru doua sau mai multe loturi, media cifrei de afaceri a ofertantuluiva fi cel putin suma mediilor valorilor cifrei de afaceri solicitata mai sus pentru fiecare lot OFERTAT.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze si sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara a ofertantului: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze experienta prin intermediul a maxim 3 contracte din domeniul furnizarii de dispozitive de examinare a documentelor si biodetectie, finalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei.
2.Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.valoarea cumulata a acestor proiecte fiind de minimum: 1) 170.000 euro - Lot 1Cititoare portabile;2) 717.750 euro - Lot 2Dispozitive de examinare a documentelor fixesi Dispozitive portabile de examinare a documentelor;3)520.000 euro - Lot 3Dispozitive pentru detectarea batailor inimii;4) 28.500 euro - Lot 4Detectoare de CO2;5)240.000 euro - Lot 5Endoscop;6) 432.500 euro - Lot 6Echipament de detectie a biocampului uman, aceasta reprezentand participarea ofertantuluiIn cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.2. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2009 13:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen, Proiect RO FSCH 23
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+40) 319 51 80, Email: [email protected], Fax: (+40)21. 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa, in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile art. 256^2 si 281 (1) din OUG 34/2006 modificata si completata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice - OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.00 40 21 326 5555 (int: 615, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2009 17:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer