Licitatie Publica - Robinete diverse pentru obturare conducte
Anunt de participare (utilitati) numarul 128756/23.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Adela Pinzar, Tel. 0269803198, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Robinete diverse pentru obturare conducte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Robinete diverse pentru obturare conducte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131240-0 - Vane sferice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 7, 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia Lot I ? 72.000, 00 lei- Garantia Lot II ? 24.000, 00 lei- Garantia Lot III ? 24.000, 00 lei- Garantia Lot IV ? 33.000, 00 leiGAR. DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII, PLATA LA MAX 90 DE ZILE DE LA INREGISTRAREA FACTURII LA SEDIUL ACHIZITORULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie de eligibilitate? Declaratie situatia personala (neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006, modificata)? Certificat constator emis de ORC sau autorizatii functionare
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
? CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta? Declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in sit. prevazute de art. 691 din OUG. Nr. 34/2006 modificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Prezentarea ultimului bilant contabil vizat de organele in drept.? Certificate constatatoare (in original sau copie LIZIBILA STAMPILATZA CONFORM CU ORIGINALUL) privind indeplinirea, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).
? Completarea formularului de ? Informatii Generale?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Se vor prezenta fise referitoare la contractele de achizitie produse incheiate in ultimii 3 ani, a caror obiect a fost furnizarea de produse similare, insotita de recomandari, si care sa contina valori, perioade, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.? Ofertantul va prezenta contracte de furnizare produse similare celor supuse licitatiei.
? Nu se vor lua in considerare contractele care nu sunt insotite de recomandari.
? Se solicita obligatoriu prezentare ddocumente privind conformitatea produselor.
? Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii ISO 9.001 sau documente echivalente.
? Ofertantul va face dovada implementarii sistemului integrat calitate mediu: ISO 14.001 sau documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O SINGURA RUNDA, OBIECTUL LICITATIEI ELECTRONICE : PRETUL
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 10:00
Locul: SEDIUL SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS, NR. 6, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: -, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: P-TA C.I.MOTAS, NR. 1, Localitatea: MEDIAS, Cod postal: [email protected], Romania, Tel. 026980333, Fax: 0269839029
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 13:37