Licitatie Publica - Robineti din bronz pentru bransamente de apa
Anunt de participare (utilitati) numarul 99003/28.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala: str. Bobalna nr. 10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Punct(e) de contact: OLIVIA TAR, Tel.0244407657, Email: [email protected], Fax: 0244407681, Adresa internet (URL): www.apanova-ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala ce desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Robineti din bronz pentru bransamente de apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: strada Ana Ipatescu, nr.8, Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 65, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: semestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul ' Robineti din bronz pentru bransamente de apa'cuprinde: - Robineti de prindere in presiune cu colier de fixare- Robineti de inchidere cu obturator conic- Robineti de inchidere cu obturator sferic- Robinet cu obturator sferic montat inainte de contor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131120-3 - Robinete-vana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile minime si maxime de piese sunt mentionate in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 65, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a candidatului, din care sa reiasa ca este eligibil si ca nu se incadreaza in conditiile articolului 181/OG34
Certificate constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale, situatia la zi. Certificatele vor fi prezentate in original sau copii legalizate
Copie de pe Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator, in original sau copie legalizata, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca candidatul are in obiectul sau de activitate producerea/ comercializarea de produse similare celor din obiectul contractului.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc oforma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei medii de afaceri in domeniul vanzarilor de produse similare, pe ultimii 3 ani
cerinta minima:
- completarea formularului'Informatii generale'
- cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, mai mare sau egala cu130 000 euro, respectiv 537 641 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniRecomandari din partea beneficiarilor contractelor de vanzare a produselor similarecerinte minime:
- contracte ( minim 1 si maxim 5)pentru vanzarea de produse similare, a caror valoare totala sa fie egala cu 65 000 euro sau echivalentrul in lei respectiv 15 716 lei
- minim 2 recomandari din partea beneficiarilor contractelor de vanzare de produse similare.
- copie de pe certificatul ISO 9001 pentru asigurarea calitatii pentru distribuitor
- copie de pe certificatul ISO 9001 pentru asigurarea calitatii pentru producator
- copie de pe certificatul ISO 14001pentru protectia mediuluipentru producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DFC/SIAM/NA 055. 10-010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Franceza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 10:00
Locul: sediul Apa Nova Ploiesti, strada Bobalna, nr.10, Ploiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Vor fi selectati minim 3 si maxim 5 candidati dintre cei care indeplinesc conditiile minime de calificare. Clasamentul dupa care se va realiza selectarea se va face prin aplicarea unui algoritm de calcul in urma caruia se va calcula un punctaj.Factorii de evaluare sunt: - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, pondere 40 puncte- Experienta similara , pondere 60 puncteCandidatii presectati vor primi o invitatie scrisa la negocire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emil Zola, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244524452, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA NOVA PLOIESTI S.R.L.- Serviciul Juridic
Adresa postala: strada Bobalna, nr.10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Tel.0244407637, Fax: 0244407681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2010 16:44