Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO-FSCH 5.2 Renovarea/reabilitarea centrului si achizitia de bunuri si servicii


Anunt de participare numarul 86450/15.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.0040/21/326 55.55/ int. 215, In atentia: Cristian Simionescu, Email: [email protected], Fax: 0040/ 21 / 326.87.30, 0040/21 / 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO-FSCH 5.2 Renovarea/reabilitarea centrului si achizitia de bunuri si servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Locatiile MAI din Ploiesti si Buzau:
-Municipiul Buzau, strada D. Filipescu, nr. 4, judetul Buzau
-Municipiul Ploiesti, B-dul Bucuresti, nr. 30 si str. Ghimpati nr. 1-3, judetul Prahova
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea cladirilor si instalatiilor care vor alcatui CMPS fostele licee ale Ministerului Administratiei si Internelor Constantin Brancoveanu Ploiesti si Neagoe Basarab Buzau
Refacerea utilitatilor, circuitelor functionale si crearea de spatii de invatamant adaptate specificului CMPS
Dotarea cu echipamente specifice, conform Caietului de Sarcini.
Servicii pentru dezvoltarea unei solutii informatice pentru invatamant la distanta tip e-learning, conform Caietului de Sarcini
Servicii de instruire a personalului
Achizitia de mijloace moderne de invatamant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
35120000-1-Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 650, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie de participare: 173.000 Euro, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Scrisoare de garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile Facilitatea Schengen proiectul RO-FSCH 5 CENTRUL MULTIFUNCTIONAL DE PREGATIRE SCHENGEN ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, cu desemnarea liderului asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.privind eligibilitatea; 2.Decl.privind calitatea de participant la procedura; 3.Certif. constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori; 4.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Ag.Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echiv. din care sa rezulte ca operatorul ec. nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;5.Certif.de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ terit. de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata oblig. la bugetul de stat sau echivalent.Certif.trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor;6.Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;7.Certif.pentru plata CAS pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS valabil la data deschiderii ofertelor.8.Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certif.Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181. 9.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
b) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) trebuie sa fie de cel putin 8.650.000 euro pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).b) sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Resurse umane si structura managementuluiSe vor completa urmatoarele formulare: Formular 10 Informatii generale despre personalul ofertantuluiFormular 11 Personal cheie care va fi utilizat pentru contractFormular 12 Curriculum VitaeFormular 13 Declaratie de exclusivitate si disponibilitate; se vor atasa documente suport pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime. In cazul documentelor depuse in copie, acestea vor contine mentiunea conform cu originalul.
2. Fisa experienta similara
3. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. -Sef de santier- Inginer constructii civile: min.8 ani de experientain executia unor lucrari de complexitate similara; min.3 ani de experienta intr-o functie similara-Responsabil tehnic cu executia atestat: min.5 ani de experientain executia unor lucrari de complexitate similara;min.3 ani de experienta intr-o functie similara-Responsabil tehnic cu calitatea in constructii atestat: min.5 ani de experientain executia unor lucrari de complexitate similara;min.3 ani de experienta intr-o functie similara2. Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formular 20) pt. contracte de lucrari, indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 5 ani.Ofertantul (op. economic sau membrii asocierii de op. ec. impreuna) trebuie sa demonstreze indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a maxim 3 contracte de lucrari de constructii de cladiri (dintre care min.o lucrare de reabilitare, modernizare, consolidare cladiri). Valoarea cumulata a acestora trebuie sa fie de min.4.325.000 Euro (aceasta reprezentand participarea ofertantului). In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru aceste contracte se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari, procesele verbale de receptie (preliminara sau finala) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractelor- tipul lucrarilor executate- perioada in care s-au realizat contractele;
- valoarea contractelor.3. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii. Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001:2008 in domeniul constructiilor civile sau echivalent.Ofertantul va completa Formularul 22.Certificarea sistemului de management al calitatii trebuie sa fie valabila la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita cel putin de liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S133-194136 din 15.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2009 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 12:00
Locul: Sediul O.P.C.P., B-dul. Mircea Voda, 44, Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): RO-FSCH-5 CENTRUL MULTIFUNCTIONAL DE PREGATIRE SCHENGEN, Beneficiari fiind Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei si Directia Generala Resurse Umane
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul , ,III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021 319.16.74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in termen de 10 zile, conform art. 256^2 alin (1) si 281 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.326.55.55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: 0040/ 21 / 326.87.09, 0040/21 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2009 21:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer