Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO FSCH 4.2 Etapa de implementare


Anunt de participare numarul 83629/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+4 021 326 55.55, In atentia: Gabriel Varnaiote, Email: [email protected], Fax: +4 021 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO FSCH 4.2 Etapa de implementare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele vor fi livrate, instalate, configurate si puse infunctiune la sedii ale Ministerului Administratiei si Internelor din Bucuresti si la unul dintre sediile MAI din Deva, judetul Hunedoara.
Locatia in care se vor desfasura cursurile de specialitate pentru personalul MAI va fi asigurata de Furnizor si va fi stabilita de comun acord cu Beneficiarii, dupa semnarea contractului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie sisteme software, hardware si de securitate pentru extinderea infrastructurii PKI a MAI la nivelul structurilor subordonate MAI si pentru coordonarea acestora la nivel central, pentru asigurarea cerintelor de securitate in vederea accesului la spatiul Schengen.
Achizitia cursurilor adecvate pentru instruirea corespunzatoare a personalului Beneficiarului si de la ceilalti Utilizatori Finali in vederea asigurarii conditiilor de baza pentru o exploatare adecvata si management performant al infrastructurii PKI (conform Sectiunii A3. Caiet de Sarcini/Specificatii Tehnice) stabilite in prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48900000-7 - Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
32552430-0-Echipament de codare (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
48732000-8-Pachete software pentru securitatea datelor (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este conforma caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie va fi 10% din pretul contractului exclusiv TVA;Garantia de participare 350.000 Eurovalabilitatea garantiei de participare: 90 de zile de la data depunerii ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program: Facilitatea SchengenProiect RO-FSCH 4 Extinderea infrastructurii de chei publice (PKI) la nivelul sistemelor informatice sectoriale din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
2. Adresa de la Instanta Competenta sau Curtea Districtuala sau Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
6. Cazier judiciar pentru administrator(ii) societatii sau un document echivalent emis in tara de origine, asa cum sunt mentionate in Certificatul Constatator, precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea.
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinOUG nr.34/2006. Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG nr.34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)b)Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)b) sa fie minim 35.000.000 Euro pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara
2.Experienta profesionala
3.Standard de asig. a calitatii.
4.Standard de asig. al managem. securitatii informatice.
5.Cerinte specifice
5.1 Certificare ORNISS pentru aplicatiile software
5.2 Aplicatia de managem. a certif.
5.3 Programe de interoperabilitate PKI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (op ec, sau membrii asocierii de op ec impreuna) a finalizat (sau semnat fara obiectii de catre benef toate acceptantele si/sau receptiile potrivit contractului, echip. si serv. furnizate putandu-se afla in per de garant) cel putin 3 contracte de furniz sau de serv in dom furnizarii de sist si echip IT, aplicatii software si serv aferente, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei; particip totala a ofertantului la aceste contracte a fost de min. 9000000, dintre care min. 2000000 tb sa fie aferente contractelor de furniz sist inform, licente software sau serv in domeniul care implem. tehnologii cu chei publice.2.1.Pt implem. Bridge CA2.2.Pt implem. sist. de validare on-line a stariicertif.. digitale2.3.Pt implem. sist. de gestiune a certif.. digitale2.4.Pt implem. sist. de marcare temporala2.5.Pt implem. sist. de autentificare unitara la aplicatii Web pe baza de certif. digital2.6.Pt implem. sist. de managem. securizat de doc.2.7.Echipa de proiectare si implem.PKI2.8. Experti2.9.Echipa de suport tehnic2.10.Pt implem. sist. de detectie si stingere incendiu2.11.Pt implem. sist.de securitate fizicaPentru detalierea criteriilor de mai sus a se vedea sect. 4.3.1 din Fisa de date a achizitiei, parte a Doc. de atribuire3.1.Ofertantul tb sa aiba implementat un sist. de managem. al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echiv., in dom. IT&C.In cazul unei asocieri, aceaste conditii tb indeplinite cel putin de liderul asocierii.3.2. Producatorul tb sa aiba implem. un sist. de managem.al calit. respectiv ISO 9001 sau echiv., in dom. IT&C.4.Ofertantul tb sa aiba implem. un sist. de managem. al securit. inform. ISO 27001 sau echiv.In cazul unei asocieri, aceaste cond. tb indepl. cel putin de liderul asocierii.5.1.detaliere la sect 4.5.1. din Fisa de date5.2.detaliere la sect 4.5.2. din Fisa de date5.3.detaliere la sect 4.5.3. din Fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
Termene de livrare a intregului sistem
15%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice si functionale ale aplicatiilor propuse
11%
Descriere:
4.
Infrastructura IT
10%
Descriere:
5.
Management securizat de documente
1%
Descriere:
6.
Termen de remediere pentru incintele protejate TEMPEST
5%
Descriere:
7.
Garantie
7%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S105-152029 din 04.06.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 12:00
Locul: Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Facilitate SchengenProiect RO-FSCH 4 Extinderea infrastructurii de chei publice (PKI) la nivelul sistemelor informatice sectoriale din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul , ,III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Spaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4 021 319 51 80, Fax: +4 021 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in conditiile art.256^2 si art. 281 alin (1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4 021 326.55.55/ intr.615, Email: [email protected], Fax: +4 021 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer