Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ROBINETE CU SERTAR


Anunt de participare (utilitati) numarul 135777/22.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: SISGN STR. GHE.GR.CANTACUZINO NR.184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Moise, Tel. +40 244503071, Email: [email protected], Fax: +40 244545230, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ROBINETE CU SERTAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul central Finta ; Loc. Finta Jud. Dambovita
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE ??ROBINETE CU SERTAR?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131120-3 - Robinete-vana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini publicat pe SEAP.
Valoarea estimata fara TVA165000LEI
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL1 este de 25000 lei 10 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL2 este de 6800 lei 2 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL3 este de 25200 lei 4 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL4 este de 33000 lei 10 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL5 este de 2100 lei 6 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL6 este de 3400 lei 4 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL7 este de 8800 lei 22 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL8 este de 9600 lei 8 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL9 este de 2740 lei 1 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL10 este de 2400 lei 8 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL11 este de 5400 lei 12 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL12 este de 1400 lei 2 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL13 este de 15000 lei 20 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL14 este de 6080 lei 8 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL15 este de 3440 lei 8 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL16 este de 8640 lei 12 BUC
Valoarea estimata fara TVApentru LOTUL17 este de 6000 lei 2 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 165, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part totala = 1652 lei, dupa cum urmeaza: LOT1-250 lei;LOT2-68 lei;LOT3-252 lei;;LOT4-330 lei;LOT5-21 lei;LOT6-34 lei;LOT7-88 lei;LOT8-96 lei;LOT9-28 lei;LOT10-24 lei;LOT11-54 lei;LOT12-14 lei;LOT13-150 lei;LOT14-61 lei;LOT15-35 lei;LOT16-87 lei;LOT17-60 lei.Per de valab a gar part va fi de 60 de zile de la term limita de primire a ofertelor .Forma de const a gar part: - vir banc in contul RO 74RNCB0205044860130001deschis la BCR PLOIESTI Beneficiar: SISGN PLOIESTI;
- se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia doc, sau - instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de o soc asig, care se prezin original, in cuantumul si pentru per de valab prev mai sus. Instr de gar tb sa prevada daca plata gar se va executa conditionat sau neconditionat conform prev art.86 al. (3) din HG 925/2006 cu toate modif si complet ultSe va completa Form 13.Gar tb sa fie irevocabila.Gar de part se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu preve art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 al. (2) din OUG 34/2006 cu toate modif si complet ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitareprivind restituirea acesteia, insotita de o copie a doc de const. In masura in care Consiliul respingeca nefondata o contestatie, autorit contr va retine contestatorului gar de part, conform preved art. 278^1 O.U.G. 34/2006 cu complet ulterioare.De asemenea autoritatea contr are dreptul de a retine gar. pentru par., in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de val. a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar. de buna executie in perioada de val. a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contr in perioada de val. a ofertei. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana. Cuant. garbuna exec a contrac reprez 5% din val contr, fara T.V.A.Modul de const. a gar buna exec este sub forma: unui instr de gar emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc asig, care devine anexa la contr. Instr de gar tb sa prevada daca plata gar se va exec cond sau necond conf prev art.89 al (3) din HG 925/2006 cutoate modific si complet ult.Form 12. Autorit contrac are dreptul de a emite pretentii asupra gar buna exec, oricand pe parcursul indepl contr, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contract nu isi indepl oblig asumate prin contr. Anterior emiterii unei pretentii asupra gar de buna exec autorit. contr. are oblig. de a notifica pretentia contractant., precizand oblig. care nu au fost respectate.Form 14 modalit. de restit. a gar buna exec.: Autorit contract are oblig. de a elibera/restitui gar buna exe. in conform. cu prev. art. 92 al. (1) din HG.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 2.;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Vasile Carstea - director SNGN Romgaz SA SI.S.G.N. Ploiesti
dl. Scarlatescu Virgil - presedinte comisie evaluare
dna. Moise Madalina ? Sef serviciu Contracte ? membru
dl. Parvu Laurentiu ? Sef Serviciu Achizitii - membruSe va completa Formularul 3 ;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
- Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.4) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ) Din Certificatul mentionat la punctul 4) trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, publicatin Monitorul Oficialnr. 701 din 20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independentaFiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. 1)Persoane juridice /fizice romaneCerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane:
1. Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatulin original sau copie legalizata2)Persoane juridice /fizice straine? Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista a principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent , valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare, cu conditia ca respectivele elemente sa fie cuantificabile si sa poata fi exprimate in cifre sau procente;?Pretul2.Numarul de runde ale licitatiei electronice :1 (una);3.Licitatia electronica va incepe la 2 (doua ) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail)inregistrata in sistem ca adresa de contact.4.Durata unei runde :1(una) zi, respectiv 24 ore;5.In cazul in care in urma licitatiei electronice vor fi mai multe oferte cu acelasi pret (cel mai scazut) autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis pentru departajarea ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 10:00
Locul: SISGN PLOIESTI STR. GHE.GR. CANTACUZINO NR. 184
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act de catre contestator al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC din cadrul S.I.S.G.N. PLOIESTI
Adresa postala: STR.GHE.GR.CANTACUZINO, NR. 184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Tel. +40 244503101, Fax: +40 244545230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer