Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO FSCH 8.4 Dotarea si amenajarea salii de consiliu si pregatire destinata operatorilor SIRENE


Anunt de participare numarul 87410/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+40 21 326 5555/int: 219, In atentia: Flavius Popa, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09; 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RO FSCH 8.4 Dotarea si amenajarea salii de consiliu si pregatire destinata operatorilor SIRENE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Calea 13 Septembrie 1-5, Sector 5, Bucuresti, Romania
Palatul Parlamentului, etaj 9Sediul Centrului de Cooperare Politieneasca Internationala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul specific al contractului il constituie amenajarea unei sali de consiliu care sa fie dotata corespunzator atat pentru organizarea unor intalniri si grupuri de lucru internationale, cat si pentru pregatirea continua a operatorilor. Aceste obiective vor fi atinse prin achizitionarea si montarea urmatoarelor componente:
- sistem de conferinta si traducere simultana
- echipamente si sisteme de sonorizare
- sisteme de proiectie
- sisteme de automatizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48952000-6 - Sistem de sonorizare (Rev.2)
32322000-6-Echipament multimedia (Rev.2)
32342410-9-Echipament de sonorizare (Rev.2)
48920000-3-Pachete software de birotica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, pentru suma de 2.200 EURO- valabilitate 90 zile; Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului in Euro fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Facilitatea Schengen, Proiectul RO-FSCH 8
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligibilitatea;Decl privind calitatea de participant la procedura1.Cert const eliberat de M.J Oficiul Registrului Comertului sau echiv. din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori2.Adresa de la Instanta Competenta sau Curtea Districtuala sau Agentie Guv unde isi are sediul comp/sucursala3.Certif de atestare fiscala eliberat de org. de adm fiscala al uniti adm-terit de pe raza careia soc. isi are sediul social privind plata oblig. la bugetul de stat sau echiv.4.Certif privind plata imp. si taxelor locale, valabil la data desch. ofertelor5.Certif. pentru plata CAS6. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum este/sunt mentionat/ati in Certif. Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta caz. jud. pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.
7.Caz judiciar al companiei (in tarile unde este aplicabil)
Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certif) echiv. in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006. Decl. privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 Op. Ec. care se gaseste in oricare din sit. Prez. in art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 va fi exclus de la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie:
b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)trebuie sa fie:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Pozitiva;b)minim 200.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principale livrari in ultimii 3 ani: b) Standarde de asigurare a calitatii:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor) cel putin 1 contract in domeniul furnizarii de echipamente multimedia, pentru conferinte/traducere simultana, de sonorizare si de automatizare cu o valoare de minim 100.000 Euro.b)Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante si pentru producatorii echipamentelor care fac obiectul prezentului contract, respectiv ISO 9001, in domeniu sau echivalent, in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Contract RO FSCH 8.4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2009 08:06
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2009 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare PHARE - Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai firmelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Facilitatea Schengen, Proiectul RO-FSCH 8 din cadrul Programului Indicativ al Facilitatii Schengen pentru Romania 2007-2009 Crearea aplicatiei SIRENE si investitii in infrastructura, achizitionarea de echipament tehnic si de calcul in vederea operationalizarii Biroului SIRENE
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +4021.319.16.74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, conform art.256^2 alin.1 lit.a si art.281, alin.1 din OUG nr.34/2006, cu modif si compl ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.021/3265555 int.615, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer