Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Robineti din bronz pentru bransamente de apa


Anunt de participare (utilitati) numarul 132138/19.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala: str. Bobalna nr. 10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Punct(e) de contact: OLIVIA TAR, Tel. 0244407657, Email: [email protected], Fax: 0244407681, Adresa internet (URL): www.apanova-ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Robineti din bronz pentru bransamente de apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ploiesti, str. Ana Ipatescu, nr.8
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 38, 300EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni, valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent36 700 EURO fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Robineti din bronz pentru bransamente de apa, si anume: robineti de prindere in presiune, robineti de inchidere, robineti inainte de contor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131120-3 - Robinete-vana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1757 buc robineti din bronz pentru bransamente de apa
Valoarea estimata fara TVA: 38, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare = 500 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OG 34, conform formularului 2 din sectiunea III
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181/OG 34, conform formularului 3 din sectiunea III
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale, situatia la zi. Certificatele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea?? conform cu originalul??
- ??Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ??, conform formularului 4 din sectiunea III
- Declaratie pe propria raspundere ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OG 34??, conform formularului 5 din sectiunea III
Pentru persoane juridice romane: - Copie de pe Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??
Pentru persoane juridice straine :
- Documente care dovedesc oforma de inregistrare/ atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional.Documentele vor fi traduse in limba romana, cu traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va completa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in ??Informatii generale??, formularul 6 din sectiunea III- Bilantul contabil vizat pe anul 2010
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si:
- formularul 11 - Angajament Tert sustinator financiar
- formularul 2- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, semnata de tertul respectiv.
Cerinta minima:
Cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, in domeniul vanzarilor de produse similare, sa fie mai mare sau egala cu 73 400 euro sau echivalentul in lei, respectiv 317 213 lei.
Cursul leu/euro aferent fiecarui an pentru calculul nivelului minim impus este cursul mediu al BNR, astfel: pentru 2008, 1 euro = 3.6827 lei;pentru 2009, 1 euro = 4.2373lei;pentru 2010, 1 euro= 4.2099 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, intocmita conform formularului 7 din sectiunea III.
- Recomandari din partea beneficiarilor contractelor
Cerinte minime: Se vor prezenta minim 1 si maxim 5 contracte de furnizare produse similare, a caror valoare sa fie cel putin egala cu valoarea contractului si anume 36 700 euro, respectiv 158 606 lei.
Cursul leu/euro aferent fiecarui an pentru calculul nivelului minim impus este acelasi ca la punctul III.2.2
- Copie de pe certificatul de asigurare a calitatii ISO 9001 al furnizoruluiproduselor.In cazul in care furnizorul se afla in curs de certificare, nu se accepta decat un document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat si o declaratie din partea firmei auditoare din care sa reiasa data la care va fi obtinut certificatul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DFC/SIAM/NA 280.11-010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Franceza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2012 10:00
Locul: Ploiesti, strada Ana Ipatescu, nr.8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
.
Adresa postala: ., Localitatea: ., Cod postal: ., Romania, Tel. ., Email: [email protected], Fax: .
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA NOVA PLOIESTI S.R.L.
Adresa postala: str. Bobalna, nr.10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Tel. 0244407637, Email: [email protected], Fax: 0244407681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2011 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer